وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تجمع حامیان میرحسین در پارک ملت

حدود 400 نفر از جوانان حامی مهندس موسوی در ستادهای 88، دختران نسل فیروزه‌ای و هاتف با تجمع در پارک ملت تهران و مقابل صداوسیما با کاندیدای محبوب خود اعلام همبستگی کردند.

عصر جمعه  تعدادی از دختران، پسران و دانشجویان جوان حامی موسوی در گروه‌های هاتف، نسل فیروزه‌ای و 88 با حضور در ورودی اصلی پارک ملت تهران و سپس در مقابل جام‌جم ضمن اعلام همبستگی با مهندس میرحسین موسوی، نسبت به عملکرد صداوسیما و رسانه‌های حامی دولت نهم اعتراض کردند.


در این گردهمایی که با جمعی حدود 400 نفر تشکیل و آغاز شد، علاقمندان به میرحسین موسوی نیز حین عبور از خیابان ولیعصر تهران لحظاتی را در این تجمع مسالمت‌آمیز گذراندند. محوطه پارک نیز تحت تاثیر این برنامه انتخاباتی خودجوش قرار گرفت.

نوجوانان و جوانان، دختران و زنان، معلولان، سالخوردگان و خانواده‌ها در این گردهمایی برای دقایقی سرود "یار دبستانی" را یک‌صدا زمزمه کردند و سپس برخی علاقمندان به مهندس موسوی با حضور در میان جمعیت نظرات خود را درباره نخست‌وزیر محبوب کشورمان در دوران دفاع مقدس و دلایل لزوم حمایت از ایشان برای لحظاتی کوتاه ایراد کردند. آنها در عین حال شعار دادند: حمایت از موسوی، حمایت از خاتمی‌ست.

این گردهمایی عمومی همچنین با سخنانی در اعتراض به عملکرد جانبدارانه صداوسیما نسبت به حامیان دولت و در سانسور یا بی‌توجهی به دیدگاه‌های اصلاح‌طلبان ادامه یافت. آنها معتقد بودند که رادیو و تلویزیون دولتی کشور حتی حاضر نیست به رغم تمام جانبداری‌ها از احمدی‌نژاد و دولت نهم، سخنان مهندس موسوی را بدون هیچ تغییر یا انحصاری پخش کند؛ از جمله این که خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و شبکه خبر با انتشار اشتباه زمان مصاحبه تلویزیونی مهندس موسوی در برنامه ساعت 21:45 جمعه شب (امشب) در شبکه اول سیما سعی در کاهش تعداد یا انحراف ذهنی مخاطبان موسوی برای دیدن این برنامه کوتاه مدت دارند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد