وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

موسوی در میبد: سیاست اقتصادی باید متحول شود

مهندس میرحسین موسوی در ادامه سفر خود به استان یزد وارد شهرستان میبد شد و با جمعی از مردم این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نخست‌وزیر کشورمان در دوران دفاع مقدس در دیدار با مردم میبد اظهار کرد: انتخابات‌ها موجب افزایش آگاهی کشور و سطح جامعه می‌شوند؛ حتی اگر رسانه‌ ملی نخواهد به وظیفه‌ خود عمل کند. بارها دیده‌ایم که وقتی این آگاهی و افکار عمومی شکل می‌گیرد می‌تواند معجزه بیافریند.

او گفت: در زمان جنگ تحمیلی تنها یک خدمتگزار کوچک این مردم بودم و بعد از آن نه در سطوح بالای سیاست ولی همواره در کنار نظام حضور داشتم و فعالیت فرهنگی می‌کردم. در دانشگاه نیز به تدریس مشغول بودم تا این که در شرایط فعلی به دلیل بحران‌های مختلف احساس تکلیف کردم. چرا که قانون‌گریزی، وضعیت نامساعد اقتصاد ملی،‌ بالا بودن تورم و عدم شفافیت در عملکرد دولت مشکلات مهمی هستند که آینده کشور را تهدید می‌کنند. اگر قانون‌گریزی ادامه پیدا کند هر چیزی در کشور امکان وقوع پیدا می‌کند. وضعیت اقتصادی ملی را نگران کننده یافتم و در کنار آن معضل عدم وجود شفافیت و 25 درصد تورم در کشور نیز از جمله دیگر مسائلی بود که نسبت به آن دغدغه داشتم. این سیاست‌ها حتما باید تغییر پیدا کند، سیاست اقتصادی ما باید متحول شود و سیاست خارجی به سمت تنش‌زدایی پیش برود.

مهندس موسوی با اشاره به این که دولت‌ها موظفند از نیروها،‌صنعت و کشاورزی داخلی کشور حمایت کنند، تاکید کرد: در دوران جنگ ما نیاز به 30 هزار تن واردات چای داشتیم و 100 هزار تن چای در کشور تولید می‌کردیم. این در حالی است که متاسفانه امروز 180 هزار تن چای تولید داخلی ما در انبارها در حال پوسیدن است. ما در مورد برنج و دیگر محصولات کشاورزی نیز چنین مشکلات مشابهی را شاهد هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد