وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دولت نباید برابر نقد غیرمنصفانه یا تخریب ها سکوت کند

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در جمع مردم کردستان درباره نامزدهای انتخاباتی، هر گونه تخریب و نقد غیرمنصفانه را غیرقانونی و غیر اخلاقی خواند و تاکید کرد که دولت نیز نباید برابر این سخنان سکوت کند.

محمد باقر ذاکری در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در جمع مردم کردستان مبنی بر رعایت انصاف و پرهیز از نگران کردن مردم درباره اوضاع کشور با طرح مسائل خلاف واقع، گفت: نامزدهای انتخاباتی باید حرف ها و برنامه های خود را مطرح کنند و اگر ایرادی در اداره کشور می بینند آن را به طور منصفانه مطرح کنند.

ذاکری با بیان اینکه "تخریب از جانب هر کس باشد اشتباه است"، گفت: آمار و ارقام جزو ساده ترین مسائلی است که می توان به راحتی با مراجعه به مراجع موجود، به شبهات آن پاسخ داد.
وی با اشاره به سابقه نمایندگی خود در 3 دوره مجلس شورای اسلامی به بیان گوشه ای از تخریب های نامزدهای رقیب خود پرداخت و تاکید کرد: در انتخابات ریاست جمهوری، هر داوطلب می گوید این شرایط را من می توانم به فلان شیوه مدیریت کنم، اما باید دقت کنند سخنان خود را سنجیده بگویند.
به عقیده عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی دولت نباید برابر نقدهای غیر منصفانه یا تخریب های موجود، سکوت کند و به بیان مطالب خود بپردازد.
ذاکری تاکید کرد: سکوت دولت برابر نقدهای غیر منصفانه اشتباه است و باید از خود دفاع کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از بیان مطالب خلاف واقع فضای مناسبی را برای مشارکت مردم فراهم می کند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (سه شنبه) در اجتماع عظیم مردم کردستان نامزدهای محترمی را که مشغول تبلیغات و بیان دیدگاه‌های خود هستند به انصاف، پرهیز از تخریب و توجه کامل به حق و صدق فراخواندند و افزودند: نامزدها گاه مسائلی خلاف واقع درباره اوضاع کشور و مسائل اقتصادی مطرح می کنند که مردم را نگران می کند و انسان نمی تواند باور کند که دادن این همه نسبت خلاف، از روی صدق و صفا مطرح شده باشد.
ایشان به نامزدهای انتخاباتی خاطرنشان کردند: کسی به گوینده اینگونه حرف‌های تخریبی که انشاءالله از روی اشتباه بیان می شود، دلبسته و علاقه مند نخواهد شد بنابراین نامزدهای محترم دقت کنند که با حرف‌هایی که بسیاری از آنها واقعیت هم ندارد افکار عمومی را تخریب نکنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد