وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان حمایت از موسوی را تکذیب کرد

جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان روزپنجشنبه باارسال نمابری نسبت به درج سخنان قائم مقام جامعه اسلامی معلمان این استان، مبنی بر حمایت اصولگرایان کردستان از میرحسین موسوی در یک سایت خبری واکنش نشان داده و آن را تکذیب کردند.


به گزارش ایرنا قائم مقام جامعه اسلامی فرهنگیان کردستان درگفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی قلم نیوز که مواضع ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی را منتشر می‌کند، اعلام کرده که مجموعه نیروهای اصولگرا در کردستان، غیر از رایحه خوش خدمت، در انتخابات ریاست جمهوری از مهندس موسوی حمایت می‌کنند.

درپی نشر این اظهارات، جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان نسبت به این مواضع واکنش نشان داده و امروز با ارسال نمابری به مرکز ایرنا در سنندج این مطالب را نظر شخص خوانده و چنین حمایتی را تکذیب کرده است.

دراین نمابر که به امضا دبیر جمعیت رسیده آمده است، مطالب منتشر شده توسط قائم مقام جامعه اسلامی فرهنگیان کردستان تنها مواضع شخصی وی است، نه مواضع اصولگرایان استان کردستان.

در ادامه آمده است اصولگرایان استان کردستان با هماهنگی و انسجام مطلوب در راستای حفظ ارزشهای نظام و انقلاب عزیز تلاش می‌کنند و کسی که با اخلاص و شجاعت از حریم انقلاب مان و رهبر عزیزمان دفاع می‌کند، دکتر احمدی نژاد است واصولگرایان استان درستاد انتخاباتی وی حضور فعالی خواهند داشت.

در پایان بیانیه افزوده شده است: خدا را شاکریم که تمام فعالیتهای عمرانی ، اجتماعی، خارجی، سیاسی و اقتصادی دولت کریمه دکتر احمدی نژاد برای مردم روشن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد