وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شوکه شدن اصلاح طلبان از تصاویر احمدی نژاد

میرحسین موسوی کاندیدای اصولگرا اصلاح طلب کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیشب وارد استان بوشهر گردید وبا حضور در جمع مردم بوشهر وهمچنین در بین دانشجویان دانشگاه خلیج فارس نکاتی را برای جمع آوری آراء مردم بیان نمود .

به گزارش ارم نیوز مهندس موسوی که زیبا تر از خاتمی سخن می گفت واصلاح طلبان استان بر این باور بودند تا فوجی از مردم بر سر راه ایشان حاضر شوند واز کاندیدای اصلاح طلبان استقبال نمایند ، این چنین نشد وبرایشان ثابت شده که موسوی خاتمی نمی شود و باید چاره ای دگر اندیشید . آنان باور نمودن که این فرد توان مقابله ورویارویی با احمدی نژاد را ندارد . مهندس موسوی که مانند گذشته وسخنرانیهای قبلی خود بیشتر کلیشه ای صحبت نمود وبرنامه ای جامع از آینده کاری خود را تشریح نکرد ، نتوانست مردم ودانشجویان را قانع نماید که وی دارای هدف وبرنامه ای مدون ومحکم است .
حضور گسترده یاران دولت احمدی نژاد در تمامی برنامه ها از جمله دانشگاه خلیج فارس که به جرات می توان گفت نیمی از مدعوین یاران دولت بودند شوک بزرگی را بر پیکره اصلاح طلبان استان بوجود آورد .
شاید اصلاح طلبان هرگز در ذهنشان خطور نمی کرد که این جمعیت با تصاویر احمدی نژاد در سالن حضور داشته باشند وبه حمایت از دولت شعار دهند .
اما نکته اصلی این حضور وقار ومتانت طرفداران دکتر احمدی نژاد بود که بدون کوچکترین اعتراضی نسبت به سخنرانی مهندس موسوی تا انتهای برنامه به سخنان نخست وزیر دوران جنگ گوش دادن و به احترام مخالفان خود سکوت نمودند .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد