وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وزیر خارجه محسن رضایی یک زن خواهد بود

گرامی‌زادگان گفت: رضایی در نظر دارد وزارتی برای زنان داشته باشد و تاکید بر این دارد که یک پست کلیدی مثل وزارت خارجه در دست خانم‌ها باشد.
به گزارش اصولگرا ؛گرامی‌زادگان به نمایندگی از محسن رضایی در نشست نشست "زنان در دولت دهم " که بعد ‌از ظهر امروز سه‌شنبه که در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، با تشریح درباره برنامه‌های محسن رضایی در خصوص زنان در دولت دهم گفت:متأسفانه ما در 30 سال به تعادل در بین دیدگاه افراد نرسیده‌ایم و یکی از برنامه‌های دولت ائتلافی می‌تواند یک تعامل در بین دیدگاه‌های مختلف ایجاد کند
نماینده محسن رضایی در این نشست با بیان اینکه احساس تغییر، ضرورت امروز ما و نیاز است که روند کنونی تغییر یابد، تصریح کرد: رضایی به نظرات کارشناسی توجهی ویژه‌ای دارد چیزی که در این سال‌ها مفقود بوده از همین رو پذیرش دیدگاه‌های کارشناسی از نقاط قوت وی است.
گرامی‌زادگان افزود: رضایی در نظر دارد وزارتی برای زنان داشته باشد و تاکید بر این دارد که یک پست کلیدی مثل وزارت خارجه در دست زنان باشد و همچنین ایجاد وزارت امور اجتماعی با تکیه بر امور زنان و خانواده مورد نظر وی است.
وی در پاسخ به سئوال مجری مبنی بر اینکه شما راجع‌به قشر آسیب‌دیده زنان جامعه و زنان سرپرست خانوار چه برنامه‌ای دارید، خاطرنشان کرد: طبق آمار بهزیستی یک و نیم میلیون زن سرپرست خانوار داریم و با توجه به اینکه در دوره‌های قبلی مجلس در خصوص تخصیص اعتباری به این قسمت لایحه‌ای تصویب شد از آن تاریخ تا به حال اعتبار کافی برای آن لایحه داده نشده است.
نماینده محسن رضایی در این نشست ادامه داد: نظر به اینکه قانون اساسی دولت را موظف کرده به این موضوع توجه کند ولی دولت نهم تنها دوره‌ای است که دیدگاه‌های مختلف به یک اشتراک نظر رسیده‌ایم چرا که متأسفانه در این زمینه خوب عمل نشده است.
گرامی‌زادگان به تحول عظیم رخ داده در حوزه زنان در این دوره از رمان اشاره کرد و گفت: دیگر نمی‌شود زنان را نادیده گرفت از همین رو رسما اعلام می‌کنم هر چند تا به حال نسبت به این موضوع خوب عمل نشده، ولی امیدوارم با مشاوره کارشناسان در این زمینه خوب عمل کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد