وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

درگیری در جلسه محسن رضایی بر سر حج!

نشست پرسش و پاسخ "محسن رضایی" نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قم به بروز درگیری میان هواداران دولت "محمود احمدی نژاد" و رضایی بر سر موضوع الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همراه شد.


به گزارش پایگاه اینترنتی محسن رضایی، روز پنجشنبه هنگام مطرح شدن سؤال از سوی یکی از دانشجویان منتقد دولت، عده ای برای بر هم زدن جلسه پرسش و پاسخ این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تلاش کردند و با شعارهایی درصدد ایجاد اغتشاش میان طلاب و دانشجویان حاضر در مسجد امام حسن عسگری(ع) برآمدند.

بنابر این گزارش، هنگامی که یکی از دانشجویان در خصوص الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از سوی دولت و مخالفت مقام معظم رهبری با آن، سؤال کرد و گفت "چرا دولت با وجود اطلاع از مخالفت مقام معظم رهبری بر تصمیم خود پافشاری کرد تا کار به ابراز نارضایتی کتبی رهبر انقلاب رسید"، چند تن از افراد سازمان یافته با واکنش شدید و پرخاشگری و داد و فریاد سعی کردند جو جلسه را متشنج کنند.

یک منبع محلی آگاه در باره هویت اخلالگران گفت: حساب این افراد از عموم طلاب سختکوش حوزه علمیه قم جداست و این عده از توجیه کنندگان دولت نهم، مربوط به یک مدرسه خاص و شناخته شده هستند که بطور سازمان یافته در کلیه نشست های سیاسی همه کاندیداها حضور می یابند تا به تعبیر خودشان به "دفع شبهه مقدر" بپردازند.

دکتر رضایی هم در پاسخ به سؤالی که با پرخاش هواداران دولت نهم مواجه شده بود، گفت: من از ابتدای تشکیل دولت ائتلافی به هیچ یک از اعضای دولت خود اجازه نمی دهم دست به کاری بزنند که برای مقام معظم رهبری ایجاد دغدغه کند.

بنا بر این گزارش، پس از پایان جلسه پرسش و پاسخ و به هنگام خروج مردم از مسجد، درگیری نسبتاً شدیدی میان مخالفان و توجیه کنندگان الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان گردشگری درگرفت که در این بین مردم با شعار "مرگ بر ضد ولایت فقیه" نسبت به بر هم زنندگان جلسه اعتراض کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد