وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تحقیر موتلفه توسط احمدی نژاد

سایت تابناک وابسته به محسن رضایی از تحقیر برخی گروههای اصولگرا نظیر موتلفه توسط احمدی نژاد خبر داد و نوشت: در دیدار معروف مدتی پیش عسکراولادی با احمدی‌نژاد، وی از رئیس‌جمهور خواسته در قبال حمایت حزب متبوعش، اصلاحاتی در عملکرد خود و همکارانش انجام دهد. اما گفته می‌شود وی این پاسخ را شنیده: «مگر خود شما اگر کاندیدا شوی، چقدر رأی می‌آوری که حمایتت از من تأثیری داشته باشد و در ازای آن از من انتظار داشته باشی؟»

برخی چهره‌ها و گروه‌های به ظاهر اصولگرا که پس از اعلام حمایت اجباری از محمود احمدی‌نژاد، با انتقادات گسترده و شدید افکار عمومی و بدنه جریان اصولگرا روبه‌رو شده‌اند، راهکار تازه‌ای برای تحقق آرزوهای نه چندان بزرگ خود یافته‌اند!


به گزارش این سایت در حالی که عملکرد دولت نهم در چهار سال گذشته، بزرگان جریان اصولگرا چون جامعه روحانیت مبارز، رئیس مجلس، حداد عادل و حتی احمد توکلی را به دلیل فقدان استدلال قابل قبول در حمایت از احمدی‌نژاد به سکوتی معنادار واداشته، برخی جریانات همچون مؤتلفه و ایثارگران، به رغم بی‌اعتنایی کامل دکتر احمدی‌نژاد به خواسته‌ای آنان، اجبارا به حمایت از احمدی‌نژاد می‌پردازند.

این در حالی است که حتی درخواست‌های حداقلی آنها از دولت با پاسخ منفی و تحقیرآمیز احمدی‌نژاد و نزدیکانش روبه‌رو شده است.

در دیدار معروف مدتی پیش عسکراولادی با احمدی‌نژاد، این چهره ٨٠ ساله و از مبارزان پیش از انقلاب، از رئیس‌جمهور خواسته در قبال حمایت حزب متبوعش، اصلاحاتی در عملکرد خود و همکارانش انجام دهد. اما گفته می‌شود وی این پاسخ را شنیده که: «مگر خود شما اگر کاندیدا شوی، چقدر رأی می‌آوری که حمایتت از من تأثیری داشته باشد و در ازای آن از من انتظار داشته باشی؟»

از سوی دیگر، در حالی که به رغم طرح علنی مطالبه مراجع معظم تقلید از رئیس‌جمهور مبنی بر برکناری مشایی، پس از اظهار دوستی نامبرده با «مردم اسرائیل!»، با واکنش کم‌سابقه رئیس‌جمهور و تعریض وی به مراجع تقلید روبه‌رو شد، همچنان عده‌ای نظیر ترقی و زاکانی که به دلیل حمایت از احمدی‌نژاد تحت فشار افکار عمومی جریان اصولگرا هستند، باز هم از رئیس‌جمهور درخواست می‌کنند فرد مذکور را برکنار کند.

البته علیرضا زاکانی، به تازگی به روش جالبی برای تحقق آرزوی خود متوسل شد و از خبرنگاران زحمتکش رسانه تحت مدیریتش خواست خبری با مضمون «بمب خبری احمدی نژاد روزهای آینده: برکنار مشایی» آماده کنند تا دست کم عده‌ای به این خبر دل‌ خوش کنند، اما این خبرسازی‌ها امروز با پاسخ صریح همراه با خنده طعنه‌آمیز مشایی روبه‌رو شد که تأکید کرد در دولت بعدی احتمالی احمدی‌نژاد، سفت و محکم سر جای خود باقی خواهد ماند.

اکنون فردی مانند علیرضا زاکانی که اعتبار خود را مدیون جانبازی در دفاع مقدس و مسئولیت در بسیج دانشجویی است و مدام دم از «تکلیف‌گرایی»‌ می‌زند، باید پاسخ دهد چگونه انتظار دارد خواسته‌ای که از مراجع معظم تقلید اجابت نشده، از افرادی مانند او اجابت شود و از سوی دیگر، چگونه با شعار تکلیف‌گرایی و در حالی که انتظاراتش برآورده نمی‌شود، دست به هر اقدامی برای تخریب رقبای احمدی‌نژاد می‌زند؟

این در حالی است که حتی برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای مانند اعطای پست وزارت علوم در دولت آینده به زاکانی هم چندان قرین صحت به نظر نمی‌رسد.

در مقابل، افراد باتجربه‌تری از همراهان سابق زاکانی، همچون احمد توکلی دیده می‌شوند که برای راضی کردن وجدان خود و نیز افکار عمومی، رویکردی منطقی‌تر را برگزیده و ضمن خودداری از حمایت احمدی‌نژاد، به طرح صریح انتقادات از احمدی‌نژاد و رقبای او می‌پردازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد