وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اخلاق را قربانی تمرین سیاست نکنیم

وزیر ارشاد در اختتامیه همایش ملی دهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: حافظ میراث معنوی خود باشیم و مراقب باشیم که اخلاق را به پای تمرین سیاست قربانی نکنیم.

به گزارش خبرنگارمهر، محمدحسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر پنجشنبه در همایش ملی دهمین انتخابات ریاست جمهوری که پنجشنبه درسالن همایشهای صداوسیما برگزارشد، اظهارداشت: ما خدا را سپاسگزاریم که انتخابات درکشور مان با مقوله ای به نام اخلاق پیوند دارد.

وی افزود: خوشبختانه در دوره های قبل چنین جرقه ای زده شد و هر چه بیشتر که پیش می رویم این ضرورت از سوی مسئولان و فعالان سیاسی و اجتماعی بیشتر حس می شود و تبعا مردم نیز وقتی آثار خیر آن را ببینند از آن حمایت خواهند کرد.

وزیر ارشاد ادامه داد: فرهنگ عمومی ما حاصل رنج های یک ملت در همه گذشته تاریخی آن است و نباید آن را با یک انگشت زدن در شب انتخابات ویران کنیم. وی همچنین گفت: بسیار بد است آنجایی که بی اخلاقی انتخاباتی به اوج می رسد، زد و خوردها و فدا شدن جان بی گناهان که البته درکشور ما بسیار بسیار اندک است، پیش می آید.

وی خاطر نشان کرد : صدق و راستی جزو عادات فرهنگی ماست و ملت ما به صداقت و راستی شناخته شده است.

وزیر ارشاد همچنین احترام به حریم خانواده را یکی دیگر از ویژگیهای ملت ایران برشمرد و تصریح کرد: شاید این گونه تصور کنید که لوکوموتیو انتخابات شتاب گرفته و برای عقب نماندن از آن باید بر آتش عملیات سیاسی خودمان به هر قیمتی حتی به قیمت لگدکوب کردن حریم خانواده  نامزدهای انتخابات بپردازیم که البته این اقدامات درست نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه احزاب در ذهن مردم از جایگاه مهمی برخوردار نیستند، گفـت: تنها جایی که احزاب خودی نشان می دهند شب انتخابات است ومردم دراین مدت کوتاه فرصت پیدا می کنند تا کمی تمرین سیاسی کنند لذا بسیار پسندیده است که ما این تمرین را آراسته کنیم.

وزیر ارشاد تاکید کرد: بهتر این است که به عاقبت امر بیندیشیم و مواظب باشیم سرمایه ای که در طول سالیان دراز اندوخته شده میراث معنوی ماست و این میراث را به پای مسابقه ای که به طور حتم یک پیروز خواهد داشت ، قربانی نکنیم.

صفارهرندی جایگاه رئیس جمهور را بسیار بلند خواند وتصریح کرد: اومسئول صیانت ازقانون اساسی است و نباید دراین مسیر حقی را لگدکوب کند و یا حریمی را بشکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد