وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دعواى مبتذل براى جلب نظر همبازى طالبان

حمیدرضا جلایی پور عضو مرکزیت حزب مشارکت در گفت وگو با روزنامه اندیشه نو که از سوی ستاد انتخاباتی موسوی  منتشر می شود، به حمایت سروش از کروبی واکنش نشان داد و اظهار داشت: شما ببینید در روزنامه اعتماد ملی در سایه این اظهارنظر در یادداشت هایی، از خاتمی انتقام گرفته می شود و خوب اندیشیدن و سخن گفتن او را می کوبند و از آنچه کم سوادی می نامند دفاع می کنند. جالب این که کسانی در روزنامه اعتماد ملی درباره نظر سروش گرد و خاک کردند که تا دیروز سروش را فردی تناقض گو می دانستند که نه روشنفکری را درست فهمیده و نه دین را. به نظر من فردای انتخابات هم سروش باید نگران باشد این نویسندگان عجول به همراه کیهان توپخانه های خود را به سمت او نشانه نگیرند. یادمان باشد چهار سال پیش هم اسم فعال ترین اصلاح طلبان را مورد حمله قرار دادند و برای کیهان تیتر یک درست کردند

وی با اذعان به اینکه موسوی «اصلاح طلب حداقلی است نه حداکثری» گفت: او اگرچه از اصلاح طلبی حداکثری سخن نمی گوید ولی به اصلاح طلبی اقلا حداقلی هم در عمل هم در نظر اعتقاد دارد. موسوی این گونه نبوده که از یک طرف شعارهای حداکثری بدهد ولی در عمل چهارسال برای کیهان تیتر اول درست کند و حکم حکومتی را جا بیندازد.
مدیرمسئول روزنامه زنجیره ای جامعه در تبیین آشفتگی گفتمانی میان مدعیان اصلاح طلبی و در واکنش به سخنان سروش که «من رفتن پاره ای از دوستان پشت سر آقای موسوی را درک نمی کنم» گفت: اتفاقا این که دکتر سروش چرا دلایل روشن حمایت ما از موسوی را درک نمی کند، برای ما هم قابل درک نیست. ما از تداوم وضع موجود و پیامدهای ناگوار آن برای اقتصاد و سیاست و فرهنگ کشور هراس داریم. حمایت ما از موسوی حاصل صدها ساعت بحث و بررسی عقلانی و واقع بینانه است.
شایان ذکر است ارگان اعتماد ملی حمایت سروش از کروبی- در مصاحبه با خبرنگار سلطنت طلب سایت ضدانقلابی روز آن لاین- را به عنوان تیتر یک خود برگزید؛ مصاحبه ای که در آن جمهوری اسلامی و حکومت دینی و چهره های وارسته ای نظیر آیت الله مشکینی (رضوان الله تعالی علیه) به گروهک آمریکا ساخته طالبان تشبیه شده بودند! اما کروبی پریروز در دانشگاه شهید چمران اهواز درباره حمایت سروش گفت: «آقای سروش از چهره های علمی و از روشنفکران مسلمان ایران هستند که از آغاز انقلاب منشأ خدمات ارزنده ای بودند... البته برخی نظرات من و آقای سروش درباره برخی موضوعات دینی متفاوت]!؟[ است اما من از هرکسی که از نامزدی ام حمایت کند بخصوص علما و دانشگاهیان تشکر می کنم و تاسف می خورم چرا افرادی مثل آقای سروش در ایران حضور ندارند تا بتوانند در دانشگاهها تدریس کنند
ذکر این نکته لازم است که سروش مروج تولیدات فکری یکی از اعضای شناخته شده ناتوی فرهنگی (کارل پوپر) است و از جمله ترویج لیبرال- دموکراسی، نسبیت انگاری ارزش ها، و نیز «توطئه، توهم است» را به شکل نیابتی و ماموریتی! سال ها در ایران و از طریق نشریاتی چون کیان، جامعه و توس و نشاط و عصر آزادگان و شرق و رادیوهای بیگانه ادامه می داد. همچنین استنادهای مکرر نامبرده به گروهک طالبان که مقامات بسیاری در آمریکا- و به تازگی هیلاری کلینتون- به دست پروردگی آنها از سوی سازمان سیا و پنتاگون اعتراف کرده اند، نشان می دهد که وی (عبدالسیا سروش) با علم به آمریکایی بودن این گروهک و در خدمت سیاست های ضداسلامی و ضدایرانی ناتوی فرهنگی، به شبیه سازی طالبان و جمهوری اسلامی می پردازد و در واقع هم بازی طالبان در سناریویی مشترک است. سروش تحت حمایت مستقیم برخی محافل شبه دانشگاهی تحت نظر کمپانی های بزرگ در آمریکا و همچنین شورای روابط خارجی قرار دارد و از این جهت رقابت مدعیان اصلاح طلبی برای جلب همراهی وی، خود یکی از ماجراهای سیاه و عبرت آموز تاریخ معاصر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد