وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

روشن است قالیباف با چه کسی در انتخابات "همراه" است

دکتر محمدباقرقالیباف شهردار تهران با دکتر محسن رضایی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همسفر شد. 

به گزارش  لحظه نیوز، محسن رضایی کاندیدای اصولگرای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بامداد روز دوشنبه در بازگشت از سفر بندرعباس با شهردار تهران و همرزم قدیم خود دکترمحمدباقر قالیباف که به عنوان کمک خلبان در هواپیما حضور داشت ،همسفر شدند. 

کسی نمی داند که در این دیدار یک ساعت و 50 دقیقه ای که تا پایان سفر در کابین خلبان ادامه داشت چه گفته شد اما دکتر قالیباف صبح همان روز در آیین افتتاحیه سه ایستگاه متروی تهران که با حضور حسن بیادی برپا شد ضمن انتقاد از نبود کمک های مالی دولت برای توسعه مترو و مشکلات فعلی مترو که در چند سال اخیر به دلیل نامهربانی های دولت تشدید شده است از خاطرات دوران دفاع مقدس یاد کرد. 

وی افزود: از تیرماه امسال نه تنها دیگر کارگاه فعالیت های مترو تعطیل نمی شود بلکه این کارگاهها به صورت سه شیفت و پرقدرت و با سرعت حرکت خواهد کرد. 

این درحالیست که درسالهای اخیر دولت به تعهدات قانونی خود در زمینه پرداخت اعتبارات مالی به متروی تهران عمل نکرده است ، مذاکرات شهرداری و دولت همچنان بی نتیجه مانده و شهردار بارها از اختصاص این اعتبارات از سوی دولت ابراز ناامیدی کرده است. 

دکتر ایازی مشاورعالی شهردار تهران نیز در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که دکتر قالیباف از کدام یک از کاندیداهای اصولگرایان، دکتر محسن رضایی و یا دکتر احمدی نژاد حمایت می کند گفت: من نمی دانم ایشان از کدام یک حمایت می کنند اما تصور می کنم که روشن است ایشان با چه کسی در انتخابات "همراه" است. 

این درحالیست که حسن بیادی به عنوان مشاور دکتر محسن رضایی چندیست درعرصه انتخابات با وی همراه شده و گفته است:" محسن رضایی برای سامان دادن به نابسامانی های اقتصادی به عرصه انتخابات آمد". 

وی در صحبت های اخیر خود گفته است: بسیاری از فرماندهان و مدیران لایق کشور تحت مدیریت رضایی فعالیت کردند و محسن رضایی را یک اصولگرای واقعی و فردی کارآفرین و تولیدکننده در امور مدیریتی خواند. 

وی اظهارداشت:محسن رضایی کارها و فعالیت های استثنایی بسیاری در کارنامه فعالیت های خود به ثبت رسانده است و فردی مناسب برای انتخاب در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دور دهم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد