وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مردم به نوع تبلیغات و شعارهای کاندیداها توجه کنند

وزیر کشور با تاکید بر قابل اجرا بودن شعارها و وعده‌های انتخاباتی کاندیداها گفت: مردم باید به نوع تبلیغات و شعارهای کاندیداها توجه کنند.


 

به گزارش پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، صادق محصولی وزیر کشور در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی اظهار داشت: احزاب و کاندیداها در مطرح کردن شعار های خود باید تلاش کنند این شعارها با شعارهای انقلاب و امام و رهبری مطابقت داشته باشد، مردم باید با هوشیاری هرچه تمام‌تر به نوع تبلیغات و شعارهای کاندیداها توجه و درباره آنها تامل کنند.

وزیر کشور ادامه داد: کاندیداها باید انصاف و عدل را رعایت و از فریب مردم خودداری کنند. محصولی هم‌چنین از مردم ایران خواست تا مانند گذشته با حضور حداکثری و پررنگ خود در انتخابات بار دیگر حاکمیت یک نظام مردمی را در ایران به جهانیان ثابت کنند.

وزیر کشور در ادامه پیرامون اینکه در کنار برگزاری دستی انتخابات، تجمیع انتخابات به صورت رایانه‌ای انجام خواهد شد اشاره کرد و گفت: برای اولین بار بعد از انقلاب، توانستیم انتخابات را در سه مرحله به صورت رایانه‌ای برگزار کنیم و این افتخار بزرگی برای وزارت کشور محسوب می‌شود.
 
وی در پایان سخنانش با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف ،تصریح کرد: باید تلاش کنیم همه پتانسیل‌های موجود را در تحقق اصلاح الگوی مصرف در کشور به کار بگیریم.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با توجه به شرایط موجود کشور، توصیه‌های لازم را به کاندیداها و مردم کردند که باید به عنوان الگو مورد توجه قرار گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد