وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سخنرانی موسوی به زبان ترکی

مهر: میر حسین موسوی در سفر چند ساعته خود به شهرهای قیامدشت و پاکدشت در جمع دانشگاهیان از هواداران دو طیف سیاسی شاخص کشور سخنرانی کرد .


دیدار میر حسین موسوی با مردم شهرهای قیامدشت و پاکدشت حاشیه های جالبی داشت که در پی می آید.



* سفرعصر پنجشنبه از مقابل موسسه فرهنگی صبا در تهران و با اتوبوس آغاز شد ، پیش از سوار شدن میر حسین موسوی به اتوبوس یکی از همراهان که فرد مسنی بود دست وی را بوسید که میر حسین او را مورد خطاب قرارداد و با انگشت اشاره گفت که دیگر این کار را نکند.


* مردم در مسجد امیر المومنین شهرستان قیامدشت با شعارهای "صل علی محمد بوی خمینی آمد"، "صلی علی محمد بوی صداقت آمد"، " صلی علی محمد یار امام خوش آمد" و " موسوی موسوی حمایتت می کنیم"، به استقبال میر حسین موسوی آمدند.


* پلاکارد هایی با عنوان " مقدم جناب آقای مهندس میرحسین موسوی سلاله پاک پیامبر ، نخست وزیر محبوب امام را به قیامدشت گرامی می داریم" از طرف جمعی از ورزشکاران پرورش اندام قیامدشت" و "حضور سبز نخست وزیر امام(ره) و یار دیرین انقلاب مهندس میر حسین موسوی را در قیامدشت ارج می نهیم از طرف جمعی از ملایریهای مقیم قیامدشت" در محل سخنرانی نصب شده بود .


* بخش انتهایی سخنرانی میر حسین در مسجد امیر المومنین قیامدشت به زبان ترکی ایراد شد وی پیش از این نیز به زبان ترکی در جمع ترک زبانان سخنرانی کرده است .


* مردم پاکدشت اتوبوس میر حسین را مسافتی نسبتا زیاد همراهی کردند.


* پلاکاردی با عنوان " مقدم مهندس میر حسین موسوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی می داریم " از طرف خانه کارگر در محل سخنرانی میر حسین در مسجد امیر المومنین پاکدشت نصب شده بود و مردم با شعارهای "سلام بر خاتمی درود بر موسوی" ، " یا حسین میر حسین" از وی استقبال کردند.


* یکی از سخنرانانی که قبل از میر حسین موسوی به پشت تریبون رفت هدف اصلی ریاست جمهوری میر حسین موسوی را اصلاح امور اجرایی کشور خواند و از مردم خواست تا با تمام قدرت در صحنه باشند تا این خواسته به حق پیروان امام و رهبری و پویندگان راه شهدا تحقق یابد و ملت بتوانند به آرمانهای خود دست پیدا کنند.


* در انتهای سخنرانی میر حسین شال سبزی به عنوان بیعت با سید بر گردن وی آویخته شد.


* پردیس ابوریحان دانشگاه تهران پاکدشت که مقصد نهایی سخنرانی میر حسین موسوی در شب پنجشنبه  بود مملو از دانشجویان دو طیف اصلی سیاسی در کشور بود.


* پرچمک های سبز رنگی که بر روی آن "یاد یار مهربان آید همی" ، " انسانم آرزوست" و " برخی از اسماء متبرکه معصومین " نقش بسته بود به شرکت کنندگان داده شد.


* بر دیوارهای سالن همایش، عکسهایی از دانشجویانی که به عنوان "ستارگان پلی تکنیک در اوین" از آنها یاد شد، آویخته شده بود.


 * نجف قلی حبیبی رئیس ستاد مر حسین موسوی در استان تهران که قبل از میرحسین به پای تریبون رفت گفت: فضای دانشگاه نیازمند آزادی است و انتخابات ریاست جمهوری مظهر وحدت ملی، اراده ملی و اقتدار کشور است.


* دانشجویان با شعارهای "موسوی پایبنده رئیس جمهور آینده" ، " سلام بر خاتمی درود بر موسوی"، " اصلاحات زنده است موسوی پاینده است" و " بی موسوی نمی شه آزادی اندیشه" از میر حسین استقبال کردند.


* عده ای از دانشجویان بسیجی با در دست گرفتن عکس احمدی نژاد در گوشه ای از سالن ایستاده بودند و با صدایی رسا شعار می دادند که " احمدی احمدی حمایتت می کنیم"


* ترانه "وطنم " به همراه کلیپ انتخاباتی میر حسین موسوی در این مراسم پخش شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد