وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

محصولی:تخریب های انتخاباتی جرم است

وزیر کشور گفت: براساس قانون تخریب جرم است اما متأسفانه بعضی نامزدها و هواداران آنها اقدام به تخریب دیگر نامزدها می‌کنند که این کار اشتباهی است.

به گزارش فارس، صادق محصولی وزیر کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سئوالی درباره تدابیر وزارت کشور برای سلامت انتخابات گفت: قانون درباره سلامت انتخابات و صیانت از آراء پیش‌بینی لازم را کرده و نظارت اصلی برعهده شورای نگهبان است.

وی افزود: وزارت کشور نیز می‌تواند هیات‌نظارت را ایجاد کند که در استانها مختلف این کار انجام شده است علاوه بر آنکه قانون پیش بینی کرده هر نامزد می‌تواند نماینده‌ای را در صندوق‌های اخذ رای و حتی برای شمارش آراء در مراکز شعب داشته باشند.

محصولی ادامه داد: کل اجرای انتخابات توسط معتمدین انجام می‌شود بنابر این انتخابات توسط خود مردم برگزار خواهد شد.

وزیر کشور در پاسخ به سئوالی در باره شایعه‌پراکنی حامیان برخی کاندیداها علیه دولت گفت: توصیه ما به نامزدها همواره رعایت اخلاق بوده است و اینکه قانون رعایت شود.

وی ادامه داد: براساس قانون تخریب جرم است اما متأسفانه بعضی نامزدها و هواداران آنها اقدام به تخریب دیگر نامزدها می‌کنند که این کار اشتباهی است مخصوصا از جانب کسی که خودش می‌خواهد در رأس قوه مجریه قرار بگیرد رعایت قانون بیشتر مورد انتظار است.

وی ادامه داد: به فرموده رهبری، بی‌انصافی‌ها و آمار غلط‌ دادن برای تخریب نامزدها، اثر منفی می‌گذارد و دیدیم که در انتخابات گذشته حتی نسبت به قیافه و قد کاندیداها تخریب می‌کردند اما اثر عکس گذاشت.

وی گفت: نقد هیچ اشکالی ندارد اما به جای آنکه دیگران را تخریب کنند در مورد کارهایی که می‌خواهند انجام دهند صحبت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد