وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حاشیه‌های جلسه امروز شورای شهر

جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با حواشی مختلفی همراه بود که غیبت یک عضو شورای شهر تهران که فعال در مسائل انتخابات ریاست جمهوری نیز هست از جمله آنها بود.

به گزارش خبرنگار شهری ایرنا، محمد علی نجفی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در جلسه امروز شورا حضور نداشت که گفته می‌شد جلسات انتخاباتی مانع از حضور انها در شورای شهر شد.



** شاهین محمدصادقی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مهمان امروز شورای شهر تهران بود که قبل از شروع صحبت‌های خود در جمله‌ای مزاح گفت:
در مقابل اعضای شورا مظلومیم و اینجا با حضور علیرضا دبیر و هادی ساعی اگر حرفی بزنیم، کله پا می‌شویم.


** شورای شهر تهران امروز میزبان جمعی از دانشجویان معماری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود و چمران قول داد در جلسه امروز، چند دستور جلسه مرتبط مطرح شود، اما بخش قابل توجهی از زمان جلسه به اظهارات رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی معطوف شد.


** قصد مهدی چمران برای بررسی برنامه پنجساله شهرداری تهران در پنج دقیقه مانده به اتمام زمان جلسه شورا با مخالفت شماری از اعضا مواجه شد و حبیب کاشانی با اشاره به زمان قید شده در متن دستور جلسه که ‪ ۱۲:۱۵‬است،خطاب به چمران گفت: فرصت نمی‌شود، شروع نکنید!
عباس شیبانی دیگر عضو شورا هم در حالی که انگشت اشاره خود را خطاب به چمران نشان می‌داد، گفت: جلسه تا ‪ ۱۲‬است و بیشتر نمی‌مانیم.

این مساله موجب شد تا چمران از مطرح کردن برنامه پنجساله شورا منصرف شده و به نامگذاری معابر تهران بپردازد.


** فعالیت‌های انتخاباتی برخی اعضای شورای شهر موجب شد تا امروز برخی خبرنگاران به طرح سوالات سیاسی و انتخاباتی از اعضای شورا بپردازند که البته با پاسخ منفی اعضای شورا برای پاسخگویی مواجه می‌شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد