وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پاسخ جمیله کدیور به شبهه افکنی خبرگزاری فارس

جملیه کدیور مشاور مهدی کروبی در امور زنان در پاسخ به این ادعای خبرگزاری اصولگرای فارس مبنی بر فشار نزدیکان کروبی از جمله کرباسچی و عبدی برای انصراف کروبی از ادامه حضور در صحنه انتخابات! گفت: به شدت این موضوع را تکذیب می کنم چراکه در تمام جلساتی که این افراد حضور داشتند و بنده هم حضور داشتم و همه آنها تاکید بر تداوم حضور کروبی در صحنه انتخابات داشتند.
وی با اشاره به وضعیت فعلی کروبی اظهار داشت: وضعیت فعلی کروبی خوب است و روز به روز هم بهتر خواهد شد.
رئیس کمیته بانوان ستاد انتخاباتی کروبی در خصوص انصراف میر حسین موسوی به نفع کروبی تاکید کرد: معتقدم طرفین تا نزدیک انتخابات باید تبلیغات خود را حتما ادامه بدهند چراکه فضای بازی که در زمان انتخابات برای بیان دیدگاه ها ایجاد شده است فرصت مناسبی است که نباید کاندیداها این فضا را از دست بدهند.
کدیور افزود: تا چند روز مانده تا انتخابات باید ببینیم روال امور به چه سمتی پیش می‌رود بر همان اساس کاندیداها به هر نتیجه‌ای رسیدند ستاد آن‌ها هم تبعیت خواهد کرد.
رئیس کمیته بانوان ستاد انتخاباتی کروبی گفت: معتقدم طرفین تا نزدیک انتخابات باید تبلیغات خود را حتما ادامه دهند چراکه فضای بازی که در زمان انتخابات برای بیان دیدگاه ها ایجاد شده که کاندیداها نباید این فضا را از دست بدهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد