وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حاشیه‌های ثبت نام احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری

دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری عصر روز جمعه برای دومین برای در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد تا پس از اعلام شورای نگهبان به طور رسمی نامزد دهمین دوره ریاست جمهوری شود.

به گزارش خبرنگاران سیاسی ایرنا مستقر در ستاد انتخابات کشور، از ساعات اولیه روز جمعه به طور غیررسمی اعلام شد که قرار است احمدی نژاد حوالی ظهر برای ثبت نام در انتخابات به وزارت کشور آید اما تاخیر در حضور رییس جمهوری، خبرنگاران رسانه‌های گروهی را که به طور معمول تا ساعت ‪ ۱۷‬در ستاد انتخابات می‌ماندند، تا ساعت ‪ ۱۹‬و ‪ ۳۰‬دقیقه نگه داشت.

** رییس جمهوری ساعت ‪ ۱۸‬و ‪ ۳۳‬دقیقه در حالی که برخی از اعضای دولت وی را همراهی می‌کردند وارد ستاد انتخابات کشور شد.


** غلامحسین الهام سخنگوی دولت، مهدی کلهر مشاور، علی سعیدلو معاون اجرایی، اسفندیار رحیم مشایی معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و نیز حسین شیخ‌الاسلام رییس دفتر رییس جمهوری، مقامات دولتی بودند که احمدی نژاد را همراهی می‌کردند.


** مجتبی ثمره هاشمی که تا چند هفته پیش مشاور ارشد رییس جمهور بود و اکنون ریاست ستاد هماهنگی حمایت‌های مردمی از احمدی نژاد را به عهده گرفته است نیز وی د را همراهی می‌کرد.


** با توجه به اینکه احمدی نژاد به عنوان شخص حقیقی برای انجام مراحل ثبت نام به ستاد انتخابات کشور آمده بود، با تاکید رییس جمهور هیچ یک از خبرنگاران حوزه دولت وی را همراهی نمی‌کردند.


** احمدی نژاد پس از اتمام مراحل ثبت نام به جایگاه خبرنگاران در ستاد انتخابات آمد و دقایقی سخنرانی کرد.


** وی به طور معمول سخنان خود را با قرائت دعای فرج و حمد و سپاس الهی آغاز کرد و در پایان نیز به خبرنگاران قول داد که به زودی در یک کنفرانس خبری به سوالات همه آنان پاسخ گوید.


** خبرنگاران و نمایندگان برخی رسانه‌های خارجی مستقر در تهران نظیر خبرگزاری فرانسه، شبکه دبی، رویترز و الجزیره در هنگام سخنرانی رییس جمهوری در بین خبرنگاران حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد