وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حاشیه های حضور کروبی در دانشگاه اصفهان

دل می رود ز دستم صاحب دلان خدا را مهدی بیا که … بیچاره کرده ما را/ انجمن وابسته نمی خواهیم، نمی خواهیم/ تحکیم طیف شیراز نمی خواهیم، نمی خواهیم/ دولت سیب زمینی نمی خواهیم، نمی خواهیم/ کردان بسیجیه، کردان بسیجیه، بخشی از شعارهای دانشجویان در بدو ورود کروبی به دانشگاه اصفهان بود.

به گزارش خبرنگار تریبون، تشویق ممتد دانشجویان هنگام ورود مهدی کروبی به سالن سخنرانی در دانشگاه اصفهان، باعث شد کروبی صحبتهای خود را با دقایقی تاخیر آغاز کند.

وی پس از آغاز صحبتهای خود با بغض به دانشجویان گفت: به دو دلیل گریه می کنم؛ یکی خوشحالی از اینکه دانشگاه هنوز زنده استو دوم از ناراحتی، که چرا وضعی به وجود آمده که همه ناراحت هستند.

بر اساس این گزارش قبل از آغاز مراسم، کلیپ ” حرف و عمل ” پخش شد و پس از ورود کروبی نیزکلیپی پخش شد که همکلاسی یکی از دانشجویان زندانی دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه تهران گفت: من دور قبل به کروبی رای ندادم اما این دوره به خاطر حمایت کروبی از دانشجویان در این چند سال و تلاشش برای آزادی دانشجویان، به او رای می دهم.

کروبی در بخشی از سخنان خود در پاسخ به یکی از دانشجویان که در رابطه با ماجرای جزایری سئوال کرد، گفت: ماجرای جزایری یک هفته پس از تلاش من برای آزادی آقای لقمانیان از سی قوه قضاییه علم شد و ماجرایی کاملا سیاسی بود که رهبری هم در رابطه با انعکاس این اخبار از سوی قوه قضاییه تذکر داد.

وی افزود: قضیه ۳۰۰ میلیارد تومانی که در دوره شهردار قبلی[احمدی نژاد] در شهرداری گم شد را چه کسی پاسخ می دهد. این موضوع در مجلس هفتم هم مطرح شد اما از صحت مجلس و کمیسیون تحقیق و تفحص خارج شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد