وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

یاران میرحسین در اردبیل پیاده روی کردند

رئیس کمیته ورزش ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در استان اردبیل به خبرنگار مهر اظهار داشت: این همایش صبح جمعه با شرکت یاران و حامیان میرحسین موسوی در این استان و در قالب پیاده روی با خانواده برگزار شد.


هادی صباغی در تشریح اهداف برگزاری همایش پیاده روی "یاران میر حسین" اضافه کرد: اعلام حمایت جدی از این کاندیدا در آغاز رقابتهای تبلیغاتی و ایجاد روحیه جمعی و نشاط در بین حامیان و طرفداران میرحسین از جمله مهمترین اهداف برگزاری این همایش بود.

وی گسترش ورزش به ویژه ورزشهای همگانی در بین اقشار مختلف مردم را از دیگر دلایل برگزاری همایش پیاده روی عنوان کرد و بیان داشت: همچنین برگزاری این همایش نشان دهنده توجه ویژه این کاندیدای ریاست جمهوری به جامعه ورزش کشور و شهرستانها است.

رئیس کمیته ورزش ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در استان افزود: با توجه به دیدگاه های ممتاز میرحسین موسوی در خصوص ورزش و توسعه آن، هم اکنون کمیته ورزش ستادهای استانی فعالیتهای گسترده و ثمر بخشی را در تمام زمینه ها آغاز کرده اند.

وی با اشاره به وظایف این کمیته ها در ستادهای انتخاباتی خاطرنشان کرد: کمیته ورزش ستاد انتخاباتی میر حسین ضمن تاکید بر حضور پر شور تمام اقشار مردم در انتخابات، حضور حداکثری جامعه ورزش استان در پای صندوقهای رای را در روز 22 خرداد ماه جاری به عنوان مهمترین وظایف خود پیگیری می کند.

صباغی در ادامه استقبال جوانان و اقشار مختلف مردم را برای شرکت در این همایش یادآور شد و اظهار داشت: بیش از 20 هزار نفر از حامیان این کاندیدا در سطح استان با حضور در ستادهای انتخاباتی، برای حضور در این همایش ورزشی شرکت کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد