وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دلایل حمایت موتلفه از احمدی نژاد

به گزارش فارس، محمد نبی حبیبی در نهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی گفت: مجمع عمومی نهم حزب موتلفه اسلامی در حالی برگزار می‌شود که ملت ما در آستانه برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری قرار دارد.



وی افزود: موقعیت کنونی نظام ما در منطقه و جهان یک موقعیت کاملا استثنایی است. ملت ایران هیچگاه به این اندازه مقتدر، توانا و امیدوار به آینده درخشان خود نبوده است. رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و هدایت‌های معظم له تهدید‌ها علیه ملت ایران را به فرصت برای جهش به سوی آینده و دستیابی به سند چشم‌انداز بیست ساله تبدیل کرده است. 

وی اظهار داشت: ما در جهانی زندگی می‌کنیم که بحران اقتصادی اولین مشکل آن است. ما اکنون در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که برخی از همسایگان ما در ناامنی و بحران به سر می‌برند. اما به لطف خدا و همت ملت و رهبر معظم انقلاب به سوی قله‌های پیشرفت و ترقی به پیش می‌رویم. 

وی تاکید کرد: این نگاه مانع ارزیابی ما از ضعفها و قوتها نبوده و در مقام انکار مشکلات موجود نیستیم. 

محمد نبی حبیبی گفت:حزب موتلفه اسلامی حضور گسترده مردم در انتخابات دهم ریاست جمهوری را مهمترین موضوع این انتخابات می‌داند و با توجه به اینک هتحقق این خواست جز با حضور سلیقه‌های متنوع در عرصه رقابت میسور نیست، به طور اصولی از حضور همه این سلیقه‌ها استقبال می‌کند و برای همه نامزدهایی هک پس از اظهار‌نظر شورای محترم نگهبان وارد عرصه انتخابات می‌شوند احترام قائل است. ما نه سلیقه خو درا حق مطلق و نه سایر سلیقه‌ها را به طور مطلق خارج از دایره حق می‌دانیم آنچه را که حق مطلق می‌دانیم اصول و ارزشهای والای انقلاب اسلامی است و سعی مان بر این است که سلیقه‌های گوناگون را با این معیار پایدار حق بسنجیم. 

وی افزود: در رقابت‌های انتخاباتی آنچه را خط قرمز می‌دانیم، تخریب، تهمت، سیاه‌نمایی و غیرواقع را به جای واقع نشاندن است اما برای انتقاد، به معنای اصلی آن یعنی ارزیابی منصفانه از عملکرد و مواضع رقبا، هیچ منعی را وارد نی‌دانیم و مهمتر از همه اینها را بیان شفاف مواضع و برنامه‌ها و در صورتی که میسور باشد معرفی مدیران یا حداقل برخی از مدیران مورد نظر نامزدها برای اداره کشور می‌دانیم و از برنامه مناظره حضوری و مستقیم رقبا استقبال می‌کنیم. 

وی اظهار داشت: ما با درک رسالت تاریخی خو به موضوع انتخابات و مدیریت اجرایی کشور در چهار سال آینده با ارزیابی‌های گسترده، در دی ماه 1387 به این نتیجه رسیده‌ایم که از جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری حمایت کنیم. اما به دلیل اینکه حزب موتلفه اسلامی عضو جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری است و حق تحفظ برای خود در انتخابات ریاست جمهوری در مقابل تصمیم جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری قائل نیست موضوع را رسما اعلام نکردیم تا تمامی اعضاء جبهه بررسی‌های خود را به عمل آورند و مجموعه با هم نظر خود را اعلام کنیم. 

محمد نبی حبیبی گفت: جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری در اوایل اردیبهشت ماه سال 88 به نتیجه قطعی رسید که از آقای دکتر محمود احمدی نژاد به عنوان نامزد رسمی جبهه حمایت کند و موتلفه اسلامی طی بیانیه‌ای حمایت خود را اعلام کرد. دلایل این حمایت به شرح زیر است: 

1_ ما اقای احمدی نژاد را مومن به ارزش‌های انقلاب و مومن به نیروی لایزال ملت می‌دانیم. 

2_ روحیه مردمی و به ویژه نشاط و شادابی در خدمت به مردم را از خصوصیات دولت نهم به ویژه رئیس جمهور کنونی تلقی می‌کنیم. 

3_ رئیس دولت با دو بار سفر به هر استان از مشکلات اعماق کشور مطلع است و باید فرصت داد تا در دور دوم ریاست جمهوری خدمات خود را به مردم کامل کند. 

4_ آقای دکتر محمود احمدی نژاد مومن به استقلال و پیشرفت کشور است و در طول خدمت خود در دولت نهم ما شاهد پیشرفت‌های شگرف علمی بودیم. وی در مجامع بین‌المللی به خوبی از استقلال و شرف ملت ایران دفاع کرد و نمونه‌های عملی آن را در نطق شورانگیز دانشگاه کلمبیا و نیز حضور قدرتمندانه در اجلاس دوربان 2 در ژنو به خوبی می‌توانیم نشان دهیم. 

5_ دولت نهم با پاسخگویی به میلیونها نامه‌ای که رئیس جمهور در سفرهای استانی از مردم دریافت کرد، تصویری از ارتباط صمیمی و مشفقانه دولت با مردم را ارایه کرد. 

6_ درجه مقبولیت دکتر محمود احمدی نژاد با تکیه بر نظر‌سنجی‌های مکرر، امری پنهان نیست و لذا این معنا یکی دیگر از دلایل تصمیم‌گیری حزب موتلفه اسلامی و نیز جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری بوده است. البته اشاره به این نکته را نیز لازم می‌دانیم که به نظر ما عملکرد دولت نهم در مجموع با درجه‌ای مقبول و مطلوب، مثبت است.
 
وی تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی با اطمینان از رشد و آگاهی سیاسی مردم معتقد است با گزینه مطلوب پا به میدان رقابت انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری گذاشته است و معتقد است با یک رقابت اخلاقی در این میدان می‌‌تواند به رسالت و وظایف تاریخی خود عمل کند. 

وی یادآور شد: خوشبختانه اکثریت اعضاء جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در بررسی‌های خود به این نتیجه رسید که در انتخابات آینده از آقای دکتر محمود احمدی نژاد حمایت کند. 

وی یادآور شد: ما نقد رقبا را در عین اینکه یک فرصت برای شناسایی ضعف‌ها و قوتها می‌دانیم اما در مورد عملکرد دولت و شخص رئیس جمهور در برخی زمینه‌ها برخی از نقدها را منصفانه نمی‌دانیم و داوری این نوع قضاوت را به مردم در روز 22 خرداد به هنگامی که با صفوف فشرده خود به پای صندوقهای رای می‌آیند واگذار می‌نماییم. 

دبیر کل موتلفه یادآور شد: برای ما حضور حداکثری مردم و امر مشارکت در انتخابات آینده بسیار مهم است و اینکه رئیس جمهور آینده بتواند بیشترین رای مردم را داشته باشد تا در صحنه‌های بین‌المللی بتواند با اقتدار از استقلال و منافع ملی دفاع کند، از مقولات مصالح ملی است. 

محمد نبی حبیبی گفت:البته در حمایت از آقای دکتر احمدی نژاد، جبهه متحد اصولگرایان به شکلی که در انتخابات هشتم مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، در عمل شکل گرفته است. در سایر امور مربوط به داخل و خارج از کشور مواضع خود را در بیانیه پایانی مجمع عمومی اعلام خواهیم نمود. انشاءالله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد