وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

روایت صدای آلمان از عدم اجماع اصلاح طلبان

تهران - سعید شریعتی سخنگوی جبهه مشارکت گفت: دلیل حمایت ائتلاف اصلاح طلبان از میرحسین موسوی، تجربه مدیریتی و اداره دولت، اصلاح طلب واقعی بودن و برخورداری وی از آرای بالا در میان مردم است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، وی در گفت و گو با صدای آلمان افزود: ما به اجماع اصلاح طلبان و توافق بر سر یک نامزد در انتخابات ریاست جمهوری باور داریم .

تارنمای این رادیو در آغاز گفت و گو با شریعتی با اعلام اینکه حزب کارگزاران سازندگی و ائتلاف اصلاح طلبان در یک بیانیه رسما حمایتشان را از نامزدی میرحسین موسوی اعلام کرده اند، افزود: این درحالی است که غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی، دبیر ستاد انتخاباتی مهدی کروبی شده است.

شریعتی در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه ائتلاف اصلاح طلبان بر اساس چه معیارهایی موسوی را بر کروبی ترجیح داده است؟ اظهار داشت: در ائتلاف اصلاح طلبان حدود ‪ ۲۰‬گروه عضو این جبهه هستند و پس از خروج خاتمی از انتخابات، طی جلسات متعدد با کاندیداهای دیگر و بررسی ابعاد مختلف موضوع، از موسوی حمایت کردند .

شریعتی از جمله دلایل دیگر حمایت ائتلاف اصلاح طلبان از موسوی را داشتن سخنگوی جبهه مشارکت در پاسخ به اینکه آیا معیارهای اصلاح طلبی در ائتلاف اصلاح طلبان برای انتخاب تغییر پیدا کرده است؟ تاکید کرد: موسوی از تبار اصلاحات و از پایه‌گذاران جریان اصلاحی در کشور است. وی اخیرا بر اصلاح طلب بودن خود و ادامه دادن برنامه اصلاحات تاکید کرده است.

وی افزود: خاتمی پایه گذار اصلی و نماد اصلاحات، از موسوی به عنوان اصلاح طلب واقعی، مدیر توانمند و کارآمد حمایت کرده و این حمایت بیانگر تردید نداشتن گروههای اصلاح طلب در این زمینه است.

شریعتی گفت: در اسفند سال ‪ ، ۸۷‬تاکید موسوی و خاتمی بر باقی ماندن یک نفر در صحنه انتخابات و تدبیر و تشخیص خاتمی، ترک صحنه انتخابات به سود موسوی بود و وی هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین حامیان موسوی در صحنه حضور دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد