وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تخریب کنندگان در انتخابات نتیجه عکس می گیرند

وزیر کشور با بیان اینکه برخی نامزدها و مطبوعات آنها اقدام به تخریب نامزدهای دیگر می کنند و این خلاف قانون است، گفت: در انتخابات گذشته نیز تخریب ها علیه افراد و کاندیداها رخ می داد ولی آنها نتیجه عکس گرفتند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"،مهندس صادق محصولی وزیر کشور امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر صیانت آرا و شبهاتی که برخی از کاندیداها و طرفداران آن مطرح می کنند، گفت: نظارت اصلی و صیانت از آرا وظیفه شورای نگهبان است، وزارت کشور نیز با تشکیل هیات های بازرسی و نظارت مرکزی در استان ها این کار را پیگیری می کند.
وزیر کشور اظهار داشت: هر یک از نامزدهای تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان می توانند یک نماینده برای صندوق های مراکز شعب آرا انتخاب کنند.
وی با اعلام اینکه در کشور ما انتخابات را خود مردم و معتمدین محل اجرا می کنند، خاطرنشان کرد: توصیه ما به نامزدها رعایت اخلاق انتخاباتی است.
وی درخصوص اخبار کذبی که از سوی برخی سایت ها نسبت به دولت نهم و تخریب آن رخ می دهد، اظهار داشت: با آنکه قانون پیش بینی هایی در این خصوص کرده و هرگونه تخریب کاندیداها را جرم می داند ولی متاسفانه برخی نامزدها و ارگان های مطبوعاتی آنها اقدام به تخریب نامزدهای دیگر می کنند که این خلاف قانون است.
وزیر کشور با بیان اینکه کسی که می خواهد خود مجری قانون و صیانت کننده قانون اساسی باشد چگونه ممکن است در تبلیغات خود خلاف قانون را انجام دهد؟
وی ادامه داد: در انتخابات گذشته نیز تخریب ها علیه افراد و کاندیداها رخ می داد ولی آنها نتیجه عکس گرفتند. این افراد نسبت به نامزدهای دیگر تخریب و اظهار نظرهایی کردند ولی مردم برعکس آن را عملی کردند.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه از هرگونه نقد برای روشن شدن اذهان عمومی استقبال می کنیم، خاطرنشان کرد: دولت طبق قانون و محدوده های آن انتخابات را برگزار می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد