وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کروبی:نظرسنجی‌ها ده‌شاهی نمی ارزند

حجت‌الاسلام مهدی کروبی گفت: نظرسنجی‌های انجام شده در مورد نتیجه انتخابات را در حال حاضر قبول ندارم و برای این نظرسنجی‌ها حتی 10 شاهی هم ارزش قائل نیستم.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام مهدی کروبی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر نظرسنجی‌ها در راستای ایجاد فضای سیاسی در جامعه است و پایه و اساس علمی ندارد.
وی افزود: هنوز یادمان نرفته است که در انتخابات سال 84 فردی قرار بود بیش از 17 میلیون رای را به خود اختصاص دهد ولی در انتخابات نفر پنجم شد.
دبیر کل حزب اعتماد ملی درباره نظرسنجی‌‌ها گفت: تنها نتیجه نظرسنجی از صندوق رای خارج می‌شود و مردم روز 23 خرداد نظرسنجی کشوری خود را اعلام می‌کنند.
وی افزود: حکم حکومتی در قانون اساسی کشور کاملا قابل قبول است و من نیز این حکم را قبول دارم.
این کاندیدای اصلاح‌طلب ریاست‌جمهوری گفت: در بحث استیضاح حاجی وزیر آموزش پرورش و رد صلاحیت معین و مهرعلی‌زاده، دولت از رهبری درخواست حکم حکومتی کرد که رهبری نیز این درخواست را برای رفع مشکل دولت اجرا کرده است.
وی خاطر‌نشان کرد: در صورتی که مشکلی برای دولتم پیش بیاید، درخواست حکم حکومتی خود را برای مردم توضیح می‌دهم.
کروبی تاکید کرد: مشکل اساسی در شرایط کنونی، عدم برنامه‌ریزی برای آینده کشور است و باید گفت فعالیت‌هایی انجام شده ولی حرکتی اساسی انجام نشده است.
دبیر کل حزب اعتماد ملی تاکید کرد: شرایط کنونی کشور و روابط خارجی و بین‌المللی در‌خور شان ایران نیست و باید برای رفع مشکلات کشور تلاش کرد و با برنامه‌ریزی اصولی این برنامه‌ها را پیش برد.
وی اصلی‌ترین مشکل کشور را در چند سال گذشته فقدان برنامه‌ریزی دانست و گفت: برنامه‌ریزی کارشناسی در چند سال گذشته، کمترین چیزی است که در بخش مدیریتی کشور به آن توجه شده است.
کروبی تاکید کرد: دانشجویان باید در کشور آزادی بیان و عمل داشته باشند و نباید با برخوردهای سلبی با آنها هر روز ستاره‌ای از پس ستاره‌ای جدید به پرونده‌های آنها اضافه شود بلکه خود آنها باید ستاره‌ای از آسمان علم سیاست کشور باشند.
وی به سابقه فعالیت‌های خود در دوران جوانی‌اش اشاره کرد و گفت: در دوران قبل از انقلاب در ابتدا تبعید شدم و بعد هم به دلیل حمل نامه‌ای از حضرت امام (ره) به زندان رفتم و بعد از اتمام حبس وارد دانشگاه شده و ادامه تحصیل دادم، اکنون هم نباید فعالیت‌های سیاسی و تند که مشخصا از شرایط جوانی است، عاملی برای محرومیت از تحصیل و یا تعلیق دانشجو از تحصیل شود.
این کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اگر از شرایط کنونی مدیریت کشور ناراضی و خواهان تغییر در شرایط کنونی کشور هستیم، باید پای صندوق‌های رای حاضر شویم و رای خود را به صندوق بیندازیم.
کروبی درباره دخالت نیروهای نظامی در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دخالت نیروهای نظامی در انتخابات کاملا مخالف دستور و وصیت حضرت امام خمینی (ره) است و نیرویی که با فرماندهی یک شخص نظامی اداره می‌شود، نمی‌تواند در انتخابات از فرد یا گروهی خاص حمایت کند.
وی خاطر‌نشان کرد: امروز فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشخیص می‌دهد که این نیرو را به دو قسمت نظامی و غیرنظامی تقسیم کند و شاید به فراخور شرایط در انتخاباتی دیگر این نیرو به سه قسمت تبدیل شود که این خود خلاف قانون است.
کروبی تاکید کرد: انتخابات در شرایط کنونی بسیار سخت و دشوار است و آنها در قله هستند و ما در دشت و آنها سواره هستند و ما پیاده و باید بدانند که رقابتی بسیار نفس‌گیر در 29 روز آینده در انتظار است.
وی با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: دولت اختیارات زیادی دارد و هرکس می‌تواند از اختیارات خود استفاده کند، بگذارید سیب‌زمینی توزیع کنند، پول تقسیم کنند و هرکاری که ‌می‌خواهند بکنند، فقط این را بدانند که شرایط برای انتخابات بسیار دشوار است و اگر پیروز شویم بسیار دشوار خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد