وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعلام حمایت 60 نشریه استانی از نامزدی مهندس موسوی

 بسیاری از رسانه‌ها، نشریات و مطبوعات استانی سراسر کشور از نامزدی مهندس میرحسین موسوی در دهمین دوره انتخابات کشور حمایت کردند.
با وجود معذوریت و مصلحت‌های به وجود آمده، مدیران مسئول و سردبیران 60 تن از نشریات استانی در گفت‌وگویی با خبرنگار سایت قلم با برشمردن ویژگی‌های مهندس موسوی و تحلیل شرایط فعلی کشور، دلایل حمایت خود از مهندس موسوی را اعلام کردند.


این نشریات مدیریت مناسب کشور توسط مهندس موسوی در شرایط بحرانی جنگ تحمیلی و حمایت‌های قاطعانه حضرت امام از ایشان را در کنار ویژگی‌های شخصیتی مهندس موسوی از جمله صداقت، آزاد‌منشی، اخلاق‌مداری، توجه به مقولات فرهنگی، حمایت از مستضعفین و پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و... را از دلایل حمایت خود از مهندس میر حسین موسوی اعلام کردند که به صورت اجمالی به آنها اشاره می‌کنیم. لازم به ذکر است که بسیاری از نشریات استانی دیگر با اعلام حمایت از مهندس موسوی بنا بر مصالحی حاضر به انتشار مصاحبه‌شان نشدند.

مدیر مسئول هفته‌نامه آراز: اکثر نشریات محلی استان از مهندس موسوی حمایت می‌کنند
علی نظری با بیان این که موج حمایت ازمهندس میرحسین موسوی از سوی روزنامه نگاران و نشریات استان اردبیل ایجاد شده گفت: تاکنون هیچ مطلبی علیه مهندس میرحسین موسوی در نشریات استان اردبیل انعکاس نیافته و اکثریت نشریات ایده ها و برنامه های میر حسین را به طور دقیق به مردم انعکاس داده و تلاش‌شان شناساندن میرحسین موسوی به مردم و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.
نظری همچنین تصریح کرد: هفته نامه آراز، نوید سحر، نوای ارس، اردبیل فردا، فردای اردبیل، فروغ آذربایجان، ساوالان، خیاو، ندای مغان، یاشیل مغان، آوای اردبیل، آوای مردم، صبح سبلان، مهر اردبیل و حقیقت ازجمله نشریاتی هستند که حمایت خود را ازمیرحسین موسوی اعلام کرده اند.

مدیرمسئول هفته‌نامه حقیقت اردبیل: ناکارآمدی دولت نهم مهمترین دلیل حمایت از مهندس موسوی است
جعفرزاده با بیان این که حضور موسوی بر اساس احساس تکلیف بوده نه کسب قدرت گفت: آن زمانی که ساختارهای مختلف کشور در اوج دوران جنگ بهم خورده بود، موسوی توانست آن ساختارها را ترمیم نماید. وی کسی است که مورد تأیید امام و شخصیت‌های برجسته کشور می‌باشد. صفر جعفرزاده با انتقاد از عملکرد احمدی نژاد مهمترین دلیل حمایت از مهندس موسوی را ناکارآمدی وعدم تحقق شعارهای دولت نهم، و همچنین سوء مدیریت‌ها، افزایش بیکاری، وخیم‌ترشدن وضعیت معیشتی مردم دانست.

مدیرمسئول هفته نامه اردبیل فردا: مدیریت میر حسین موسوی ما را از وضعیت فعلی نجات می‌دهد
فرهاد خائف با بیان این تنها موسوی می تواند کشور را از این وضعیت رکود سیاسی و اقتصادی نجات دهد گفت: سابقه مدیریت میر حسین موسوی در دوران دفاع مقدس و توان اجرایی و سیاسی وی و نگرش موسوی نسبت به مسائل فرهنگی و سیاسی ( اعم از داخلی و خارجی ) ما را بر آن می‌دارد که از موسوی به طور قاطع حمایت نمائیم.

مدیرمسئول هفته نامه ساوالان اردبیل: موسوی فردی شناخته شده، شجاع، با برنامه و معتقد به مدیریت عملی است
شهامت هدایت با اشاره به این که فضای حاکم در کشور نشان می دهد که موسوی به خاطر تأکید بر مطالبات مردم و عملکرد درخشان خود در دوران نخست وزیری گزینه اصلی مردم خواهد بود، اظهار داشت: موج حمایت از موسوی در بین اقشار مختلف ایجاد شده، موسوی فردی شناخته شده، شجاع، برنامه ریز و معتقد به مدیریت عملی درکشور است. در هیچ کشوری دیده نشده که مردم آن در مواقع جنگ فشار معیشتی نداشته باشند . اما در دوران جنگ موسوی کشور را طوری اداره کرد که مردم چندان زیر فشار معیشتی را احساس نکردند .
شهامت ساماندهی وضعیت اقتصادی، برنامه ریزی در مدیریت اجرای، تقویت بنیه اقتصادی و سیاست خارجی را از جمله برنامه های قابل اجرای موسوی عنوان کرد وگفت: در کشور ما ضعف مدیریت اجرایی و عدم مدیریت در بعد اقتصادی بیداد می کند و تصمیمات اتخاذ شده در روابط بین المللی ما را به انزوا کشانده است.
دبیر حزب همبستگی استان اردبیل ادامه داد: پاسخگویی به مطالبات جوانان، اقوام، اعتقاد به تحزب گرایی، آزادی و دموکراسی خواهی از ویژگیهای اساسی رییس جمهور آینده است که در منش و شخصیت میر حسین موسوی دیده می شود.

 مدیرمسئول هفته نامه سهند: لایه‌‌های مستضعف جامعه خاطره خوبی از میرحسین دارند
محمد رضا اکبری با اشاره به اینکه مهندس موسوی در این مقطع، شایسته ترین گزینه برای تصدی پست ریاست جمهوری است، گفت: موسوی توانایی و شجاعت حرکت در مسیر تحقق خواسته های حداقلی مردم را دارد.
اکبری با بیان سوابق درخشان مهندس موسوی در دوران نخست وزیری خاطر نشان کرد: اداره مدبرانه کشور در شرایط سخت جنگ تحمیلی بدون فشار آمدن به لایه های مستضعف جامعه، خاطره خوشی را از آن دوران در اذهان تداعی می‌کند. مدیر مسئول هفته نامه سهند اظهار داشت: مهندس موسوی همواره مورد حمایت امام خمینی(ره) بوده و اکنون نیز بسیاری از دلسوزان انقلاب و کشور از کاندیداتوری او در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کنند.
میرحسین همانند محمد خاتمی انسان صادقی است و آخرت خود را با بازی های سیاسی این دنیا معاوضه نمی کند.

سردبیر هفته نامه گونش: مهندس موسوی، توانایی تبدیل تنش ها به فرصت‌ها را دارد
سخاوت خیرخواه با تاکید بر اینکه فضای فعلی ایران فرد خاصی را برای تصدی قوه مجریه می طلبد تا نجات بخش کشور در این برهه حساس باشد اظهار داشت: شرایط کنونی، فردی برخواسته از انقلاب، روشنفکر، آگاه به نیازهای مردم و دارای جایگاه در سطح بین الملل را می طلبد که به نظر می رسد مهندس موسوی حایز تمام این خصوصیت ها و امتیازهاست.
سردبیر هفته نامه گونش اضافه کرد: مهندس موسوی سهم بسیاری از انقلاب اسلامی دارد و علیرغم اینکه بیست سال عزت عزلت را تجربه کرده ولی در زمان حاضر سرمایه ای برای نظام اسلامی به شمار می‌رود.
خیرخواه با اشاره به این نکته که موسوی فرزند آذربایجان بوده و آذربایجانی ها غیرت و تعصب خاصی نسبت به ایشان دارند گفت: امروز فضای رسانه ها به یک فضای بی روح و مرده تبدیل شده که البته ناشی از وجود مشکلات عدیده ای است که بر فعالیت تخصصی آن ها سایه انداخته است. اما اغلب رسانه های مکتوب آذربایجان شرقی متمایل به مهندس موسوی بوده و به اشکال مختلف از وی حمایت می‌کنند.

مدیرمسئول روزنامه مهد آزادی: کارنامه مدیریتی مهندس موسوی درخشان است
مهندس سیدمسعود پیمان با بیان اینکه میرحسین برای ملت ایران چهره ای شناخته شده است، گفت: مهندس موسوی امتحان خود را در حضور بنیانگذار جمهوری اسلامی با سربلندی پس داده و هیچ گاه مورد عتاب و خطاب امام خمینی(ره ) قرار نگرفته و از این روست که کارنامه مدیریتی او کارنامه ای درخشان قلمداد می‌شود.
وی بر لزوم بیان شفاف مواضع از سوی مهندس موسوی تاکید کرد و گفت: بیان شفاف و صریح مواضع در زمینه های مختلف است که می تواند مهندس موسوی را از سایر کاندیداهای مطرح متمایز کند.

سردبیر روزنامه سراسری عصرآزادی: میرحسین، مورد وثوق حاکمیت و نظام است
دکتر سیدوحید پیمان با تاکید بر اینکه مهندس موسوی از ارکان نظام بوده و سهم بزرگی در روند رشد انقلاب اسلامی داشته است،اظهار داشت: نخست وزیر دوران جنگ با درآمد حداقلی حاصل از فروش نفت در هشت سال دفاع مقدس، کشور را چنان اداره کرد که درآن شرایط حساس، ایران هیچ گاه گرفتار قحطی، نداری، تورم سرسام آور و دیگر تنش ها نشده است.
دکتر پیمان، اغلب مشکلات داخلی ایران در زمان حاضر را متاثر از نحوه تعامل کشورمان در عرصه بین الملل دانست و تصریح کرد: به نظر می رسد حل و فصل مشکلات ایران در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه اقتصاد منوط به مرتفع شدن مسایل بین المللی است.

مدیرمسئول هفته‌نامه ارمغان آذربایجان: موسوی توانایی ایجاد جبهه‌ای واحد بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را دارد
ایرج سلیمان زاده با مقایسه دوره نخست وزیری مهندس موسوی و دوره چهارساله دولت نهم گفت: در دوره مهندس موسوی علیرغم وجود جنگ تحمیلی و مشکلات پیرامون آن، وضعیت اقتصادی مردم به مراتب بهتر از وضعیت فعلی بود.
وی خاطرنشان کرد: موسوی توانایی ایجاد جبهه ای واحد بین اصولگرایان و اصلاح طلبان را دارد و این امر متضمن ایرانی بهتر خواهد بود.

سردبیر هفته‌نامه‌های صبح آذربایجان و سطر اول: قاطعیت و مشورت‌پذیری، دو ویژگی اصلی مهندس موسوی است
پیمان دلیر رزمخواه قاطعیت و مشورت پذیری را دو ویژگی اصلی مهندس موسوی دانسه و گفت: دوری از خودمحوری و خودرایی و اهمیت دادن به مشورت صاحب نظران در امور کشور، ویژگی و نقطه قوت مهندس موسوی است.
پیمان دلیر رزمخواه با بیان اینکه رییس جمهور آینده باید قانون گرا باشد افزود: قانونگرایی به این معنی است که فردی که در مسند ریاست جمهوری قرار می گیرد، باید اصولی از قانون را که به دلایل امنیتی یا بی توجهی سیاست‌مداران بر جا مانده، مورد اجرا قرار دهد؛ همچنین اصولی را که به درستی اجرا نمی شود یا اجرای آنها در خلاف جهت پیش بینی شده از سوی قانون انجام می شود، اصلاح نماید.

مدیرمسئول هفته‌نامه فردای ما: موسوی از چهره های ماندگار انقلاب است
یوسف پیربوداغی گفت: میرحسین موسوی از چهره های ماندگار و از ذخایر انقلاب است و وسعت دید فوق العاده وی، مورد نیاز فضای انتخاباتی آتی است.
یوسف پیربوداغی، در گفت وگوی با خبرنگار سایت خبری هم آوا پیرامون ویژگی های مهندس موسوی، وی را دانشمند و فاضلی اهل منطق دانست و افزود: موسوی نقطه وصل اصلاح طلبی و اصول گرایی مبتنی بر ارزش های مورد تایید مردم می باشد و همین امر نقطه قوت وی محسوب می شود.
استاد دانشگاه ارومیه در ادامه در خصوص ویژگی های رییس جمهور مورد نظر خود گفت: رییس جمهور آینده باید بیش از هر چیز به دنبال تحقق عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه امکانات بوده و گام های عملی را در رفع معضل بیکاری بردارد.

مدیر مسئول هفته نامه آوای سلماس: موسوی در عرصه ملی، چهره کاریزماتیک دارد
علی محمدی ایروانلو، اعتقاد به استفاده از تجربیات مدیران سی سال گذشته نظام و داشتن چهره کاریزماتیک در عرصه ملی را ازمهمترین ویژگی های مهندس موسوی برشمرد و تصریح کرد: تجربه گرانبها، توانمندی در مدیریت بحران، اعتدال و رویکرد همگرایی بین جریان‌های سیاسی از دیگر ویژگی های متمایز کننده مهندس میرحسین موسوی است و امیدواریم که بسیج نخبگان کشوری و استانی، راه را برای پیروزی این کاندیدای اصلاح طلب فراهم کنند.

سردبیر روزنامه صبح کارون: برگ برنده موسوی اداره مناسب جنگ تحمیلی است
فروغی نیا اداره جنگ از لحاظ لجستیکی را برگ برنده در کارنامه میرحسن موسوی دانست و اظهار داشت: در بدترین شرایط سیاسی که بسیاری از کشورهای دنیا با ما از در خصومت برآمده بودند. بیاد داریم که تقریباً بسیاری از کشورهای همسایه اعم از کشورهای حاشیه خلیج فارس و حتی ترکیه با ما خوب نبودند اما در چنین شرایطی میرحسین موسوی هم به توازن روابط خارجی و هم به تعادل اقتصادی در داخل پرداخت بنابراین کارنامه وی از این حیث کارنامه ای درخشان است.
سردبیر روزنامه صبح کارون با اشاره به برنامه‌های اقتصادی موسوی ادامه داد: شاید برخی فکر کنند که میرحسین قصد دارد مجددا سیاست های متمرکز اقتصادی و توجه ویژه به نقش دولت در اقتصاد را اجرا کند که به گمان من( و با اندیشه هایی که ایشان در سخنان اخیر خویش اعلام کرده اند) چنین چیزی وجود نخواهد داشت. بنابراین آقای موسوی با عنایت به سوابق قابل اعتماد( بویژه در سلوک شخصی وی) بهترین گزینه برای اداره امور اجرایی کشور خواهد بود.

سردبیر روزنامه ندای هرمزگان: مهندس موسوی قطار اصلاحات را به جلو می‌برد
خلیل درخور با تاکید بر ادامه راه اصلاحات گفت: موسوی مرد عمل است و من بر این باورم که او همانگونه که توانایی‌های خود را در 8 سال دفاع مقدس در اداره کشور نشان داد می‌تواند می تواند قطار اصلاحات را به پیش ببرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه شعارهای انتخاباتی باید بر اساس منطق و واقعیتها داده شود افزود : شعارها باید عملی و دور از دروغ و تبذیر باشد، آزادی مطبوعات باید حفظ شود و باید عرصه را برای فعالیت بخش های خصوصی و تشکل‌های غیردولتی باز نگه داریم. باید از سیاسی شدن خیلی از بخش‌ها به ویژه فوتبال جدا" خوداری شود و سیاست خارجی اصلاح گردیده تا از تکرار حادثه‌های همانند ژنو جلوگیری شود.

سردبیر و قائم‌مقام مدیرمسئول نشریه ارمغان بندر: کشور یک مدیر توانا می‌خواهد نه یک وعده‌دهنده خوب
سید علی علوی در خصوص حمایت خود از مهندس موسوی گفت: از آنجا که میرحسین موسوی با زبان اکثریت مردم سخن می گوید، شخصیتی صادق دارد و سابقه خوشنام داشته و حرفهایش از جنس حرف های اول انقلاب است به همین دلایل از وی حمایت می‌کنیم.
سید علی علوی با اشاره به اینکه مهندس موسوی می تواند باز تعریفی دوباره از انقلاب ارائه نماید اظهار داشت: مملکت در شرایط فعلی به یک ناجی نیاز دارد که بی تعادلی در حوزه های دولتی را متعادل کند. میرحسین موسوی سابقه اش برای توسعه مملکت از همه کاندیداهای حاضر روشنتر است و اکنون کشور یک مدیر توانا می خواهد نه یک وعده دهنده خوب.

مدیرمسئول هفته نامه صدای زنجان: موسوی بدون لکنت و مصلحت اندیشی دیدگاه‌های خود را بیان می‌کند
مسیح‌الله سلطانی با اعلام حمایت خود از مهندس موسوی گفت: مهندس موسوی بدون لکنت زبان و مصلحت اندیشی دیدگاه‌های سیاسی اصلاح طلبانه خود را با شفافیت کامل مطرح می کند.
سلطانی، مهندس موسوی را فردی مدیر، صادق و توانمند دانست و اظهار داشت: میرحسین به لحاظ سوابق مدیریتی خود، در طول هشت سال جنگ نشان داده که فردی مدیر، صادق و توانمند است. وی در آن شرایط دشوار توانست هشت سال کشور را با مشکلاتی به مراتب کمتر از امروز اداره کند. ضمن اینکه وی در طول مدت حضور جدی خود در عرصه انتخابات با صراحت دیدگاه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود را اعلام نموده و بر به روز شدن دیدگاه‌های اقتصادی اش نیز تاکید دارد.

مدیرمسئول هفته‌نامه موج بیداری: موسوی امتحان خود را پس داده است
فرامرز نجاری با اشاره به عملکرد مثبت میرحسین موسوی در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: موسوی در شرایط جنگی مملکت را با حدود 7 تا 10 میلیارد دلار درآمد اداره کرد. همه ما به یاد داریم که در آن شرایط تورم کمتر از امروز بود. میرحسین امتحان خود را پس داده و به بهترین شکل کشور را در شرایط جنگی اداره کرده است.
وی افزود: میرحسین موسوی مرد عمل است، ایشان در چارچوب قانون اساسی عمل می کنند، ما امیدواریم با انتخاب آقای موسوی به عنوان رئیس جمهور توجه به برنامه ریزی برای توسعه کشور محقق شود و با احیای نهادهای برنامه‌ریزی، توسعه همه جانبه کشور تحقق یابد.

مدیرمسئول ماهنامه بایرام: موسوی مورد اعتماد احزاب ترقی‌خواه و توسعه‌گراست
علی محمد بیانی دوران مدیریت میرحسین موسوی را یکی از موفق ترین مدیریت‌های بعد از انقلاب دانست و یادآور شد: موسوی سابقه مدیریتی درخشانی دارد و به نظر می رسد او کسی است که به شعارها و گفته‌های خود پایبند است و توان اجرای آنها را دارد. مضاف بر اینکه موسوی مورد اعتماد احزاب ترقی خواه و توسعه گراست. احزابی که با پشتوانه خرد جمعی و کار کارشناسی نتیجه‌ای مبارک برای مملکت به بار خواهند‌ آورد.
وی ادامه: البته آذربایجانی بودن میرحسین موسوی می تواند یکی از دلایلی باشد که امیدواریم ایشان بتواند توسعه اقتصادی و فرهنگی این منطقه را که متاسفانه مورد غفلت واقع شده، کلید بزند، خصوصاً اجرای اصل 15 قانون اساسی که به نظر من حیاتی ترین مسئله آذربایجان است.

قائم‌مقام مدیرمسئول هفته‌نامه صیانت: موسوی می‌تواند در چارچوب اهداف و اصول نظام، کشور را به بهترین نحو اداره کند
سیدناصر موسوی در حمایت از مهندس موسوی گفت: رئیس جمهور آینده باید با جذب مدیران با تجربه و کارآمد در بخش‌های مختلف بدون در نظر گرفتن سلیقه حزبی و جناحی، کشور را به سوی توسعه هدایت کند. این خصوصیات در آقای میرحسین موسوی وجود دارد و می تواند در چارچوب اهداف و اصول نظام، کشور را به بهترین نحو اداره کند.
سید ناصر موسوی ادامه داد: در برهه حساسی که کشور و نظام‌ در آن قرار گرفته‌، باید کاندیدایی را انتخاب کنیم که دارای سابقه مدیریتی مورد تائید باشد تا بتواند با تعامل مناسب با سایر قوا و رهبری و با اتخاذ سیاست‌ها و تدابیر لازم بر مشکلات اساسی کشورغلبه کند.


مدیر پایگاه خبری لرنا: میرحسین موسوی را به خاطر مدیریت قوی و شخصیت منطقی و پاک و صادق برمی‌گزینیم
اسفندیار خدایی با بیان اینکه ریس جمهور آینده باید از تجربه و توانایی کافی برخوردار باشد اظهار داشت: رییس جمهور باید با همه جناحها و گروههای سیاسی همکاری کرده و به عبارتی فراجناحی عمل کند و همه مردم و گروهها به حداقل خواسته های خود برسند. همچنین ایجاد تنش بدون برنامه ریزی چه در امور داخلی و چه در روابط بین الملل هیچ دستاوردی ندارد.
اسفندیار خدایی ادامه داد: میرحسین موسوی را به خاطر مدیریت قوی و شخصیت منطقی و پاک و صادق برمی گزینم. ایشان در بحرانی ترین شرایط آزمایش خود را پس داده است. حمایت شخصیتی بزرگ و محبوبی چون خاتمی گواهی بر بزرگی و توانمندی ایشان است.

مدیر مسئول روزنامه افسانه: مهندس موسوی با توان و ظرفیتی بالا، کاندیدای اصلح همه اقشار جامه است
پیمان بهادری در بیان ویژگی های رئیس جمهور آینده و در حمایت از مهندس موسوی گفت: معتقدم کسی باید رئیس جمهور شود که برنامه های او با خواسته های مردم همخوانی داشته باشد چرا که رأیی که مردم به خاتمی دادند نشان داد که برنامه های او مورد توجه مردم بود، با این وصف توجه به مباحث رفاه، اقتصاد و آزادی فکر و اندیشه در میان همه آحاد جامعه می تواند از جمله ویژگی های محوری رئیس جمهور باشد.
بهادری در خصوص انتخاب مهندس موسوی به عنوان کاندیدای اصلح اظهار داشت: مهندس موسوی با توان و ظرفیتی که دارد و می تواند گزینه نهایی تمام روزنامه نگاران، کارگران، معلمان، کارمندان، فرهیختگان و محرومان جامعه باشد.

سردبیر روزنامه نیم نگاه: پختگی مهندس موسوی می‌تواند بحران‌ها را به فرصت تبدیل کند
امین عطایی با اعلام حمایت از مهندس موسوی، اظهارداشت: امروز کشور ما به رئیس جمهوری نیاز دارد که بتواند کشور را از بحران فعلی خارج کند و پختگی مهندس موسوی در این حال که در سایه قرار داشت می‏تواند این بحران را به فرصتی برای توسعه کشور تبدیل کند.

عضو شورای سردبیری اترک: اکثر اصلاح‌طلبان برای نجات کشور به میرحسین روی آورده‌اند
ناصر آملی مقدم با بیان اینکه اکثر اصلاح طلبان به میرحسین موسوی برای نجات کشور روی آورده‌اند گفت: دولتی ها تمام سرمایه کشور را به هدر می دهند تا چهار سال دیگر بر مسند قدرت باقی بمانند، اما رییس جمهور آینده باید بتواند دغدغه عدالت خواهی مردم را پاسخ دهد و توانایی اداره کشور در زمان های بحرانی را نیز داشته باشد.

مدیر مسئول هفته نامه راوی: موسوی فردی تعقل گرا، تجربه گرا و متعادل است
حسین مهدوی با تاکید بر این نکته که رئیس جمهور باید برنامه گرا بوده در چهارچوب چشم اندازهای تعریف شده حرکت کند، گفت: دلایل زیادی برای حمایت از مهندس موسوی وجود دارد از جمله آن که او برنامه گراست و مایل است در شرایطی که برنامه ها مختل شده اند آنها را به مسیر درست رشد و توسعه بازگرداند.
مهدوی با اعلام حمایت خود از مهندس موسوی ادامه داد: او دارای تفکر و ادبیات عدالت خواهانه است و در حال حاضر ضرورت تداوم نگاه عدالتخواهانه این است که جامعه‌ای که هنوز از این بابت اغنا نشده است به درستی در این مسیر حرکت کند. از طرفی میر حسین موسوی فردی تعقل گرا، تجربه گرا، متعادل و دارای رفتار سیاسی موقر است اعتدال او می تواند کمکی به اغنای جامعه در مفهوم عدالتخواهی باشد.

مدیر مسئول هفته نامه میلاد مرکز: موسوی نگاهی جامع به مسائل مختلف فرهنگی ،سیاسی،اجتماعی و اقتصادی دارد
خسرو رضایی با اشاره به سابقه مدیریت میر حسین در طول 8 سال دفاع مقدس گفت: موسوی در بین بسیاری از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا از محبوبیت و مقبولیت منحصر به فردی برخوردار است.
رضایی با اشاره به پشتوانه عظیم معنوی موسوی و حمایت‌های امام از وی، اظهار داشت: از ویژگی های مهندس موسوی نگاه جامع و همه جانبه به مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بوده و گفتمان اقتصادی تولید گرایانه، حمایت از بخش خصوصی، حرکت در قالب برنامه و قانون اساسی، توجه به نخبگان و تجربه مدیران، حمایت از آزادی های مشروع و قانونی به ویژه حقوق شهروندی و اقشار جوان نشان می دهد وی می‌ تواند با حمایت‌های آقای خاتمی و بیت والامقام شهید دکتر بهشتی پیروز قاطع انتخابات باشد.

مدیر مسئول هفته نامه "مدینه گفتگو ساوه": موسوی مدیریتی توانمند دارد
سید حسین طباطبایی با بیان اینکه میرحسین موسوی هم مورد قبول امام و هم در نظر رهبری بوده و چهره مقبولی دارد گفت: مدیریت ایشان در زمان جنگ تحمیلی و ثبات اقتصصادی کشور در طول سال های جنگ گواه مدیریت خوب ایشان است . وی در ادامه یاداور شد: از منظر اقتصادی گویا ایشان را دارای نگاه مدیریت دولت در امر اقتصاد می دانند که خود مهندس موسوی گفته اند که به اقتصاد کوپنی و دولتی در روزگار امروز اعتقادی ندارند. همچنین رابطه ایشان با اصلاح طلبان و اصول گرایان از ایشان چهره معتدل و عقل گرایی نشان می دهد . نگاه باز و سابقه روشن ایشان در حوزه فرهنگی و هنر هم قابل توجه است.

مدیر مسئول هفته نامه "آرمان جوان": میر حسین موسوی، از کاندیدهای مطرح در انتخابات دهم، توانمندتر است
ابراهیمی با معتدل خواندن مهندس موسوی گفت: موسوی فردی معتدل است و از تندروی ها دوری کرده، وی همچنین فرزند انقلاب بوده و برنامه برای پی گیری مسائل اقتصادی و اجتماعی جامعه دارد. در مجموع در مورد روابط ایران با کشورهای دیگر هم کارآمد است و از کاندیدهای مطرح در انتخابات دهم توانمند تر است.

مدیرمسئول هفته‌نامه "عطریاس": موسوی نگران آینده انقلاب، نظام و مردم است
داود باقری با تاکید بر اینکه موسوی نگران آینده انقلاب، نظام و مردم است گفت: به نظرم میرحسین موسوی همانطور که قبلا نشان داده چندان علاقه ای به حضور در انتخابات نداشته و ندارد . او نگران آینده انقلاب، نظام ، مردم و کشور است.
باقری اضافه کرد: همانگونه که ما نگران آینده فرزندانمان هستیم اگر امروز میرحسین از اصلاحات اصولی سخن می گوید یک نقطه مثبت هم برای اصلاح طلبان ایرانی و هم برای عموم جامعه ایران است.
میر حسین می تواند اصلاح طلبی را با بدنه اجتماعی پیوند زند و با بازخوانی اصلاحات به زبان امروز، 22 خرداد را به دومین دو خرداد تاریخ انقلاب اسلامی بدل سازد.

سردبیر نشریه مانشت: مردم به مهندس موسوی اعتماد دارند
رضا رستمی با تاکید بر اینکه مردم هنوزاز سابقون انقلاب و نظام هم خاطرات خوبی داشته و هم برای آنان ارج و احترام خاصی قائلند گفت: مهندس موسوی علاوه بر اینکه در سالهای ابتدای انقلاب با آن همه مشکلاتی که سر راه انقلاب و نظام بود کارنامه ای بسیار موفق به جای گذاشت و همچنین ارتباط و اعتمادی که حضرت امام(ره) با ایشان داشته اند هنوز هم محور تصمیم گیری برای آحاد جامعه است.
رستمی با بیان اینکه من مهندس موسوی را فردی توانمند و با برنامه می‌داند ادامه داد: نارضایتی از وضع موجود و اعلام برنامه های اجرایی آقای موسوی توانسته است خیل فراوانی از جامعه را همراه ایشان کند. موسوی می تواند کشور را از بحران‌هایی که به واسطه سالهای اخیر به وجود آمده وممکن است در آینده خطر آفرین باشند را مهار کرده و به خوبی کشور را اداره کنند.
سردبیر نشریه مانشت با تاکید بر نقش محوری خاتمی در جهت تصمیم گیری مردم افزود: آقای مهندس موسوی علاوه بر همه محاسن از خلوص نیت خاصی برخوردارند که می تواند سرمایه بسیار ارزشمندی برای ایشان در کسب اعتماد مردم باشد.

صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریه "شکوه آزادی": دیدگاه‌های اصلاحی میر حسین کاندیدایی مقبول ساخته است
منیژه زیبایی در خصوص دلایل حمایت از آقای موسوی گفت: آقای موسوی بدلیل داشتن شخصیت حقیقی و حقوقی سالم و دارا بودن خصوصیاتی چون صداقت در گفتار و عمل، وارستگی، داشتن بینش انتقادی و پیشینه خدمت صادقانه به کشور مورد حمایت جامعه قرار دارد.
زیبای در ادامه با بیان اینکه مهندس موسوی منافع ملی و خیر جمعی را به منفعت فردی و صرفاً گروهی ترجیح می‌دهد اظهار داشت: دیدگاههای اصلاحی میر حسین می تواند از وی کاندیدایی مقبول برای رأی دهندگان به وجود آورد. جامعه در انتظار انتشار دیدگاه، اهداف و برنامه های منسجم و کارشناسی شده‌ی ایشان است.

سردبیر نشریه "پیک ایلام" :موسوی ذخیره گرانبهایی است که خداوند به ملت ارزانی فرموده
عبدالحمید کرمی با تاکید بر اینکه مهندس موسوی کسی است که در دوران جنگ تحمیلی کشور را به خوبی مدیریت کرده به طوری که این کاراز عهده کمتر کسی بر می آید گفت:
موسوی دارا ی پشتوانه های عمیق فکری و فرهنگی و سیاسی و اجتماعی بوده و دارای اندوخته های فراوانی است که در این برهه از تاریخ و زمان می توانند بسیاری از مشکلات را با کمترین هزینه برطرف سازند.
سردبیر نشریه "پیک ایلام" در ادامه اظهار داشت: بهترین و ارزنده ترین پشتوانه موسوی تأییدات و حمایت های مکرر حضرت امام (ره) از عملکرد مدیریتی ایشان می باشد و اینک ذخیره گرانبهایی است که خداوند به این ملت ارزانی داشته که در این موقعیت حساس بتوانند با حمایتهای این مردم سکان مدیریت اجرایی این کشور را بار دیگر عهده دار شوند.

مدیر مسئول هفته نامه آوای گچساران: عمق کمبودهای موجود باعث حضور موسوی شد
شمس اله رشیدی، با مثبت خواندن کارنامه موسوی در طول 8 سال دفاع مقدس گفت: سوابق میر حسین موسوی نشان می دهد که او به خوبی کشور را اداره نموده و حضور وی پس از 20سال سکوت نشاندهنده عمق کمبودها یی است که وجود دارد، پس موسوی برای سامان دادن بحران ها دوباره به صحنه آمده وقطعآ پیروز انتخابات است .

سردبیر روزنامه استانی ابتکار کهگیلویه و بویراحمد: موسوی در مقطع حساس جنگ، کشور را به خوبی اداره کرد
حسن وکیلی با ابراز امیداری از اینکه در صورت پیروزی مهندس موسوی وی بتواند مشکلات مردم را رفع کند اظهار داشت: میر حسین موسوی در مقطع حساس جنگ تحمیلی کشور را به خوبی اداره کرد و عملکرد گذشته وی مثبت بوده که امیدواریم تیم کنونی او در صورت موفقیت خوب کار کنند و مشکلات موجود در جامعه را که عمدتا معیشتی می باشند را بر طرف نمایند.

سردبیر هفته‌نامه عصر روشنگری کهگیلویه و بویراحمد: موسوی قطعا پیروز انتخابات خواهد شد
ضرغام علیبازی با اعلام حمایت از مهندس موسوی گفت: موسوی فردی با تجربه ومتعهد وعمیق به لحاظ فکری و دارای کارنامه روشن مدیریتی در بحرانی ترین شرایط کشور بوده وقطعا پیروز این میدان خواهند بود.

مدیر مسئول هفته نامه خلیج فارس: موسوی یک چهره اصلاح‌طلب است
علی احمدی با تاکید بر اینکه مهندس موسوی به هر حال چهره ای اصلاح طلب است، گفت: موسوی کسی است که سالیان درازی در بحرانی ترین شرایط ، کشور را اداره کرده و مردم خاطرات خوشی با او دارند.
احمدی در ادامه اظهار داشت: به نظر می‌رسد موسوی در بیان دیدگاه خویش باید قدری شفاف تر صحبت کرده و گروه‌های اصلاح‌طلب را جدی‌تر بگیرد.

مدیر مسئول اتحاد جنوب: مهندس موسوی دارای ویژگی‌های مثبت بسیاری است
اکبر صابری با بر شمردن ویژگی‌های مثبت مهندس موسوی گفت: حسن سابقه ، مدیریت بحران ، مدیریت اقتصاد مطلوب و همراهی با بنیانگزار فقید انقلاب اسلامی به همراه ساده زسیتی از ویژگی های بارز ایشان است.

مدیرمسئول هفته‌نامه چشم‌انداز: سلامت نفس، صداقت، ایمان و خدمت از ویژگی‌های بارز مهندس موسوی است
قاضی‌زاده سلامت نفس، صداقت، ایمان و خدمت را چهار ویژگی غیر قابل چشم پوشی مهندس موسوی دانسته و گفت: نخست وزیر دوران دفاع مقدس در طول ایام مدیریت و بعد ازآن همواره از سلامت نفس، سلامت مالی ، اخلاقی و مدیریتی برخوردار بوده چیزی که متاسفانه کمتر الگوی دولتمردان فعلی قرار می گیرد.
علاوه برآن تدین و راست گویی و راست کرداری مهندس موسوی و نیز دوران درخشان خدمتگزاری ایشان هم قابل مقایسه با کسانی که امروز خود را دولت خدمتگزار می نامند نیست.

مدیرمسوول هفته‌نامه آوای بهارستان: موسوی ادامه دهنده راه اصلاحات است
آب آذر با مثبت خواندن دیدگاه‌های میرحسین موسوی گفت: موسوی دیدگاه های بسیار امیدوار کننده ای در خصوص اصلاح امور دارد. وی به یقین ادامه دهنده راه اصلاحات دولت خاتمی خواهد بود. همچنین خرد گرایی و دینداری هسته تفکر میرحسین موسوی است و وی می تواند با اقبال عمومی مردم ایران مواجه شود.

مدیرمسئول نشریه جنوبی رودبار زمین: هنر بزرگ موسوی اداره مملکت با نفت هفت دلاری بود
احمد یوسف زاده با انتقاد از موج تخریب‌ها علیه مهندس موسوی گفت: متاسفانه بعضی از نشریات محلی دنبال تخریب کاندیدا هستند. آنها در زمان خاتمی او را تخریب می کردند و گویی با رفتن او خطر بزرگی رفع شده است و اکنون نیز با تخریب موسوی به ارزش های شخصی افراد توجه نمی کنند.
این آزاده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به ویژگی های میرحسین موسوی افزود: من در زمان موسوی زندگی کرده ام، جنگیده ام و مشکلات آن زمان را لمس کرده ام. هنر بزرگ میر حسین اداره مطلوب مملکت با نفت هفت دلاری بود آن هم در حالی که از سوی دنیا در تحریم بودیم؛ اما آن زمان فشاری بر مردم وارد نشد و آرامشی خاص بر جامعه حاکم بود.


مدیر مسئول نشریه نسل آفتاب: مهندس موسوی دارای شخصیت فرهنگی ویژه‌ای است
ابوالفضل کارآمد با تقدیرشخصیت ویژه مهندس موسوی گفت: آقای موسوی با توجه به تجربه ای که در دوران ویژه انقلاب و دفاع مقدس دارد می تواند کشور را از وضعیت حاد پیش آمده در 4 سال گذشته نجات دهد.
این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به وجهه ویژه موسوی در دوران نخست وزیری اش در سال های جنگ خاطرنشان کرد: موسوی از نظر فرهنگی نیز شخصیت ویژه و قابل قبولی است و ما نیز امیدواریم طبق شعارهای وی دولت فرهنگی با ایجاد زیرساخت های فرهنگی شکل بگیرد.

سردبیر نشریه همراه: کارنامه مثبت موسوی از وی گزینه مناسبی ساخته است
عبدالرحیم عبدالکریمی با تاکید بر حمایت نشریه های اصلاح طلب استان از کاندیداتوری مهندس موسوی گفت: باید کسی بیاید که توان داشته باشد شرایط را به دوران مطلوب دولت خاتمی برگرداند.
سردبیر همراه با اشاره به بن بست موجود در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاست بین الملل گفت: هم فکران ما در نشریات به دنبال کسی هستند که این مشکلات را حل کند و کارنامه و سابقه مدیریتی موسوی در دوران طلایی دفاع مقدس ثابت کرده وی گزینه مناسبی است.

مدیر مسئول هفته نامه زاگرس ایران: موسوی دارای سوابق روشن، اخلاص، توانمند و آگاه به زمان است
دکتر علی قنبری با تاکید بر اینکه رییس جمهور باید در شان ملت شریف ایران باشد و در راستای عزت و سربلندی ایرانیان عمل کند گفت: من فکر می کنم که آقای مهندس میرحسین موسوی دارای سوابق بسیار روشن اجرائی بوده و با توجه اخلاص، شایستگی ها، توانمندی ها، آگاهی به زمان، همراهی با امام (ره) وداشتن همه جنبه های مثبت موجود می تواند رییس جمهور موفقی در عرصه داخلی و بین المللی باشد.
قنبری در ادامه اظهار داشت: عدم اظهار شعارهای عوام فریبانه، غیر واقعی و توجه به عزت وسربلندی ایرانیان و بنیانهای تمدنی، فرهنگی وتوسعه ایران عزیز، ازایشان چهره ای شایسته در اذهان عمومی ایجاد نموده است.

مدیرمسئول هفته نامه نسیم: مهندس موسوی اهل برنامه است
هوشنگ مصطفوی با بیان اینکه ‌مهندس موسوی برای اداره کشور در دوران نخست‌وزیری برنامه داشت، گفت: موسوی در بدترین شرایط یعنی دوران جنگ تحمیلی مدیریت قوی، علمی از خود به جای گذاشتند. همه آنانی که زمان جنگ را به خاطر دارند می دانند که مهندس میرحسین موسوی اهل برنامه بوده و برای اداره کشور برنامه کاری داشته. بنابراین ایشان کسی نیست که بخواهد تازه شیوه مدیریت را یاد بگیرد واز کم وکیف نیازهای جامعه باخبر شود این خصوصیات می تواند ایشان را در مسیر توسعه و پیشرفت دولت آینده کمک و مردم را امیدوار نماید.

مدیرمسئول هفته تابان: مهندس موسوی پایبندی خود را به اخلاق سیاسی ثابت کرده است
محمد علیخانی با بیان اینکه از پیروزی هر کدام از دو کاندیدای اصلاح طلب خوشحال خواهد شد گفت: رای من به جناب مهندس میرحسین موسوی خواهد بود، زیرا ایشان علاوه بر آنکه تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) است و ملزومات دنیای امروز را به خوبی درک و تحلیل می‌کند، از نظر مردم نیز فردی توانا برای اداره کشور است و از همه مهمتر آنکه پایبندی خود را به اخلاق سیاسی بارها ثابت کرده‌اند.

مدیرمسئول هفته‌نامه آوای کرمانشاه: موسوی مورد قبول اصلاح‌طلب‌ها و اصولگران است
بهرام سلیمانی با عنوان اینکه در شرایط فعالی کارد به استخوان رسیده و همه دلسوزان نظام از اصلاح طلب تا اصولگرایان خواستار تغییر وضعیت موجود هستند اظهار داشت: موسوی در بحرانی ترنی شرایط کارنامه خوبی به جای گذاشته و میزان رای آوری وی در بین اصلاح طلبان پیشرو تا اصولگرایان بالاست و این نشان از توانمندی ایشان است.

مدیرمسئول نشیریه نسیم غرب: مردم به صداقت موسوی ایمان دارند
علی اصغر جمشید نژاد با اشاره به مزیت های موسوی نسبت به کاندیدای دیگر گفت: موسوی صداقت در گفتار دارد و در شرایطی که کارها با دروغ پیش می رود، موسوی تنها گزینه ای است که مردم نسبت به صادق بودنش ایمان دارند.
وی همچنین با یادآوری اینکه ما باید گزینه ای را انتخاب کنیم که حافظ منافع ملی باشد و در راه توسعه و رفاه گام بردارد اضافه کرد: موسوی قدرت طلب نیست و 20 سال سکوت وی نشان می دهد که او از وضعیت بحرانی کشور نگران است.

سردبیر روزنامه کرمانشاه 1400: امام، دولت موسوی را دولت محرومان می‌دانست
سلیمان پیرایش با اعلام حمایت قاطع خود از مهندس موسوی گفت: موسوی ثابت کرد که مرد روزهای سخت است بدین معنی که در سخت ترین شرایط کشور را به گونه ای اداره کرد که لایه های پایین و دهک ضعیف جامعه کمتر با مشکلات مواجه شوند.
پیرایش با اشاره به گفته امام(ره) در خصوص موسوی که به دولت وی دولت محرومان نام داده بودند ، یادآوری کرد: موسوی در شرایط جنگ و در حالی که در آمد نفت پایین بود اجازه نداد محرومین با مشکل مواجه شوند. موسوی در حال حاظر تنها کسی است که به واقع معتقد به کار کارشناسی بوده و شعار نمی دهد.

مدیر مسئول بیستون: صداقت و توانایی موسوی بر همه ثابت شده است
فریدون معتمدیان با تاکید بر اینکه کشور امروز به کسی نیاز دارد که سیاسیت و روابط خارجی ایران ار ترمیم کرده و حکمت و عزت و اقتدار را به ایران بازگرداند گفت: در شرایط فعلی باید بسیاری از آزادی های موجود درقانون اساسی را در حوزه آزادی بیان و مطبوعات به اجرا در آوریم و مشکلات معیشتی مردم که روز به روز بحرانی تر می شود را بر طرف کنیم، لذا در این شرایط فقط شخص مهندس موسوی است که صداقت و توانایی اش را به همه اثبات کرده و می تواند شرایط را تغییر دهد.

سرپرست روزنامه همبستگی: موسوی مرد روزهای بحرانی است
محمود ابراهیمی موسوی را مرد بحران خوانده و اظهار داشت: وقتی مشکلات اساسی کشور افزایش یافته قطعا باید مردی بیاید که توانایی خود را قبلا برای مهار آن اثبات کرده باشد .
شعارهای میرحسین شعارهایی است که توده مردم می پسندند وایشان قبلا در اجرای این شعارها عملکرد موفقی داشته
است.

صاحب‌امتیاز هفته‌نامه تندر: مهندس موسوی هم به تود‌ه مردم توجه دارد؛ هم به نخبگان
مرتضی پدریان با بیان اینکه در زمان مدیریت مهندس موسوی نفت را بشکه‌ای 7 دلار می‌فروختیم و همزمان هزینه‌های چند میلیونی جنگ را پرداخت می‌کردیم گفت: تنها مدیریت میر حسین می تواند وضع فعلی را متحول کند و حمایتهای قاطع امام از ایشان در دوران حیات قطعا مهر تأییدی بر پاکی و صداقت و شجاعت وی می‌باشد .
وی در پاسخ به این سوال که چرا از مهندس حمایت می‌کند اظهار داشت: میرحسین ناخدایی است که توانسته کشتی انقلاب را در دهه 60 بطور ماهرانه ای به ساحل برساند. موسوی از توان مدیریتی بالایی برخوردار است و توانست جنگ را خوب اداره کند . موسوی همچنین از انسانهای متخصص خوب استفاده کرد و آنچه برای او مهم است حفظ اصول و مبانی انقلاب و منافع ملی است.
پدریان درخصوص رابطه مهندس موسوی با توده‌های مردم و نخبگان خاطر نشان ساخت: آنچه مهم است دغدغه اصلی او خدمت به توده های مردم است . مردمی بودن او و درک عمیق از شرایط توده مردم که در گزاره های اقتصادی او کاملا مشخص است. موسوی همچنین خودش یک نخبه فرهنگی است و راحت می تواند نخبگان را درک کند . برای ارائه افکار نخبگان می‌‌تواند بستر خوبی را فراهم کند و ارتباط تنگاتنگی با نخبگان فرهنگی جامعه داشته باشد .


مدیر مسوول هفته‌نامه حریف: تجربه‌ای گران‌بها در مدیریت از شاخصه‌های مهندس موسوی است
احمد قلیش‌لی با اعلام حمایت از مهندس موسوی گفت: تنها راه ادامه اصلاحات درسایه‌ حمایت از مهندس موسوی امکان‌پذیر است، وی که خود اهل فرهنگ و هنر بوده، تجربه‌ای گران‌بها در مدیریت بالای کشور را در کارنامه‌ی خود دارد و قطعاً در عرصه اداره امور کشور موفق خواهد بود

مدیرمسئول هفته‌نامه سلیم: مهندس موسوی حامی احزاب و مطبوعات آزاد است
امیرعبدالسلام مهیمنی با اشاره به اینکه موسوی از دوران سخت جنگ تحمیلی سرافراز گذر کرده و امروز نیز هماهنگی و همراهی خاتمی با او می‌تواند یکی از نقاط مثبت برای اعتماد عمومی به وی باشد اظهار داشت: موسوی به آزادی احزاب و مطبوعات اعتقاد دارد و موضع‌گیری او هنگام توقیف دسته‌جمعی مطبوعات، از صریح‌ترین واکنش‌ها به ایجاد محدودیت در حوزه رسانه‌ها بوده است.
مهیمنی ابراز امیدواری کرد با پیروزی موسوی، محدودیت‌ها و نامهربانی‌هایی که به ناحق بر اهالی مطبوعات رفته است، پایان یابد.

مدیرمسئول هفته‌نامه همزیستی: موسوی بهترین گزینه برای تغییر وضعیت موجود است
تاج محمد کاظمی با عنوان اینکه موسوی در گفت و گوهای مطبوعاتی بارها بر آزادی مطبوعات و توسعه مطبوعات محلی تأکید کرده خاطر نشان ساخت: تأکید ویژه موسوی بر همزیستی مسالمت‌آمیز اقوام نیز از نکات مهم برای اقبال عمومی به میرحسین است و این موضوع هنگامی اهمیت می‌یابد که با نگاهی به 4 سال اخیر متوجه می‌شویم این اصل دچار خدشه شده است.
این روزنامه‌نگار ترکمن ابراز امیدواری کرد با انتخاب موسوی شاهد استفاده شایسته از نخبگان ترکمن در عرصه‌های مدیریتی و اجرایی کشور باشیم

مدیرمسئول هفته‌نامه گلستان سلام: دیدگاه‌های موسوی نقد شجاعانه وضعیت فعلی است
محمدرضا بابائیان با ذکر دلایل حمایت قاطبه روشنفکران و روز نامه نگاران از مهندس موسوی تصریح کرد: دیدگاه های ایشان در حوزه های مختلف از جمله در مباحث آزادی بیان و جوانان و نقد شجاعانه شرایط اسفبار فعلی است.
رییس انجمن صنفی مدیران مسوول استان گلستان با بیان اینکه تجربه ثابت کرده است موسوی می‌تواند با همراهی همه نیروهای معتقد به نظام و انقلاب، در پیشبرد اهداف اصلاحات موثر باشد خاطر نشان ساخت: اهالی مطبوعات شرایط سختی در دولت نهم داشته‌اند. تجربه خوبی بود که همه‌ی روزنامه‌نگاران با تمام توان برای حمایت از موسوی وارد میدان شوند.

سردبیر هفته‌نامه سیاحت شرق: موسوی با توجه به برنامه 20 ساله، کشور را به سمت شکوفایی خواهد برد
مجید خرمی از مهندس موسوی به عنوان فردی که کامل ترین ویژگی ها رابرای تصدی ریاست جمهوری دارد یاد کرد و گفت: میرحسین می تواند برای اداره ایران درشرایط بحرانی امروز یک گزینه مناسب باشد بنابراین باید با تمام توان از وی حمایت نمود. وی در ادامه اضافه کرد: موسوی با نظرات کرشناسی و توجه به برنامه چشم انداز 20 ساله مقام معظم رهبری و برنامه 5 ساله توسعه می تواند ایران را به سمت شکوفائی ببرد و افق 1404 را افقی روشن برای ایران ترسیم کند در حالی که عمل نکردن و عین جاری قانون گریزی راهی جز عقب گرد نابودی را برای کشور ما ندارد.میرحسین با پایبندی به قانون مداری و اخلاق در سیاست آینده خوبی را متصورخواهد شد.

مدیرمسئول روزنامه زاهدان: موسوی گزینه‌ای مناسب است
دکتر محمد تقی رخشانی با حمایت از مهندس موسوی وی را گزینه ای مناسب برای انتخابات دانسته و اظهار داشت: میرحسین فردی متعهد و مسئولیت پذیر بوده و در سخت ترین شرایط کشور را سامان داده است.

سردبیر هفته‌نامه به‌نگر: موسوی هرگز در پی قدرت، پست و مقام نیست
اکبرمقدسی با عنوان اینکه مهندس موسوی یک اصلاح طلب واقعی است اظهار داشت: اساس تفکر اصلاح طلبی در دهه 60 با مهندس موسوی شکل گرفت و از همان زمان ایشان با تحجر به مبارزه پرداخت.
وی در ادامه با بر شماردن ویژگی های شخصیتی موسوی ، اضافه کرد: موسوی هرگز در پی قدرت و پست و مقام نیست در حال حاضر نیز ایشان که فردی دلسوز برای انقلاب است احساس خطر کرده آمده‌اند و باید از ایشان حمایت کنیم.
مقدسی با تاکید بر منش اصلاح طبانه نشریه خود و با انتقاد از وضعیت اقتصادی گفت: در شرایط فعلی اقتصاد در همه حوزه های متوقف شده و بخش خصوصی با مشکلات عدیده ای روبرو گردیده است. متاسفانه دولت به جای سامان دادن به اوضاع اقتصادی به تقسیم پول بین مردم بسنده می‌کند و از سوی دیگر مردم که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کند با دریافت پول احساسی ناخوشایندی دارند و این طور برداشت می کنند که دارند، صدقه دریافت می‌کنند.

مسئول خبرگزاری ایلنا در شمال کشور: کارگران اولین حامیان موسوی هستند
فرامرز درخشنده با عنوان این مطب که جامعه کارگری با نامزدی مهندس موسوی به یاد روزهای اوایل انقلاب افتاده از حمایت قاطع اکثریت کارگران نسبت به مهندس میر حسین موسوی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: با نامزدی مهندس موسوی بارقه‌های امید در دل کارگران روشن گشته و قانون کار که به عنوان یادگار از موسوی باقی مانده آنها را نسبت به موسوی امیدوار کرده است.

مدیرمسئول نشریه ساحل سبز: براساس رسالت فرهنگی و ملی از مهندس موسوی حمایت می‌کنیم
حق الله کثیری با اعلام حمایت جدی خود از مهندس موسوی اظهار داشت: در شرایط کنونی براساس رسالت ملی و فرهنگی، بر خود لازم می‌دانیم که از کاندیدای ارزشمند دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مهندسی میرحسین موسوی حمایت کنیم.
کثیری با بیان این که اعضای هیات تحریریه‌ی نشریه ساحل سبز مختار خواهند بود به طور آزادانه از هر کدام از نامزدها حمایت کنند تصریح کرد: شرایط فرهنگی سال‌های اخیر و خاطرات دلپذیر دولت مهندس موسوی در مسائل فرهنگی همه‌ی اعضای نشریه را برای حمایت از ایشان یکپارچه کرده است.

این نشریات در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهار محال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، منتشر می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد