وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شکوری راد: شیطنت کردند

فارس: عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت درباره خبر درج شده در پایگاه اطلاع رسانی اعتماد ملی گفت: خبر حمایت خود از کروبی را تکذیب و آن را یک شیطنت می‌دانم و اساسا هیچ کدام از جمله‌های این مصاحبه را تأیید نمی‌کنم.


علی شکوری راد عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت، با کذب خواندن خبر حمایت وی از کروبی که توسط پایگاه اطلاع رسانی حزب اعتماد ملی اعلام شده بود گفت: این کار را یک شیطنت می‌دانم و چنین مصاحبه‌ای اساسا صورت نگرفته است و بنده هیچ یک از جملات این مصاحبه را نگفته‌ام.

وی افزود: من در سفر زنجان خدمت آقای موسوی بودم و هرکجا که سخنرانی کردم در حمایت از ایشان بوده است و اساسا حمایت خود را از آقای کروبی تکذیب می‌کنم.

وی افزود: هر کس مواضع بنده را بداند متوجه می‌شود که چنین موضعی از بنده برنمی آید که چرا من عضو مشارکت هستم و بر اساس یک تصمیم تشکیلاتی که به آن پایبندم به آقای موسوی رسیدیم و تا آخر نیز از ایشان حمایت می‌کنم.

وی افزود: بنده این خبر را کذب و غیراخلاقی می‌دانم چرا که اساسا بنده صحبتی در این رابطه انجام نداده‌ام.

وی در ادامه در مورد تماس یکی از حامیان آقای کروبی به وی در مورد صحت این خبر نیز گفت: یک آقایی با من تماس گرفت و گفت که از مواضع شما تشکر می‌کنم و من هم گفتم خواهش می کنم ولی اصلا نگفت که از کدام مواضع من حمایت می‌کند.

وی با انتقاد از برخی رسانه‌ها درباره انتشار برخی اخبار گفت: باید چنین خبرهایی ابتدا چک شود و من از درج چنین اخباری در رسانه‌ها تعجب می‌کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که چگونه می‌توان کل اخباری که توسط یک پایگاه رسمی درج می‌شود را چک کرد گفت: به هر حال این خبر کذب است و باید به فراخور افراد صحت اخبار آنان نیز تأیید شود.

وی درباره پیوستن رضوی فقیه به ستاد کروبی نیز گفت: من این خبر را نیز کذب می‌دانستم و باور نکردم.
شکوری راد گفت: پس از تماس‌های مکرر با افراد مطلع متوجه شدم که این خبر درست است.

گفتنی است: پایگاه اعتماد ملی به نقل از شکوری راد اعلام ‌کرده بود که وی از آقای کروبی حمایت می‌کند و ایشان را اصلح می‌داند و نظر آقای دکتر محمدرضا خاتمی هم همین است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد