وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ذالنور: نامزدهای انتخابات شعارهایی متناسب با توان دولت بدهند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت : نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شعارهایی متناسب با فرهنگ جامعه ، امکانات و توان دولت بدهند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذالنور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :
بطور مثال نامزدها از دادن وعده‌های واهی نظیر کاهش مدت خدمت سربازی جهت فریب افکار عمومی پرهیز کنند ، چرا که چنین کارهایی در حیطه فعالیت رییس جمهوری نیست.

وی اظهار داشت : شایسته است شعارهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بر اساس بنیادهای اعتقادی جامعه باشد و وعده‌های را بدهند که بتوانند به آن عمل کنند.

حجت‌الاسلام ذالنور به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و اطرافیان آنها توصیه کرد از تخریب رقبای خود در عرصه انتخابات خودداری نمایند ، چرا که این کار موجب ایجاد ابهام در جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد:نامزدهای انتخابات جهت تنویر اذهان عمومی و حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری ، قوت‌ها و برنامه‌های کاری خود را اعلام کنند که مطمئنا این امر نقش بسزایی در ایجاد شور انتخاباتی در جامعه خواهد داشت.

وی اظهار داشت:متاسفانه شاهد هستیم که برخی از آقایان اقدام به تخریب شخصیتی نامزدهای انتخابات می‌کنند و به فرمایش مقام معظم رهبری این عمل آنان تبلیغات نیست بلکه تخریب است که فضای جامعه را مسموم می‌کند.

حجت‌الاسلام ذالنور در پاسخ به این سووال که جامعه روحانیت مبارز حامی کدام یک از نامزدهای انتخاباتی است؟ ، گفت : جامعه روحانیت مبارز هنوز به یک اجماع کلی جهت حمایت از یک نامزد انتخاباتی نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد:جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دکتر احمدی نژاد در انتخابات دهم ریاست جمهوری حمایت می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد