وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

قالیباف، رضایی را به کابین خلبان برد

فارس: خلبان پرواز ایرباس بندرعباس به تهران در شب گذشته که رضایی و سایر مسافران را از بندر عباس به تهران آورد، قالیباف شهردار تهران بود البته این پرواز با بیش از 20 دقیقه تاخیر به هوا برخاست.

سفر 13 ساعته محسن رضایی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به بندرعباس و استان هرمزگان با حاشیه‌هایی همراه بود که گوشه‌هایی از آن به اطلاع می‌رسد.

* محسن رضایی حوالی ساعت 10:40 روز یکشنبه 27 اردیبهشت و در حالی که دمای هوای بندر عباس از 35 درجه سانتیگراد و رطوبت آن از 70 درصد تجاوز می‌کرد وارد بندر عباس شد و مورد استقبال اعضای ستاد، شماری از مردم و برخی از چهره‌های اهل سنت منطقه قرار گرفت.

* رضایی در اولین برنامه سفر تبلیغاتی خود پس از ورود به بندر عباس به سراغ همرزمان خود و شهدای دوران دفاع مقدس رفت و با نثار فاتحه به روح بلند شهدای دفاع 8 سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای درگیری با ضد انقلاب، از آنان برای ادامه راه مدد گرفت.

* مزار شهیدان اسحاق و گنجعلی دارا از رزمندگان شجاع و دلیری که حماسه آفرینی آنها در شلیک آرپی چی به سوی هلیکوپتر نظامی امریکایی و ساقط کردن آن همواره از این دو شهید به اسطوره‌های در جنوب کشور یاد می‌شود یکی از قبور پاک و مطهری بودند که رضایی بر سر مزار این دو شهید ایستاد و برای لحظاتی نیز متاثر از یاد و خاطره آن شیرمردان روزگار ایستادگی اشکی از چشمانش جاری شد. اگر چه بسیار سعی کرد آن را از دید عکاسان، خبرنگاران و فیلمبرداران پنهان کند.

* این کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین برنامه سفر خود به بندر عباس با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندر عباس و نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری نیز از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد، رضایی در این دیدار ادعا کرد احمدی نژاد قادر به مدیریت همه جریان اصولگرایی کشور نیست و باید برای مدیریت نظام‌مند کشور ظرفیت‌های جدیدی ایجاد کرد. وی پس از حدود 25 دقیقه دیدار رسمی با آیت الله نعیم‌آبادی امام جمعه بندرعباس، از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا برنامه را برای مدتی ترک کند تا وی بتواند با میزبان خود راحت‌تر سخن بگوید.

* اما سومین برنامه رضایی در بعد از ظهر روز گذشته دیدار با فعالان اقتصادی و بازرگانان استان هرمزگان بود که به واسطه دانش رضایی در حوزه اقتصاد با مواضع، اظهار نظرها و دیدگاه های جالبی همراه بود و هر یک از بازرگانان این استان به ارائه نظرات متعدد خود در خصوص مشکلات منطقه‌ای پرداختند که رضایی نیز برنامه های دولت خود را برای این منظور به اطلاع آنان رساند.

* حضور رضایی بر عرشه یک شناور عظیم در آب های خلیج فارس چهارمین برنامه ای بود که در سفر خود به بندر عباس در آن شرکت کرد، گروهی از فیلمبرداران و عکاسان برای ساخت تیزر تبلیغاتی و انتخاباتی، وی را تا عرشه شناور بزرگ همراهی کردند.

* پیش از سخنان محسن رضایی براهیمی رئیس دانشگاه آزاد قشم به رضایی خیر مقدم گفت و وی را اسطوره روزهای سخت کشور نامید.

* دانشجویان بسیاری در این برنامه از رضایی پرسش های خود را مطرح می‌کردند اما دانشجویی در بخشی از برنامه پشت تریبون قرار گرفت و همزمان با طرح سوال خود از رضایی به خاطر کمک‌هایش برای تشکیل فدراسیون پرورش اندام در کشور تقدیر کرد که با تشویق حضار همراه بود.

* گروهی از شبکه جهانی پرس تی‌ وی در این سفر رضایی را همراهی می‌کردند، ششمین برنامه سفر رضایی به بندر عباس ویژه این گروه رسانه‌ای بود که با تهیه دکوری در هتل همای بندر عباس سوالات خود را پیرامون برنامه های رضایی برای مردمان منطقه خلیج فارس و اساسا خلیج فارس و جزایر سه گانه مطرح کردند و رضایی نیز به سئوالات آنان پاسخ گفت.

* شاید می‌توانست این حاشیه‌ها با پایان برنامه آخرین برنامه انتخاباتی محسن رضایی پایان یابد اما وقتی خبرنگاران از شیشه‌های کوچک اتاق خلبان به هنگام سوار شدن به ایرباس، قالیباف شهردار تهران را دیدند تیتر جالبی برای این حاشیه تهیه شد.

* محمد باقر قالیباف شهردار تهران با لباس کاپیتانی در اتاق خلبانان ایرباس شاید نمی‌دانست که خلبان پروازی است که فرمانده روزهای جنگ را در خود دارد وی پس از اطلاع حضور محسن رضایی در پرواز به استقبال وی آمد و وی را به کابین خلبان برد.

* پرواز 23 و 15 دقیقه بندرعباس به تهران با تاخیر 25 دقیقه‌ای نیز همراه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد