وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

در آستانه انتخابات صورت می گیرد : پاسخ هایی از سر بی حوصلگی

وضعیت انتخابات به گونه ای پیش می رود که ظاهرا جناح حامیان دولت پیروزی در انتخابات دهم را  امری مفروض گرفته اند و آن را قطعی تلقی می کنند . برخوردهای مغرورانه برخی از اعضای ستاد های حامی دولت با علاقه مندان به احمدی نژاد حاکی از این است که آن ها به جز خود نیاز به کمک هیچ کس دیگری از مردم عادی علاقه مند به دولت ندارند.
این گونه رفتارها گویا به بدنه دولت نیز منتقل شده است به گونه ای که برخی از وزرای محترم نیز در پاسخ به سوالات جدی خبرنگاران از سر بی حوصلگی پاسخ هایی می دهند که به هیچ وجه قانع کننده نیست.

به عنوان مثال به این پرسش ها و سوالاتی که خبرنگار خبرگزاری آریا از برخی وزرا پرسیده و پاسخ هایی  که داده شده است دقت کنید.
از وزیر ارشاد پرسیده شده محسن رضایی فرهنگ را در انحصار دولت خوانده شما چه نظری دارید ؟ جواب:محسن رضایی اگر رئیس جمهور شد انحصار دولت در فرهنگ را بشکند.
سوال مجدد از وزیر ارشاد :در مورد انتقادات برخی کاندیداها به گشت ارشاد چه نظری دارید؟ جواب : این مسائل به دولت ارتباط پیدا نمی کند و در ضمن در خصوص هر اظهارنظری نیز نباید موضعگیری کرد.

 
از وزیر امور خارجه پرسیده شد : اگر یک فرد ایرانی در ایالات متحده جرمی مشابه رکسانا صابری انجام دهد، آیا به همین سرعت آزاد می شود یا خیر؟ جواب این  سوالی است که باید آمریکایی ها پاسخگوی آن باشند!!
سوالی از وزیر بازرگانی :در مورد بدهکاری کارخانجات تولید قند و شکر به کشاورزان و کاهش تولید این محصول در کشور چه نظری دارید؟ جواب : 800 هزار تن شکر خام بدون نظارت دولت!! به کشور وارد شد و تمام آن جهت تصفیه به کارخانجات قند و شکر رفت. لذا در این موضوع دولت پاسخگو نیست .
حال با قضاوتی منصفانه می توان فهمید که وزرای محترم نگاه حساس گذشته به مقوله های مختلف را از دست داده اند و جلب افکار عمومی را برای خود زیاد مهم نمی دانند چرا که به آن ها القا شده است که وضع آرای احمدی نژاد بسیار خوب است و در این رابطه لازم نیست تلاش زیادی شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد