وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعتماد ملی: مهدی کروبی از میرحسین موسوی پیشی گرفت

پس از آنکه برخی رسانه‌ها در اخبار خود اقدام به انتشار نظرسنجی در خصوص نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دهم، روزنامه اعتماد ملی نیز در شماره امروز خود نتایج نظرسنجی جدیدی را منتشر کرد.

اعتماد ملی در این نظرسنجی که مدعی است توسط "نهادی معتبر" به دست آمده است، اعلام داشته که پس از محمود احمدی نژاد که در نظرسنجی ها رتبه اول را دارد، مهدی کروبی و سپس میرحسین موسوی و محسن رضایی قرار دارند.

نظرسنجی منتشر شده در روزنامه رسمی حزب اعتماد ملی، در حالی مهدی کروبی را پشت سر محمود احمدی نژاد نشان می دهد که دو نظرسنجی قبلی این مکان را به میرحسین موسوی اختصاص داده بود و او را با اختلافی بیش از 15 درصد پیشتر از "شیخ اصلاحات" نشان می‎داد.

با این حال این روزنامه حامی مهدی کروبی معقد است شعارهای اقتصادی و اجتماعی کروبی و همچنین اظهارات و مواضع او در روزهای اخیر، باعث شده که مردم در نظرسنجی جدید به وی روی خوش نشان دهند.

مهدی کروبی در حالی در این نظرسنجی بدون "رقم" و "درصد"، از میرحسین موسوی پیشی گرفته است که در روزهای اخیر هر کدام از حامیان این دو نامزد اصلاح طلب معتقد بودند نامزد خودشان از شانس بیشتری برخوردار است.

تلاش برای القا پیشی گرفتن هر یک از نامزدهای اصلاح طلب به این دلیل از حساسیت بسیاری برخوردار است که ممکن است منجر به کناره گیری دیگر کاندیدای اصلاح طلب در روزهای آینده شود.

در همین راستا مسئول کمیته زنان ستاد انتخاباتی کروبی نیز چندی پیش در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها درباره اینکه برخی می گویند کروبی توانایی جذب آرا به اندازه موسوی را ندارد پس بهتر است به نفع او کنار برود، گفت: من این نظر را قبول ندارم و معتقدم هر کدام از کاندیداها پایگاه اجتماعی خود را در میان مردم دارند و آرا آنها با هم هیچ همپوشانی ندارد.

اگرچه سعی دو نامزد اصلح طلب بر این است که از اختلاف میان اصلاح طلبان جلوگیری کنند اما انتظار می رود حامیان میرحسین موسوی نسبت به این نظرسنجی واکنش های تندی داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد