وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تقدیر کروبی از صداوسیما

نخستین برنامه انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در سازمان صدا و سیما ضبط شد. او پس از ضبط این برنامه از تلاش های صداوسیما برای تبلیغات داوطلبان قدردانی کرد.


به گزارش واحد مرکزی خبر ،مهدی کروبی در بدو ورود در مصاحبه با خبرنگاران برنامه های تنظیم شده سازمان صدا و سیما برای تبلیغات داوطلبان را مفید ارزیابی کردو گفت : هر داوطلبی برای معرفی برنامه های خود می تواند از طرفدارانی که کارشناس هستند بهره مند شود اما این موضوع در برنامه های این دوره تبلیغات ریاست جمهوری مورد غفلت واقع شده است.

وی افزود : با توجه به فشرد گی برنامه های داوطلبان در قالب سفرهای استانی و ضبط برنامه در صداوسیما بحث های کارشناسی طرفداران می تواند به معرفی بیشتر داوطلبان کمک کند.

این داوطلب دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ضبط برنامه ابتدا به سوابق و مسئولیت های خود پس از انقلاب اشاره کرد .

وی با بیان اینکه با شعار تغییر وارد صحنه انتخابات شده‌ام ،گفت: در عرصه سیاست خارجی ، اقتصادی ، بانکداری ، فرهنگی ، اجتماعی و مدیریتی ایجاد تغییراتی ضروری است.

کروبی افزود : اگر رئیس جمهور شوم شرایط موجود را با صداقت با مردم در میان خواهم گذاشت و از گروهی که با من همفکری می کنند دولتی را تشکیل خواهم داد که نمونه باشد.

کروبی به هنگام ترک استودیو از تلاش های صداوسیما برای تبلیغات داوطلبان قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کروبی را در این برنامه غلامحسین کرباسچی و مرتضی الویری شهرداران سابق تهران و بهروز افخمی کارگردان سینما و سازنده فیلم مستند تبلیغاتی کروبی همراهی می کردند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد