وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ماجرای شنا کردن کروبی در سرعین!

ساعت 23 بود که به سرعین اردبیل رسیدیم. آب گرم سرعین فرصتی بود تا خستگی و کوفتگی این روزها به خاطر سفرهای پشت سرهم را از تن به در کنم.

سفر به استان آذربایجان شرقی به دلیل شرکت کروبی در مراسم تشییع آیت الله بهجت لغو شد، به همین خاطر امکان همراهی همه دوستان در یک پرواز نبود و من و گروه خبری با پرواز 6 تبریز و سپس با انوبوس خود را به سرعین رسانیدیم.

کروبی ساعت 18:30 وارد اردبیل شده بود و پس از بازدید از چند محله حاشیه ای و حضور در جمع حاشیه نشین ها به محل استراحت در سرعین رسیده بود.

این شهر کوچک به دلیل خاصیت درمانی آب گرمش شهرتی جهانی دارد. هتل ها، مهمانپذیرها و رستوران های متعدد شهر چهره ای کاملا توریستی به شهر داده است، ولی اکثر این مراکز در این ایام بدون مشتری بودند! اکثر مهمانپذیرها مجموعه های آب درمانی دارند، فرصت خوبی بود که تنی به آب بزنیم. وقتی می‌خواستم وارد آب گرم شوم، دیدم کروبی در استخر قدم می زند و با مسئول کمیته سفرها در خصوص اردبیل گفتگو می کند.

سلام و علیکی کردم وگفتم، حاج آقا نمی دانستم اهل استخر و شنا هستید،گفت: شنای در استخر که هیچ، چهل ساله که در دریای پرتلاطم سیاست هم شنا کرده‌ام، بعد با خنده گفت: حتی بعضی وقت ها برخلاف موج!

گفت:علیپور تو چرا شنا نمی کنی و همش راه می‌ری؟ گفتم: یه خورده آسم دارم آب اینجا هم سنگینه، گفت: بهونه نیار جوان، بگو بلد نیستم! بعد شنا کنان یه استخر رو یه دور زد و برگشت! بالاخره ساعت 00:15 بامداد بود که برای شام به رستوران رفتیم.

+بی ربط 1: چند وقت پیش رفته بودیم یزد، ناهار خونه آقای صدوقی امام جمعه یزد بودیم، سر سفره ناهار یه روحانی اومد پیشم کلی با هم شوخی کردیم، گفت که طرفدار یکی از کاندیداهاست منهم یکی دوتا جک از همون کاندیدا براش تعریف کردم، پرسیدم چهره شما برایم آشناست! گفت:امام جمعه موقت یزدم. گفتم چه جالب من تا حالا بغل دست یک امام جمعه رو سفره غذا ننشستم. خندید و گفت: فکر کردی ما آدم می خوریم؟! کلی خندیدم، خدا حفظشون کنه واقعا انسانی وارسته و شخصیتی جذاب و خوش فکر هستند.

+بی ربط 2: بر خلاف ائمه‌جمعه‌ای که این چند وقت توی سفرهایی که با کروبی داشتم، دیدم امام جمعه اردبیل "عاملی" خیلی جوان به نظر می رسیدند، ایشونم انصافا سید وارسته‌ای هستند و از سخنان اندکشان میشد فهمید که دارای اندیشه‌ای باز و روشن هستند.

منبع: وبلاگ فرهمند علیپور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد