وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

محسن رضایی: گشت ارشاد باید برای اشرار باشد نه جوانان

محسن رضایی با اشاره به فقر، بیکاری،‌گرانی، مواد مخدر، تصادفات و هشت میلیون پرونده در سال گفت: این وضع در شان جمهوری اسلامی نبوده و باید آن را عوض کنیم، ادامه این وضع را به هیچ وجه به مصحلت کشور نمی‌دانم البته بازگشت به گذشته را نیز شکست می‌دانم، بنابراین باید راه سومی در پیش بگیریم.




رضایی در همایش فاتحان خرمشهر با بیان اینکه ویژگی‌های این راه سوم را می‌توانیم در آزادی خرمشهر جستجو کنیم، اضافه کرد: فاتحان خرمشهر به شعارهایی که دادند، عمل کردند. بنابراین اگر دولتمردان گذشته به شعارهایشان عمل می‌کردند، دیگر امروز از نواقص صحبت نمی‌کردیم، بلکه یک گام به جلوتر می‌رفتیم.


وی افزود: آزادی خرمشهر روز بازگشت اعتماد به نفس ملی مردم ما بود. زیرا مردم ما طی 300 سال گذشته در هر جنگی شکست خورده و بخشی از خاک وطن را از دست داده بودند.


وی ادامه داد:‌ با توجه به اینکه نیروهای ارتش و سیاستمداران ایران نمی‌توانستند جلودار عراق شوند پس از استقرار رژیم بعث در بخشی از خاک یا وطن ما امام (ره) به من دستور داد که فرماندهی سپاه را به عهده گرفته و از جوانان ملت برای بیرون راندن رژیم بعث کمک بگیرم تا اوضاع را عوض کنند.


محسن رضایی با طرح این سوال که چطور ما توانستیم رژیم شاه را سرنگون کنیم و عراق را شکست دهیم و از خاکمان بیرون کنیم، ولی پس از گذشت 30 سال هنوز دولت‌مردان ایران نمی‌توانند فقر، گرانی و بیکاری را از کشور بیرون کنند،گفت: برخی پس از اتمام دوران ریاست جمهوری‌شان مدعی می‌شوند که مخالفان نگذاشتند ما کار کنیم. اگر اینگونه است باید از آنان پرسید چرا به مدت چهار یا هشت سال وقت ملت شریف ایران را می‌گیرید.


وی با تاکید بر اینکه برای پایان دادن به شعارگرایی و شعارزدگی به صحنه آمده‌ام، اضافه کرد: وحدت از دیگر عوامل موثر در فتح خرمشهر و حماسه سوم خرداد بود. بنابراین اقشار مختلف و اقلیت‌ها همگی باید مشارکت داشته باشند.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ارزش‌های اسلامی و انسانی، اخلاص و صداقت را از دیگر مولفه‌های فتح خرمشهر بیان کرد و گفت: در سال اول جنگ، اخلاق و ارزش‌های اسلامی و انسانی در ادبیات فرماندهان وجود نداشت، ولی وقتی این مولفه‌ها وارد جنگ شد، ما شاهد پیروزی بودیم.


رضایی با بیان اینکه تدبیر‌، مدیریت و برنامه‌گرایی از دیگر عوامل موثر در پیروزی خرمشهر بود، تاکید کرد: امروز نیز باید در سطح جامعه تدبیر، ‌مدیریت و برنامه‌گرایی در راس امور باشد.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد:‌ ارزش‌های انسانی باید به عرصه سیاست باز گردد و دولتمردان با صداقت صحبت کنند، آمار صحیح ارائه دهند و در صورتی که اشتباه کرده‌اند، از مردم عذرخواهی کرده و فرافکنی نکنند.


وی با اشاره به درآمد میلیاردها دلاری از منابع نفتی و غیرنفتی ادامه داد: گفته می‌شود این درآمدها به مردم می‌رسد ولی نتیجه این درآمدها، گرانی و تورم می‌شود، بنابراین مساله مهم بعدی، مسئله مدیریت در کشور است.


محسن رضایی افزود: تصمیم داریم از طریق دولت ائتلافی کارآمد که ایجاد می‌کنیم از همه نیروهای متخصص، مجرب و کارآمد کمک بگیریم.


وی تصریح کرد:ورزش و فرهنگ را نباید سیاسی کرد با فرهنگ سازی می‌توانیم مسائل تخصصی را از سیاست جدا کنیم. من به عنوان فرمانده سپاه آزادسازی خرمشهر برای این عملیات برنامه داشتم و برای مدیریت کشور نیز برنامه دارم.


رضایی گفت: نمی‌خواهم با عقاید نظامی‌گری کشور را اداره کنم. بلکه می‌گویم بیرون آوردن کشور از ورطه فقر و بیکاری و گرانی کمتر از آزادی خرمشهر است.


وی جوانان را به عنوان فرشته‌های نجات در کشور دانست و اضافه کرد: متاسفانه امروز مساله آموزش و پرورش،‌ ورزش، ارشاد، سیاسی شده است. نباید ارشاد جوانان را به دست پلیس و نیروهای امنیتی سپرد. بلکه گشت ارشاد باید در مقابله با اشرار باقی بماند و بحث ارشاد جوانان را که یک مساله فرهنگی است به فرهنگیان و بخش غیردولتی واگذار گردد.

 
وی در پایان به مساله عقب‌ماندگی برخی کشورهای جنوبی و جنوب‌غرب کشور اشاره کرد و گفت: باید بودجه‌ای تحت عنوان عقب‌ماندگی تاریخی برای استان‌هایی همچون خوزستان، بندرعباس، اهواز و ... اختصاص داده شود تا از این طریق بیکاری 20 درصدی که 20 سال پس از اتمام جنگ در این شهرها وجود دارد، پایان یابد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد