وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حمله "سازماندهی شده" حامیان میرحسین به کروبی

شبکه ایران: اگرچه در روزهای اخیر "شبکه ایران" اقدام به انتشار برخی اختلافات در میان حامیان نامزدهای اصلاح طلب کرد اما در نهایت توسط رسانه های حامی میرحسین موسوی و مهدی کروبی محکوم به "دروغ گویی" ، "توهین" و "افترا" شد؛ ولی حقیقت آن بود که شبکه ایران هر آنچه که در گزارش خود منتشر کرده از منابع خبری خود نامزدهای اصلاح طلب بوده است.

از سویی دیگر اختلافات میان اصلاح طلبان به حدی بود که برخی از چهره های درون این جناح هم از جمله ابطحی و تاج‌زاده خواهان پایان یافتن آن و "مصلحت اندیشی" اصلاح طلبان شدند.

حتی محمد خاتمی نیز روز گذشته اختلافات اخیر میان اصلاح طلبان را تشبیه به "پوست خربزه" کرد که زیر پای آنها قرار گرفته است، وگرنه "شبکه ایران" به غیر از انتشار سخنان کروبی در نجف آباد، سروش، کرباسچی، کدیور، گرامی مقدم، ابطحی و حمله هایی که برخی رسانه‌ها از جمله "یاری" و "جمهوریت" نسبت به آنچه که "غضنفر" می‌نامیدند کار دیگری نکرده بود.

اما از این ها هم که بگذریم، امروز پایگاه اطلاع رسانی حزب اعتماد ملی در مطلبی با عنوان "حمله سازماندهی شده ارگان‌های حامی میرحسین به کروبی"، به شدت از کسانی که در رسانه های حامی میرحسین موسوی مشغول قلم زدن هستند انتقاد کرد و میرحسین را محکوم به سکوت کرد.

این در حالی بود که رسانه حامی میرحسین روز گذشته گفته بود که همواره به کروبی احترام گذاشته و خواهد گذاشت !

پایگاه اطلاع رسانی اعتماد ملی در این مطلب به برکناری محمد زارع فومنی توسط مهدی کروبی اشاره کرد که تنها دو روز از انتصاب وی به عنوان مشاور شیخ اصلاحات می گذشت، اما به خاطر اینکه در مصاحبه با روزنامه "وطن امروز" نقدهایی به میرحسین موسوی وارد کرده بود سریعاً برکنار شد و از سکوت میرحسین موسوی در مقابل این رفتار کروبی انتقاد کرد.

ناگفته نماند پایگاه خبری متعلق به کروبی، در مورد رسانه های حامیاز جمله "جمهوریت"، "یاری نیوز" و "فرار" نوشت که این رسانه ها با "امکانات مالی" و "ستادهای عظیمی" که در اختیار دارند به طور متناوب در روزهای گذشته چهرهای شاخص اصلاح‌طلب و شخصیتی چون سروش را تنها به علت حمایت از مهدی کروبی مورد شماتت قرار دادند.

البته پایگاه اطلاع رسانی حزب اعتماد ملی در مطلبی که امروز منتشر کرد دلیل حمله های حامیان موسوی به کروبی را به دو دلیل دانست؛ یکی اینکه موسوی تاکنون نتوانسته که مواضع محکم و شفافی در خصوص اندیشه اصلاحات و روش اصلاح طلبی در کشور بیان کند و دیگر آنکه نتایج نظر سنجی‌های اخیر برخلاف پیش بینی‌های حامیان موسوی حکایت از پیشی گرفتن کروبی به خاطر اتخاذ مواضع پیشرو و قاطع دارد، که باعث نگرانی و آشفته خاطر شدن آنها شده است.

اگرچه پایگاه خبری ایران بازهم اقدام به انتشار موضع پایگاه اعتماد ملی کرده است اما باز هم بعید به نظر نمی رسد که از سوی رسانه های اصلاح طلب محکوم به دروغ پردازی و تهمت و غیره شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد