وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تنها کروبی و احمدی نژاد برای آینده برنامه دارند

" علی اصغر کشاورز مقدم " در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود امروز برخی نامزدها فقط با شعار وارد انتخابات شده اند و در چنین شرایطی نمی توان با شعار و گمانه زنی ها وارد انتخابات شد و از جایگاه نظام در برابر توطئه دشمنان دفاع کرد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان این که این حزب از حدود چهار سال پیش با نگاه پاسخگویی جامع به مردم فعالیت می کند ، خاطر نشان کرد: اکنون با توجه به شرایط حساس ، کشور نیازمند نگاه ها و نظرهای کارشناسی دوستانه برای رفع مشکلات است.
وی همچنین باانتقاد از عملکرد شورای نگهبان در انتخابات گذشته افزود: رد صلاحیت های گسترده در انتخابات شورای شهر و مجلس هفتم و هشتم سبب شد تا نظام هزینه های بسیاری را متحمل شود.
دبیر حزب اعتماد ملی استان سیستان و بلوچستان گفت : باید با نگاهی مثبت به فعالیت احزاب و تایید صلاحیت ها ، زمینه حضور تمام آحاد مردم ، معتمدان و جوانان را در انتخابات فراهم کرد.
کشاورز مقدم با اشاره به تبلیغات رسانه ای افزود: در این شرایط که اصلاح طلبان رسانه ای در اختیار ندارند رسانه ملی باید به دور از یکجانبه گرایی عمل کند.
وی اظهار داشت: اگر ادعای تریبون آزاد سیاسی را داریم باید فعالیت تمام حزب ها برای روشن شدن افکار عمومی در رسانه ملی پخش شود.
دبیر حزب اعتماد ملی در سیستان و بلوچستان افزود: تک تک اصلاح طلبان رسانه تبلیغی هستند و کسی نمی تواند با محدود کردن و جلوگیری از فعالیت رسانه ای این حزب ها جلوی هدایت افکار عمومی را بگیرند.
وی تاکید کرد: باید در نظر داشت که شرایط حاکم بر فضای رسانه ای کشور به اتحاد و وفاق ملی ضربه می زند و باید مسوولان نظام برای این مقوله چاره اندیشی کنند.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با تشریح فعالیت های انتخاباتی در این حزب اظهار داشت: اعتماد ملی با شروع رسمی تبلیغات نامزدهای دهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ، ستادهای خود را در سراسر سیستان و بلوچستان معرفی می کند.
وی افزود: استفاده از فضای سیاسی حاکم بر دانشگاه ها با ارایه سخنرانی های مختلف مهم ترین هدف تبلیغاتی حزب اعتماد ملی برای آینده است.
او ادامه داد: با رایزنی صورت گرفته نیز بسیاری از ریش سفیدان استان حمایت خود را از نامزدی حجت الاسلام " مهدی کروبی " در انتخابات آینده اعلام کرده اند و امید است در این شرایط که هیچ رسانه ای نداریم بتوانیم بهترین تبلیغات را برای نامزد مورد حمایت خود داشته باشیم.
کشاورز مقدم خطاب به مردم ایران تاکید کرد: وقت آن رسیده است که در انتخابات آینده با هوشیاری کامل فردی را انتخاب کنند که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را از این شرایط حساس بدون آسیب عبور دهد.
دبیر حزب اعتماد ملی در استان سیستان و بلوچستان گفت: دولت احمدی نژاد دیگر نمی تواند نظام را با مسکن های تزریقی در مقوله اقتصاد ، فرهنگ و جوانان نگه دارد.
وی افزود: اکنون وقت آن رسیده که صدقه دادن دولت به مردم تمام شود و با واگذاری شرکت نفت مردم به دولت صدقه دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد