وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

فرانس پرس : نخستین شماره روزنامه موسوی منتشر شد

خبرگزاری فرانسه از تهران گزارش داد: میرحسین موسوی نخست وزیر پیشین و یک نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ایران روز دوشنبه در آستانه آغاز تبلیغات انتخاباتی، نخستین شماره از روزنامه جدید خود را منتشر کرد.

در نخستین شماره از روزنامه کلمه سبز، تصاویری از موسوی و نیز محمد خاتمی رئیس جمهوری اصلاح طلب سابق ایران که در رقابت‌های انتخاباتی از نخست وزیر پیشین کشور حمایت می‌کند، منتشر شده است.

علیرضا حسینی بهشتی سردبیر این روزنامه در نخستین سرمقاله آن نوشت: کلمه سبز راه اندازی روزنامه‌ای آئینه گونه را دنبال می‌کند تا نشاگر هویت و اهداف ما باشد و ما را در یافتن راهمان رهنمون شود.

حسینی افزود: ما می‌خواهیم روزنامه‌ای داشته باشیم که چشم اندازی متفاوت را ارائه کند و خواستار تصمیم‌گیری فعالانه مردم در سرنوشت آنهاست.

این نشریه ‪۱۶‬صفحه‌ای موضوع‌های مختلفی را پوشش می‌دهد، اما سیاست محور اصلی آن است.

این خبرگزاری افزود:تبلیغات انتخاباتی به طور رسمی ‪۲۲‬ماه مه( اول خرداد) آغاز می‌شود. موسوی که از سوی گروه‌های اصلاح طلب حمایت می‌شود، به عنوان یکی از مهم‌ترین مخالفان محمود احمدی نژاد که تصدی یک دوره دیگر ریاست جمهوری را دنبال می‌کند، مطرح شده است.

موسوی، آخرین نخست وزیر ایران پیش از برچیده شدن این منصب در سال‪)۱۹۸۹‬ ‪ ۱۳۶۸‬ه.ش ) درصدد بازگشت به عرصه (قدرت) پس از دو دهه دوری از سیاست است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد