وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

"چرا کسی با احمدی نژاد مناظره نمی کند؟"

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان همدان گفت: منتقدان دولت نهم به این دلیل که حرف قانع‌کننده‌ای برای گفتن نداشتند از موضع احمدی‌نژاد برای انجام مناظره استقبال نکردند.

علی یداللهی‌نیا امروز در همدان در خصوص اعلام آمادگی احمدی‌نژاد برای مناظره با سایر کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: برخی از افرادی که در حال حاضر کاندیداتوری خود را برای تصدی منصب ریاست جمهوری اعلام کرده‌اند، به صورت علنی یکی از اهداف خود را تخریب دولت نهم و انتقاد نادرست به منظور کسب رأی بیشتر خوانده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر این افراد وجدان خود را قاضی قرار دهند در آن صورت دست به چنین کارهای غیراخلاقی و نادرستی نمی‌زنند، گفت: رئیس جمهور دولت نهم با شهامت و شجاعت، آمادگی کامل خود را برای انجام مناظره با کاندیداهای مخالف خود اعلام کرد ولی از آن جا که این افراد حرف قانع‌کننده‌ای برای گفتن نداشتند از این موضع احمدی‌نژاد استقبالی نکردند. 

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان همدان در خصوص تشکیل کمیته صیانت از آراء نیز افزود: عوامل اجرایی برگزاری این انتخابات، در دور دهم انتخابات ریاست جمهوری همان‌ افرادی هستند که در دوره‌های قبل نیز بسیاری از انتخابات را برگزار کرده‌اند پس اگر قرار است سلامت انتخابات پیش رو زیر سئوال برود در آن صورت به طور قطع سلامت انتخابات دوره‌های قبل نیز زیر سئوال می‌رود و این فرضیه که در انتخابات پیشین نیز تخلف صورت گرفته، قوت خواهد گرفت. 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز با این پیشنهاد مخالف است، ادامه داد: در انتخابات دوره‌های قبل نمایندگانی از سوی نامزدهای انتخابات در قالب اتاق احزاب نسبت به نظارت بر آرا نقش داشتند ولی هیچ گاه سخن از صیانت از آرا مطرح نبوده است. 

یداللهی‌نیا خاطر نشان کرد: نظرسنجی‌های رسمی و غیر رسمی حاکی از مقبولیت مردمی احمدی‌نژاد نسبت به سایر چهره‌های انتخابات دور دهم ریاست جمهوری است، به طوری که این اقبال عمومی در جامعه روز به روز نیز بیشتر می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد