وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ستاد مردمی حامیان احمدی نژاد در آذربایجان شرقی فعال شد

ستاد مردمی حامیان احمدی نژاد با عنوان "امتداد مهر" با صدور بیانیه ای فعالیت رسمی انتخاباتی خود را در آذربایجان شرقی آغاز کرد.


به گزارش خبرگزاری مهر از تبریز، در این بیانیه تمام اقشار جامعه به حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت شده و کاندیداها و حامیان وی به رعایت اخلاق، حفظ ارزشهای اسلامی و کرامت انسانی در جریان تبلیغات انتخاباتی دعوت شده اند.

در این بیانیه آمده است: شرایط حساس جامعه لزوم همگرایی، وحدت و انسجام بیش از پیش اصولگرایان را ضروری کرده و مهمترین اصل در حال حاضر تبیین گفتمان حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی است.

این بیانیه افزوده است: اعضای ستاد "امتداد مهر" مجموعه ای برخاسته از بطن جامعه بدون وابستگی به هیچ یک از احزاب و گروه های سیاسی هستند که با توجه به عملکرد مثبت و غرورآفرین دولت نهم حمایت همه جانبه از دکتر احمدی نژاد را وظیفه دینی و ملی خود می دانند.

در این بیانیه همچنین با اشاره به عملکرد و کارنامه چهار ساله محمود احمدی نژاد در عرصه های داخلی و بین المللی آمده است: به جرات می توان گفت دولت نهم شجاعترین، صادقترین و فعالترین دولت پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

این بیانیه خاطرنشان کرده است: دولت نهم در راستا آرمانهای نظام و اهداف رهبر کبیر انقلاب با وجود جوسازی مخالفان با خدمت صادقانه توانست حمایت گسترده آحاد مردم را جلب کند که سفرهای استانی نمود بارز این حمایت و گواهی بر این مدعا است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد