وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کروبی: شکست اصلاحات کار خودمان بود

ه گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حزب اعتماد ملی، دومین گردهمایی سراسری روسای دانشجویان و جوانان ستاد مهدی کروبی عصر دیروز با حضور کروبی، غلامحسین کرباسچی و اعضای معاونت دانشجویی و جوانان ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در سالن صلح و دوستی مرکز جمعیت هلال احمر اصفهان برگزار شد.

  

در این مراسم از نشان دانشجویی ستاد انتخابات مهدی کروبی که سیب نماد اصلی آن بود پرده برداری شد و همچنین یک سیب به عنوان نماد حامیان دانشجویی کروبی به وی اهدا شد.
مهدی کروبی در این مراسم با تاکید بر اینکه هواداران کاندیداها باید از حرکت های غیرمعقول و غیرمنطقی دوری کنند، گفت: شکستی که اصلاحات خورد به خاطر کارهای نسنجیده خودمان بود، اگر کارهای نسنجیده و نپخته انجام ندهیم موفق خواهیم شد.
وی افزود: اکنون داوطلبانی ثبت نام کرده اند ما ضمن اینکه با یکدیگر رفاقت داریم، اما در عین اخلاق رقابت انتخاباتی را رعایت می کنیم، نباید حرکت های غیرمعقول و غیرمنطقی انجام دهیم که باعث واکنش عکس العمل هایی از سوی رقبایمان شود و این حرکت به نفع آن کسی خواهد بود که شما او را نمی خواهید بنابراین هرکسی کارش را متین و سنگین انجام دهد و حریم‌های همدیگر را رعایت کنند.
دبیر کل حزب اعتماد ملی با اشاره به زمان باقیمانده به انتخابات، تصریح کرد: در این چهار هفته ای که فرصت داریم باید تلاش و کوشش کنیم و شما دانشجویان باید به تبلیغ برنامه ها و نکات مثبت کاندیدایی که قبولش دارید بپردازید بدون اینکه در کار دیگران دخالت کنید تصمیم نهایی در اختیار وجدان عمومی و رای مردم است.
کروبی تاکید کرد: بدانید رقیبی که ما داریم یک طرفش محکم است و ابزار بی سابقه ای در اختیار دارد، توجه کنید که ما در چه شرایطی هستیم رقابت جدی است و حتی ممکن است کمک های دیگری که نیاز باشد در اختیار رقیبمان قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه باید روش های معقول و منطقی را برای تبلیغ استفاده کنیم گفت: باید سعی کنیم معقول و منطقی حرکت کنیم و تا جایی که می توانیم پیام ها و اشاراتی که به رقیب مان می رسد را رصد کنیم و با دوراندیشی با آن برخورد کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد