وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

هاشمی رفسنجانی دل خوشی از احمدی نژاد ندارد

محمد‌رضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین پیش از ظهر امروز در نشست جامعه اسلامی مهندسین، قدرت، صلابت، امیدواری، شجاعت، طراوت، پایبندی به ارزش‌های انقلاب را لازمه کار رئیس جمهور آینده دانست و افزود: ما به این جمع‌بندی رسیدیم که باید زمینه ادامه خدمت دولت آقای احمدی نژاد را فراهم کرده و در این رابطه تلاش کنیم.


باهنر با تاکید بر اینکه دو قطبی کردن انتخابات را مفید نمی‌دانم، اضافه کرد: شاید دل برخی‌ها از تخریب‌هایی که نسبت به دولت صورت می‌گیرد خنک شود اما مطمئن باشند که نتیجه دلخواه آنها را به دنبال نخواهند داشت.

به گزارش فارس، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به این سئوال که نگاه آقای هاشمی رفسنجانی به انتخابات چیست، اظهار داشت: نمی دانم ایشان موضع روشنی گرفته‌اند و از کاندیدایی حمایت کنند یا نه اما در مجموع تا جایی که اطلاع داریم ایشان دل خوشی از اینکه احمدی نژاد مجددا رای بیاورد ندارد.

باهنر اضافه کرد: اگر از هاشمی بپرسید که به چه کسی رأی می‌دهید می‌گوید به احمدی نژاد رأی نمی‌دهم. سخنان باهنر در حالی از مخالفت هاشمی با احمدی نژاد خبر داده که این روزها شخصیت های سیاسی دیگری نیز این مخالفت و رویارویی هاشمی رفسنجانی را با رئیس جمهوری تایید و از آن انتقاد کرده بودند. حبیب‌الله عسگر اولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری اخیرا با تایید تلویحی اینکه هاشمی در برابر احمدی نژاد صف آرایی کرده، گفته بود "هاشمی رفسنجانی نباید در مقابل رئیس‌جمهور قرار گیرد".

همچنین علیرضا زاکانی، نماینده مجلس نیز با افشای جزئیات یکی از دیدارهای انتخاباتی هاشمی اعلام کرد که هاشمی رفسنجانی در دیدارش با محسن رضایی، او را ترغیب به کاندیداتوری کرده و گفته "اگر با آمدنت یک میلیون رأی از احمدی‌نژاد کم کنی باز هم مفید است." زاکانی چند روز پس این سخنان به ارائه اطلاعات دیگری پرداخت و تاکید کرد که هاشمی مدیریت جبهه "ضد احمدی نژاد" را به عهده گرفته است. این خبر بازتاب زیادی در رسانه های مختلف داشت.

اظهارات منتقدان هاشمی پس از آن بیان می شود که اصلاح طلبان و مخالفان احمدی نژاد از نزدیکی و نقش تاثیر گذار هاشمی در جبهه اصلاحات خبر می دهند. در این زمینه آرمین سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب گفته بود "چهره‌هایی نظیر هاشمی رفسنجانی با اصلاحات همراه شده‌اند که می‌تواند محدودیت‌های طرف مقابل را زیاد کند."

البته این سخن آرمین پیامد حمایت هاشمی از میرحسین موسوی بود، حمایتی که موسوی گفته "به آن افتخار می‌کنم". اخبار مختلف از تکاپوی انتخاباتی هاشمی که بسیاری از اصولگرایان آن‌را به "صف‌آرایی در برابر احمدی‌نژاد" تعبیر کرده‌اند، در حالی یکی پس از دیگری منتشر می‌شود که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و دفتر اطلاع‌رسانی وی در تکذیب آنها سخنی نمی گویند.

به اعتقاد فعالان سیاسی هاشمی در تلاش است که در یک سکوت رسانه ای دیدارهای انتخاباتی‌اش را با کاندیداهای "مخالف احمدی نژاد" انجام داده و در نهایت جبهه‌ای را آرایش کند که شانس پیروزی را برای احمدی‌نژاد به حداقل برساند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد