وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مبدأ و مبدع اصلاحات را هفته آینده اعلام می کنم

حجت الاسلام مهدی کروبی گفت: در خصوص تعاریف اصلاحات در هفته آینده مطالبی را درج خواهم کرد تا ببینید اصلاحات از کجا شروع شد و نقش اولیه آن بر عهده چه کسانی بود.

به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان افزود: من برای مدیریت جهادی نیامده ام و هدف من مدیریت اجرایی است.
وی با بیان اینکه کار مذاکره با نیروهای خارجی را برای منافع ملی ادامه خواهم داد و در هیچ برهه ای کوتاه نخواهم آمد‌ افزود:  اگر رئیس جمهور شوم برای منافع ملی کشور با حفظ اقتدار اسلامی و منطق از همه امکانات داخلی و خارجی استفاده خواهم کرد.

این کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: من به شما دروغ نخواهم گفت آنچه می توانم انجام دهم اکنون صادقانه نسبت به آن اقرار خواهم کرد و با حفظ اقتدار ایران و سربلندی با دنیا گفتگو خواهم کرد چنانچه شما در مجلس ششم که مدیریت آن برعهده من بود نیز این گونه مسائل را به وضوح مشاهده کردید و من با اتریش، بلژیک، نروژ و ایتالیا تعاملاتی داشتم.

کروبی گفت: هر کشوری در قانون خود چارچوب و حریم دارد که ما با رعایت چارچوب و خط قرمز و لحاظ کردن منافع ملی کشور خود با آنان مذاکره خواهیم کرد. بدانید از حرکتهایی که دیگران را تحریک کند و اهانت به دیگران باشد جلوگیری می کنم اما همواره محیط دانشگاه را پویا نگاه خواهم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در مدیریت اجرایی کشور از نیروهای مجرب، کاردان و با سابقه استفاده خواهم کرد و به یاری خدا چتر من برای استفاده از تمام نیروها باز است.

کروبی با اظهار تاسف از اینکه در برخی از دوران اصلاحات بی حرمتیهایی به دین و ارزشهای دینی شد گفت: در آن دوران من تذکرات لازم را داده بودم که همواره شما شاهد آن بوده اید.

این کاندیدای انتخابات دور دهم ریاست جمهوری تصریح کرد: تمام وجود من متصل به انقلاب اسلامی، کشور و جمهوری اسلامی است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان که از وی پرسید آیا برنامه ای برای صیانت آرا دارید‌ گفت: چهار سال پیش ما شاهد حوادثی در انتخابات ریاست جمهوری بودیم که اکنون قصد وارد شدن به آن را ندارم اما در سال 76 که من در مجلس بودم قانونی تصویب شد که هر داوطلب این حق را دارد که در کنار هر صندوق یک نیرو داشته باشد لذا من می توانم حدود 45 تا 46 هزار نیرو داشته باشم و با احتساب نیروهای دیگر کاندیداها تعداد زیادی برای صیانت از آرا در کشور وجود دارند.

کروبی افزود: مردم با حضور گسترده در انتخابات حرف آخر را می زنند.

در این جلسه از ورود برخی خبرنگاران به دانشگاه جلوگیری شد که با پیگیری روابط عمومی دانشگاه این مشکل حل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد