وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وجود مشکلات ‌را نمی‌توان منکر بود

محمود احمدی نژاد نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: شرایط امروز سکوی پرش است و باید با شناخت بهتر و کامل تر از ظرفیت ها و توانمندی های ملی، راه عزت و بزرگواری ایران را ادامه دهیم.
احمدی نژاد در نخستین گفت‌وگوی مستقیم خود با مردم که عصر جمعه از سلسه نطق های انتخاباتی از طریق رادیو سراسری پخش می شد، تاکید کرد: امروز شرایط برای تصمیمات بزرگتر آماده شده است و ما در آستانه اتخاذ تصمیمات بزرگتر هستیم و باید همه دست به دست هم برای ساختن ایرانی آباد تلاش خود را استمرار دهیم.


وی در این گفت‌وگوی رادیویی، اعتقاد به لطف و عنایت الهی، مدیریت ولی عصر (عج) بر همه امور و ظرفیت و توانمندی بی نظیر ملت ایران به عنوان سه عنصر مهم اعتقادی خود نام برد و افزود: ملت ایران در مقاطع مختلف توانمندی های خود را ثابت کرده و نشان داده که عنصر خواستن و توانستن را به بهترین شکل ممکن می تواند جامه عمل بپوشاند.
احمدی نژاد در سخنان خود ابتدا به دلایل ورودش به عرصه مدیریت عالی کشور اشاره کرد و با طرح این سوال که چرا چهار سال قبل وارد این عرصه شدم، گفت: چهار سال قبل یک احساس ملی شکل گرفته بود که ما از مسیر اصلی فاصله گرفته ایم.
وی خاطرنشان کرد: وقتی ریشه یابی کردیم علت شرایط کشور را دو عنصر فاصله گرفتن از آرمانها و ارزشهای ذاتی و فرهنگی و همچنین فاصله گرفتن از مردم یافتیم که در طول تاریخ صحنه گردان بوده اند.
نامزد دهمین دور انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: با این باور که ملت ایران همواره نقش خود را به خوبی و زیبایی ایفا می کند ، وارد صحنه شدم زیرا معتقد بودم که هر جا ضعفی در تاریخ ملت ایران مشاهده می شود برخاسته از مدیران و حاکمان نالایق است و هرگاه مدیران توانمند در عرصه های برجسته کشور ظهور کردند ملت ایران شایستگی های خود را به خوبی نشان داده است .
این نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سخنان خود به وضعیت چهار سال قبل کشور در بخش های گوناگون اشاره کرد و گفت: در آن دوران اعتماد و خود باوری ملی در نقطه بسیار پایینی قرار گرفته بود و بدخواهان و دشمنان تحقیر و ناتوانی را به ملت ایران تحمیل می کردند .

به لطف خدا ملت ایران در دنیا مطرح است
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: درحوزه اقتصادی با بحران مواجه بودیم و نزدیک به 1500 کارخانه در آستانه نابودی بود و فاصله های طبقاتی افزایش یافته بود، رشد اقتصادی کشور درخور توانمندی های ملت ایران نبود و فعالیت های عمرانی و سازندگی در رکود به سر می برد .
وی ادامه داد: درحوزه سیاست داخلی تزاحم ،درگیری ،اختلاف ، برخورد و مسائل کوچک به مسئله ملی تبدیل و بر ملت تحمیل می شد و فضای کشور فضای درگیری و برخورد و عدم آرامش شده بود. در سیاست خارجی هم جریانی بسیار روشن برای هضم ملت ایران در مناسبات ظالمانه جهانی فعال بود و کار به جایی رسیده بود که بدخواهان، مستقیم ملت ایران را خطاب قرار می دادند و می خواستند ملت ایران را از صحنه جغرافیا حذف کنند .
احمدی نژاد تاکید کرد: مخالفان ملت ایران با گستاخی در سعد آباد قراردادی یکجانبه و ظالمانه را به ملت ایران تحمیل کردند و تعطیلی فعالیت های علمی سطح بالای ایران را دیکته کردند و گستاخی را به آنجا رساندند که گفتند میوه عراق را در سعد آباد چیدیم و به گفته خودشان جشن پایان انقلاب را برپا کردند. برخی هم در داخل با آنها همکاری کردند.
وی اظهار داشت: برای من بسیار بدیهی بود که ملت بزرگ ایران چنین شرایط تحمیلی را برنمی تابد و روح بلند ایران چنین تحقیر تاریخی را نمی پذیرد و راضی به این حقارت نخواهد شد. لذا تصمیم گرفتم به عنوان قطره ای از اقیانوس بیکران ملت ایران به صحنه بیایم و استقبال از شعار عمیق و بلند "می توانیم" پاسخ مناسب و مهرتاییدی بر این باور بود .
نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که در طول دوره نزدیک به چهارساله خدمت به ملت، سخت ترین دوران سیاسی 100سال گذشته را پشت سرگذاشتیم، گفت: بحران های مختلف سیاسی و نظامی در اطراف ما به وقوع پیوست و سنگین ترین فشارهای سیاسی و اقتصادی بر ملت ایران تحمیل شد اما امروز به رغم همه این فشارها، به لطف خدا ملت ایران در دنیا مطرح است و همگان عزت، اقتدار و خودباوری ملت ایران را باور دارند.
احمدی نژاد تصریح کرد: امروز به لطف خدا در فرهنگ عمومی، امید و نشاط در نقطه اوج است، اعتماد به نفس و خوباوری عمومی تقویت شده و فضای عمومی کشور، فضای امید آرامش روحی و احساس عزت نفس است .
وی تاکید کرد: در بخش اقتصاد به ثبات نسبی رسیده ایم و رشد فزاینده ثابت داریم و در حالی که کشورهای سرمایه داری در بحران و التهاب هستند ، ایران اسلامی در وضعیت ثبات و آرامش رونق اقتصادی است.

وقتی دولت را تحویل گرفتیم 3 میلیون بیکار داشتیم
نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و رییس دولت نهم در سخنان خود با ارائه آمارهایی از توفیقات اقتصادی کشور در چهار سال گذشته اشاره کرد و افزایش تولید در حوزه هایی از جمله فولاد، سیمان، پتروشیمی، مس، آلومینیوم و همچنین افزایش سه برابری صادرات غیر نفتی و رشد بسیار بالای سرمایه گذاری های نفتی را از جمله این توفیقات نام برد.
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: بعد از چهار سال تلاش امروز در زمینه علمی و فناوری توسعه چشمگیری داشته ایم، در زمینه هسته ای جزو چند کشور اول جهان هستیم و در ساخت و پرتاب ماهواره و در نانو تکنولوژی جزو چند کشور اول دنیا هستیم .
وی ادامه داد: در دولت نهم در عمران و آبادی سه برابر دوره مشابه کار شده است . وقتی دولت را تحویل گرفتیم 3 میلیون بیکار داشتیم اما امروز نه تنها به این آمار اضافه نشده بلکه 800 هزار نفر از آمار این بیکاران کاهش یافته و به طور کلی نرخ بیکاری در کشور کاهش چشمگیری داشته است.
احمدی نژاد همچنین به سیاست خارجی اشاره کرد و گفت:درسیاست خارجی یک انقلاب اتفاق افتاد در حالی که امپراطوری سلطه در کنار مرزهای ما روزانه ملت ما را تهدید به براندازی و نابودی می کرد، امروز این فشا ر و تهدید از موضع اقتدارملت ایران برای همیشه برطرف شده است .

ملت ایران می تواند و باید که بتواند
وی خاطرنشان کرد: کسانی که تا دیروز می خواستند ما را به تسلیم و تمکین وادار کنند امروز خود را نیازمند ملت ایران معرفی می کنند و بیان آنها متفاوت شده است و جایگاه ملت ایران امروز بسیار شایسته و عزیز است و ایستادگی، شجاعت و خودباوری ملت، همه مناسبات یک جانبه سلطه را برهم زده است .
احمدی نژاد افزود: امروز معلوم شد که ملت ایران توانست و توانستن او اثبات شد اما ما هنوز در آغاز راه هستیم ، احیای خودباوری و اعتماد به نفس ملی و اتخاذ یک تصمیم و عزم عمومی برای حرکت باید ادامه یابد.
نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باور امروز من این است که ملت ایران ظرفیت های عظیم و بی پایانی دارد که در طول انقلاب بخش کمی از این ظرفیت ها در عرصه های مختلف جاری شده و این ملت می تواند و باید که بتواند.

وجود برخی مشکلات را نمی توان منکر بود
احمدی نژاد با بیان این که توانمندی های ملت ایران امروز موجب غرور ملت های مظلوم دنیا است، گفت:نقش آفرینی در جهان لازمه ساختن ایران است و ساختن ایران لازمه نقش آفرینی در جهان و اینها لازم و ملزوم یکدیگر هستند. وی با بیان اینکه وجود برخی مشکلات و نارسایی ها را نمی توان منکر بود ، تصریح کرد: مشکل و نقطه ضعف فراوان است اما مهم این است که اراده برای غلبه بر مشکلات داشته باشیم و این اراده را داریم که مشکلات را به کمک ملت از پیش روی برداریم و راه را برای توسعه و پیشرفت ایران عزیز ادامه دهیم.
احمدی نژاد تاکید کرد: امروز این اراده در ملت ما متجلی است و ما باید خود را برای کارهای بزرگ و بزرگتر آماده کنیم هرچند که همواره در برابر حرکت یک ملت بزرگ کارشکنی ها از درون و برون وجود داشته و دارد و این اتفاقات بزرگ و موفقیت ها در چهار سال گذشته به رغم همه بد اخلاقی ها و کارشکنی ها حاصل شده است .
نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: باور من این است که ظرفیت های بزرگ ایران می تواند نه تنها برای سرزمین ایران بلکه برای همه جهان نور و صلح و برادری را به ارمغان بیاورد.
احمدی نژاد در پایان این سخنان که به طور مستقیم از شبکه سراسری رادیو پخش می شد از ملت ایران به خاطر بزرگواریشان تشکر کرد و گفت: در طول این دوره با حضور در نقاط مختلف کشور از نزدیک با اقشار گوناگون ملت ایران آشنا شدم و نسبت به آنها عرض ارادت کردم.
وی نقش جوانان و زنان را در حرکت و تعالی ملت ایران غرور آفرین خواند کرد و گفت: زنان ما کانون محبت و کانون شجاعت و بزرگواری ملت هستند و بخش وسیعی از افتخارات ملت ایران مرهون تلاش و خودباوری جوانان و مردان شجاعی است که ایستادند و از عزت ایران دفاع کردند.
احمدی نژاد در پایان از همه اقوام ایرانی تشکر و قدردانی کرد و گفت: ما مدیون ملت ایران و بزرگواری ملت عزیز هستیم و همه با هم با توکل برخدا و عشق به امام عصر (عج )، به سوی ایرانی آباد تر، پیشرفته تر، عزیز تر، سربلندتر و به سوی جهانی سرشار از عدالت ،امنیت ، عشق و برادری گام برمی داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد