وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نکات جالب مهدی کروبی از سیاست خارجی دولت

کروبی در جمع مردم اصفهان گفت: طرفداران من تبلیغ کنند، اما وارد محافل دیگران نشوند و در میتینگ دیگران اخلال نکنند.

به گزارش سحام نیوز ، مهدی کروبی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روز گذشته با حضور در اجتماع باشکوه مردم اصفهان، با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری آینده، گفت: مهم شرکت حماسه ای و گسترده در انتخابات 22 خرداد است. وی در ادامه اظهار داشت: از یک طرف همه امکانات کشور در اختیار رقیب ماست و از سوی دیگر دولت تنها چهار سال بر روی کار بوده است و این فرصت را دارد که چهار سال دیگر نیز رئیس جمهور باشد.

 کروبی با تاکید بر اینکه انتخابات جدی است و احمدی نژاد رقیب جدی دارد، گفت: باید برای پیروزی فعالیت و تلاش دوچندان کرد. البته این به آن معنا نیست که قانون را زیرپا بگذاریم. باید انتخاباتی سالم داشته باشیم و از تهمت و افترا پرهیز کنیم.

 وی تاکید کرد: یا فردی وارد میدان رقابت نمی شود یا وقتی وارد شد، باید مردانه بایستد و تزلزلی به خود راه ندهد. ما در انتخابات باید از بداخلاقی و اهانت پرهیز کنیم و نقد و انتقاد براساس آمار و ارقام و گزارش را بیان کنیم.

کروبی افزود: طبیعی است که چون آقای احمدی نژاد فعلا مدیر است، باید عملکرد وی را نقد کرد . ما هم نیامده ایم که از دولت تعریف و تمجید کنیم و مسلما به نقد عملکرد دولت خواهیم پرداخت. البته نقدهایمان را تازه شروع کرده ایم و نقدهای جدی تر را گذاشته ایم برای روزهای آینده.

شیخ اصلاحات گفت: ما می گوییم مشکلات اقتصادی و تورم در کشور جدی است، برخی می گویید که اینگونه نیست. ما هم آمار ارائه شده بانک مرکزی و دیگر نهادها را اعلام می کنیم تا خود مردم به قضاوت بنشینند.

وی افزود: بیایید محاسبه کنیم که در 4 سال گذشته در صحنه بین الملل چگونه عمل کرد. چند کشور به اردوگاه دشمنانمان اضافه شد و چند کشور به جمع دوستانمان، وقتی می گوییم که شورای امنیت آنقدر قطعنامه صادر کند تا قطعنامه دانش پاره شود، وقتی که قطعنامه شورای امنیت را کاغذپاره می خوانیم، مشخص است که دنیا هم با ما اینگونه برخورد کند.

 مهدی کروبی در ادامه به ذکر خاطره ای از سال های اول انقلاب پرداخت و گفت: در زمان رئیس جمهوری شهید رجایی ایشان نامه ای به میتران رئیس جمهور فرانسه نوشتند که خود ایشان نقل می کنند خدمت امام رسیده و امام خطاب به شهید رجایی فرموده بودند: تو اکنون رئیس جمهور یک کشوری، رئیس جمهور یک کشور که اینگونه سخن نمی گوید. اینگونه نامه نمی نویسد. کروبی تاکید کرد که خود شما اعلام می کنید که وقتی در یک شهرستانی حاضر می شوید، 200 هزار یا 300 هزار نامه به ما می نویسند، این نامه ها که برای توسل به امام زمان و شب اول قبر که نیست. نامه فدایت بشوم که نیست. همین 200، 300 هزار نامه یعنی اینکه مردم دارای مشکلات بسیار زیادی هستند.

وی گفت: ما و دیگر منتقدین می گوییم در کشور گرانی است. گرانی و تورم به مردم فشار می آورد. شما این قضیه را رد می کنید. اما یک شهروند هم وقتی برای خرید بیرون می رود هم می فهمد در کشور گرانی است. البته ما از خدا می خواهیم که شما بتوانید گرانی را پایین بیاورید تا مردم زندگی راحت تری داشته باشند. این خیلی بد است که فکر کنیم ما می خواهیم مردم در رنج باشند تا به ما رای دهند. کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید دوباره بر اینکه انتقادات نسبت به دولت تازه شروع شده است، گفت: اگر مناظره تلویزیونی آغاز شود، آنگاه مباحث اصلی عنوان خواهد شد. کروبی همچنین خطاب به طرفداران خود گفت: طرفداران من تبلیغ کنند اما برای ایجاد اختلال وارد میتینگ دیگران نشوند و اجازه بدهند که آنها هم به کار تبلیغاتی خود بپردازند. وی در پایان تاکید کرد: میتینگی که برای تبلیغ موسوی، رضایی یا کاندیدای دیگری است، برای خود آنهاست. رقابت باید در عین رفاقت و برادری باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد