وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ستاد میرحسین در خوزستان قبض جمع آوری کمک‌های مردمی منتشرکرد

رییس ستاد احزاب و گروه‌های اصلاح طلب حامی میرحسین موسویدر خوزستان گفت: هزینه مالی ستادهای حامی میرحسین موسوی از طریق انتشار قبوض جمع آوری کمک‌های مردمی تامین می‌شود.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامیعبدالمهدی بخشنده روز پنجشنبه درمصاحبه با خبرنگاران در اهواز افزود:ستاد احزاب و گروه‌های اصلاح طلب حامی موسوی، ستاد مردمی است که پشتوانه مالی ندارد از این رو تصمیم به انتشار قبوض دریافت کمک‌های مردمی گرفت.

وی افزود:این ستاد درخوزستان برای تامین هزینه‌های مالی اقدام به تهیه قبض‌های ‪ ۲۰ ،۱۰‬و ‪ ۵۰‬هزار ریالی کرده است که از امروز پنجشنبه توسط اعضای این ستاد بین شهروندان خوزستانی توزیع خواهد شد.

بخشنده افزود:ازدوهفته پیش ستاد احزاب و گروه‌های اصلاح طلب حامی موسوی متشکل از جبهه مشارکت ایران اسلامی منطقه خوزستان، مجاهدین انقلاب اسلامی، کارگزاران،انجمن اسلامی مدرسان و اساتید دانشگاه‌های خوزستان و همچنین سازمان دانش آموختگان این استان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی اضافه کرد: در این ستاد ‪ ۲۰۰‬نفر از اندیشمندان و مدیران و نمایندگان ادوار مختلف مجلس حضور دارند ضمن اینکه ‪ ۶۰‬نفر از نخبگان ، معتمدین و مدیران به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری ستاد نیز فعالیت می‌کنند.

رییس ستاد احزاب و گروه‌های اصلاح طلب حامی موسوی در خوزستان خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات مردم خوزستان در بخش اقتصادی ، شورای برنامه ریزی این ستاد تشکیل شده تا به بررسی مشکلات بخش‌های مختلف تولید در استان بپردازد تا برنامه مدونی را برای اجرای بعد از پیروزی (موسوی)در انتخابات به دولت ارایه کند.

وی افزود : این ستاد با دفتر ارتباطات مردمی میر حسین موسوی در خوزستان ، شورای هماهنگی مشترک تشکیل داده است.

بخشنده همچنین از پیگیری برنامه سفر سید محمدخاتمی رییس جمهوری سابق کشورمان به استان خوزستان به مناسب سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد