وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

میرحسین موسوی: هیچ‌گاه دولت را تخریب نکرده‌ام

میر حسین موسوی با تاکید بر اینکه هیچگاه دولت را تخریب نکرده است، گفت: باید فاصله بین نقد و تخریب را شناخت.

به گزارش مهر، مهندس میرحسین موسوی نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری با رسانه‌های محلی استان فارس که نیمه شب گذشته در محل آرامگاه سعدی برگزار شد، در پاسخ به این سوال که برنامه اقتصادی شما چیست، گفت: در جلسه‌ای که با حضور 52 کارشناس اقتصادی داشتم ، برنامه ام را به طور کلی ارائه کردم، من به شدت از تولید ملی دفاع می‌کنم و بر کنترل تورم تاکید دارم.

خبرنگاری از موسوی سوال کرد که آیا از خانم زهرا رهنورد از دولت خود استفاده خواهید کرد، که وی گفت: ایشان همواره به من لطف کرده‌اند و من از مشاوره ایشان استفاده می‌کنم، زهرا رهنورد نعمت خدا برای من است، اما اینکه در دولت آینده به ایشان پست بدهم، می‌دانم که ایشان کار هنری خودش را با هیچ پستی عوض نمی‌کند.

موسوی در پاسخ به سوالی در مورد تنش روی داده در جلسه سخنرانی وی در مسجد قبا و حواشی آن، گفت: طبعا آنجا محل مناسبی برای سوال کردن آن فرد نبود او می‌توانست در جای دیگری مثل همین جا سوالش را بپرسد.

وی ادامه داد: اما باید بگویم امروز انتخابات شرایط ویژه‌ای دارد 30 شبکه استانی و 6 شبکه ملی سفرهای استانی دولت را که انتخاباتی است پوشش می‌دهد ما هم باید از همه توان خود استفاده کنیم.
وی در مورد دلیل نقد دولت گفت: اصلا دلیل حضور بنده در انتخابات این بود که از وضعیت کنونی کشور ناراضی بودم.

این داوطلب ریاست جمهوری دهم در عین حال تاکید کرد: باید فاصله بین نقد و تخریب را شناخت. تخریب یعنی دولت عمل مناسبی را انجام دهد اما ما آن را نفی کنیم اما بنده هیچ گاه از این روش استفاده نکرده‌ام.

نخست وزیر کشور در دوران دفاع مقدس در مورد راهکارهایش در مورد تورم گفت: باید به تدریج و بر اساس تصمیم گیری‌های عقلانی تورم را در کشور کاهش دهیم.

موسوی همچنین در مورد مسائل و مشکلات دانشگاه شیراز گفت: شما نگاه کنید در دانشگاه شیراز هر انتخاباتی که برگزار می‌شود با درگیری همراه است و این جای نگرانی دارد و باید راه‌هایی برای رفع این نگرانی دانشگاهیان پیدا کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد