وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جروزالم‌پست:احمدی‌نژاد پیروز انتخابات است

ک روزنامه عبری زبان محمود احمدی نژاد را برای دومین بار پیروز انتخابات آتی ریاست جمهوری دانست.

به گزارش فارس، روزنامه عبری زبان "جروزالم پست " به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت نظرسنجی‌های اخیر در ایران نشان می‌دهد که محمود احمدی نژاد پیروز این انتخابات خواهد بود به همین دلیل مسئولان عرصه دیپلماسی معتقدند که تهدیدات نظامی مسئولان اسرائیلی علیه ایران در این مرحله جایگاه احمدی‌نژاد و سرعت بخشیدن به دستیابی به تکنولوژی هسته‌ای را تسریع خواهد کرد.

این روزنامه همچنین نوشت که آمریکا از رژیم صهیونیستی خواسته است تا از هر گونه تهدید به حمله علیه جمهوری اسلامی ایران بویژه پیش از انتخابات ریاست جمهوری (22 خرداد) دست بردارد.

به نوشته این روزنامه،این پیام دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی در جریان سفر محرمانه سه روزه مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به تل‌آویو ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، ظاهرا هدف سفر "لئون پانتا " رئیس سازمان سیا به تل‌آویو تبادل اطلاعات درباره برنامه‌ای هسته‌ای ایران با مسئولان سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و سنجش میزان جدیت کابینه جدید این رژیم در رابطه با تهدیدات علیه ایران بود.

پانتا در این سفر با "مائیر داگان " رئیس سازمان جاسوسی موساد و دیگران مسئولان اطلاعاتی و همچنین "بنیامین نتانیاهو " نخست وزیر و "ایهود باراک " وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هفته پیش با انتشار خبر سفر پانتا به تل آویو گزارش دادند که وی پیام "باراک اوباما " رئیس جمهور آمریکا مبنی بر هشدار نسبت به هر گونه حمله احتمالی به ایران، را به نتانیاهو ابلاغ کرده است.

نتانیاهو که به واشنگتن سفر کرده است قرار است امروز با اوباما در کاخ سفید دیدار و مسائل منطقه‌ای از جمله طرح صلح عربی و دیگر تحولات خاورمیانه بحث و گفت‌وگو کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد