وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رای احمدی نژاد از دوره گذشته بیشتر است

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی پیش بینی کرد که احمدی نژاد نسبت به دوره نهم رای بیشتری خواهد آورد و انتخابات نیز به دور دوم نخواهد کشید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حسین فدایی که در نخستین کنگره کشوری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در مرکز همایش‌های رازی حضور یافته بود در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که در دیدار این جمعیت با احمدی نژاد حول چه موضوعاتی صحبت شده است، گفت: در این جلسه درباره مصداق ها صحبت نکردیم بلکه دغدغه‌ها بیان شد و احمدی نژاد در دو حوزه روش‌ها و به کارگیری افراد بنای تحول دارد.

وی در پاسخ به این سوال که اصولگرایان تحول خواه چه زمان موضع انتخاباتی خود را بیان خواهند کرد گفت که اگر اضلاع این جریان به یک تفاهم مشترک برسد تحت عنوان اصولگرایان تحول خواه بیانیه می‌دهم اما اگر تفاوت آرا باشد هر ضلعی به طور مستقل نظر می‌دهد.

فدایی اضافه کرد: هنوز در خصوص انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری بین سه ضلع اصولگرایان تحول خواه تفاهمی حاصل نشده است.

وی در پاسخ به این که نظر توکلی درباره انتخابات چیست گفت: جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان بنای حمایت از احمدی نژاد را دارند اما هنوز جمع بندی احمد توکلی مانند دو ضلع دیگر نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که سکوت جامعتین (جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمی قم) در حمایت از احمدی نژاد را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: شان و منزلت این دو گروه اقتضا می‌کند که مواضع آنان متناسب با گروه های سیاسی نباشد البته هنوز هم دیر نشده و هنوز تا زمان انتخابات فرصت باقی است.

وی گفت که میانگین نظر سنجی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که بیش از ‪۶۷‬ درصد مردم برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند که از میان این شرکت‌کنندگان ‪ ۵۵‬درصد نظرشان روی احمدی نژاد و ‪ ۲۲‬درصد به میرحسین موسوی است.

وی خاطر نشان کرد که این آمار برآوردی از نتایج نظرسنجی‌های صورت گرفته از سوی مراکز معتبر نظرسنجی است.

وی گفت: در صورت ادامه این روند و در صورتی که حادثه خاصی در زمان انتخابات رخ ندهد و عده‌ای بنای التهاب آفرینی در فضای سیاسی کشور و تبلیغات روانی نداشته باشند احمدی نژاد نسبت به دوره نهم رای بیشتری خواهد آورد و انتخابات نیز به دور دوم نخواهد کشید.

فدایی در خصوص کمیته صیانت از آرا نیز طرح این موضوع را سیاست فرار به جلو از سوی طراحان آن دانست و گفت: آنان چون می‌دانند رایی در بین افکار عمومی ندارند چنین طرح‌هایی ارائه می‌دهند تا ابتدا افکار عمومی را متوجه خود کنند و اگر هم موفق نشدند توجیهی برای شکست خود داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد