وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعلمی: فقط ازطریق وب سایت افکار ودیدگاههای خود را اعلام میکنم

داوطلب انتخابات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تاکنون اقدام به ایجاد ستاد انتخاباتی نکرده ام و فقط از طریق وب سایت، افکار و دیدگاههای خود را اعلام می‌کنم.

اکبراعلمی روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: خداوند تنها مرجع صالح برای تعیین صلاحیت افراد است و پس از خداوند این مردم هستند که با آرای خود می‌توانند افراد صلاحیت دار را براساس وزن آنها و خدماتشان تعیین کنند.

وی، اظهارداشت: اگر به قانون عمل شود، به اندازه افراد مطرح شده وزن سیاسی و قابلیت برای اداره امور کشور در سمت ریاست جمهوری را دارم.

وی، انتخاب کردن وانتخاب شدن را حق هرشهروند براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ذکر کرد و افزود: با اعلام کاندیداتوری قصد دارم خدمتگزار واقعی مردم باشم.

اعلمی درادامه با اشاره به اعلام کاندیداتوری خود هفت ماه قبل از موسوی گفت: زمانی که آنها درشک و تردید برای آمدن و یا نیامدن بودند، من اعلام کاندیداتوری کردم.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: اصلاحات، حزب و تشکیلات مشخصی نیست و مبانی فکری، کارنامه و برنامه مشخصی هم ندارد و به همین دلیل است که هرکس خود را در این قالب مطرح می‌کند.

وی گفت: کارنامه، عملکرد و تفکر آنهایی که مدعی اصلاح طلب بودن هستند، نشان نمی‌دهد که اصلاح طلب باشند، چرا که اصلاح طلب واقعی در خصوص تضییع حقوق مردم سکوت نمی‌کنند که متاسفانه اصلاح طلبان چنین کردند.

نماینده مجلس ششم و هفتم درادامه گفت: افرادی که داوطلب نیستند ومدعی حمایت از یک داوطلب هستند، بیشتر با سیاست تقسیم قدرت وارد چرخه رقابت سیاسی می‌شوند و به همین علت شخص انتخاب شده نمی‌تواند فرد مستقل و آزاد برای حمایت و احقاق حقوق ملت باشد.

اعلمی با اشاره به انتخاب برخی از اعضای ستاد انتخاباتی و تهیه فیلم تبلیغاتی ‪ ۷۰‬دقیقه‌ای خود اظهارداشت: آذربایجان تشکیلات ستادی من است و ستاد من در قلب تک تک آحاد ملت ایران تشکیل شده است.

وی بیان کرد: من ظرفیتم را بالاتر وحداقل همتراز داوطلبان مطرح در انتخابات می‌بینم واگر فرصت تبلیغات انتخاباتی تلویزیونی را به دست بیاورم، مردم را با سخنان و برنامه‌های خود همراه خواهم کرد.

وی ادامه داد: در آن فرصت به دست آمده از امتیاز مناظره برای بیان دیدگاهها و کسب رای مردم استفاده خواهم کرد و برگ برنده من همان فرصت تبلیغات تلویزیونی است.

اعلمی، خود را سالم‌ترین و صالح‌ترین داوطلب انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم خواند و گفت: من حرف ملت را می‌زنم و سلامت خود را تاکنون حفظ کرده ام وی اظهارداشت: من از حداکثر ظرفیت قانونی درمجلس برای احقاق حقوق ملت استفاده کرده ام و در سمت ریاست جمهوری نیز چنین خواهم کرد.

وی با اشاره به وجود ظرفیتهای شناخته شده و ناشناخته متعدد درقانون اساسی برای خدمت به مردم، گفت: با این ظرفیتها می‌توانم تغییرات حداکثری را ایجاد کنم.

اعلمی، انتخابات را عرصه انتخاب بین خوب و خوبتر دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد