وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی نژاد:هزینه تبلیغ برای بنده را صرف خدمت به محرومین کنید

خبرگزاری فارس: احمدی نژاد پس از نام نویسی برای کاندیداتوری انتخابات دهم گفت: اگر کسی می‌خواهد برای تبلیغ هزینه کند آن را در خدمت به محرومین به کار گیرد و هیچ کس حق گرفتن وجه و یا پولی را به بنام بنده از مردم ندارد.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان پس از نام‌نویسی در ستاد انتخاباتی کشور به منظور کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه امور عالم در دست قدرت الهی است و خدا را سپاسگزاریم که ملت ایران قدم در راه الهی گذاشته‌اند و با اراده ملی و همبستگی عمومی دست‌اندرکار برقراری جامعه نمونه و الگو است، آنچنان که پیامبر گرامی اسلام (ص) اسوه برای همه است و جامعه ما نیز باید الگو و اسوه برای همه ملت‌ها باشد.

وی افزود: رسیدن به قله‌های پیشرفت نیازمند به پاسخ مثبت به دعوت پیامبر مکرم اسلام(ص) است و امروز ما در راه حرکت به سمت قله‌های عزت و عظمت هستیم و ملت ایران با مجاهدت و عزم انقلابی خود در مسیر عدالت و عدالت‌خواهی، عزت و عزت‌خواهی و پیشرفت و کمال در حال حرکت است.
رئیس جهموری تصریح کرد: ملت ایران در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در حال شکوفایی است و گام‌های بلند ملت ایران یکی پس از دیگری با تدبیر برداشته می‌شود و در فرهنگ ملت ایران و در نظام برآمده از اراده ملت ایران خدمت‌رسانی و خدمتگزاری به ملت یک سعادت است و خدمت به ملت ایران نه تنها یک افتخار بلکه بالاترین افتخار است.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه امروز ملت ایران پرچمدار عدالت‌خواهی، عزت و کرامت انسانها در سطح جهانی است خاطرنشان کرد: در این مسیر متعالی ملت ایران با شجاعت ایستاده است و باید خداوند را از همبستگی بی‌نظیر و وحدت مثال‌زدنی و آرمانخواهی ملت ایران سپاسگزار بود.
رئیس جمهور عنوان کرد: در جمهوری اسلامی ایران انتخابات حق مردم و یک امر اصیل است و بدون مشارکت و نظارت مستمر همه آحاد مردم امکان تحقق آرمانها و هدف‌ها وجود ندارد.
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه هر انتخاباتی باید نقطه شروع حرکتی جدید و سکوی پرشی به قله‌های بلندتر و آغازی دوباره برای ملت باشد تصریح کرد: اصل حرکت برای مردم و خدمت به مردم است و انتخابات صحنه حضور ملت، جوشش اراده‌ها و برپا داشتن شرایط و حرکتی نوین است و انتخابات باید مقوم دوستی‌ها و برادری‌ها باشد و زمینه را برای همبستگی ملی و حرکت سریع‌تر به سوی کمال فراهم کند.
وی انتخابات را یک میثاق عمومی برای پافشردن بر هدف و حرکت دسته‌جمعی برای تحقق هدفها دانست و خاطرنشان کرد: در ایران انتخابات یک امر اصیل است و هر انتخابات باید یک گام و یک سکو ما را به سوی هدفها نزدیک‌تر کند.
رئیس جمهور عنوان کرد: فضای انتخابات باید فضای نشاط، شور و اندیشه و مملو از پاکی‌ها و صداقت‌ها باشد و انتخابات ریاست جمهوری دهم در راه است و در آن باید همه داشته‌های ملت به صحنه بیاید چرا که سرنوشت چهار سال آینده کشور رقم خواهد خورد و برای تحقق آن نیازمند فضای منصفانه و برادری است.

*حامیان من حق ندارند در برابر انتقادات مقاومت کند

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان در ادامه سخنان خود گفت: انتخابات متعلق به همه ملت است و وقتی رهبری عزیز در اول فرودین با اعلام اینکه فقط یک رأی دارم فضای زیبایی را ترسیم می‌کند که همه بتوانند توانمندی، اندیشه و ابتکار عمل خود را به صحنه بیاورند و باورم این است که همه باید تلاش کنیم که انتخابات بهترین باشد.
احمدی‌نژاد ادامه داد: بنده به عنوان خادم ملت مثل بقیه فقط یک رأی دارم و باید تمام توانم را به کار بگیریم تا بهترین انتخابات برگزار بشود و در این میان لازم است چند نکته مهم را بیان کنم اول اینکه از طرف خودم هیچ ستاد تبلیغاتی ندارم و ستادی که با مدیریت بنده برپا شود وجود ندارد و وظیفه من اعلام آمادگی برای خدمت است و البته هیچ منابع مالی هم برای تبلیغات ندارم و اگر داشتم هم ضرورتی نمی‌دیدیم که هزینه‌ای شود اما عده‌ای به صورت داوطلب و مردمی به دنبال برنامه‌‌ای برای ستاد تبلیغاتی هستند که با تشکر از همه آن عزیزان که مصمم هستند در مسیر انتخاب بهتر و انتخابات بهتر تلاش کنند چند نکته‌ای را اشاره می‌کنم.
احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: همه مؤظفیم فضای انتخابات فضای شادی و نشاط باشد و کسی حق ندارد به نام بنده به دیگران تعرض کند و هرکسی بد کسی را بگوید و در جهت تخریب فضای سالم و برادری تلاش کند هیچ ارتباطی با بنده ندارد و همه باید کمال ادب و احترام را رعایت کنیم.
وی گفت: اخلاق انتخاباتی یک اصل است و کسانی که می‌خواهند بنده را معرفی کنند فقط عملکردها را آنهم در حد واقعیت بیان کنند.
رئیس جمهور تصریح کرد: کسی حق ندارد بزرگنمایی و غلو کند و کسی هم حق ندارد در برابر انتقادات مقاومت کند و عرصه انتخابات باید عرصه برنامه‌ریزی درست برای آینده باشد و نباید ستادها برای مردم مزاحمت درست کنند اگر کسی می‌خواهد برای تبلیغ هزینه کند آن را در خدمت به محرومین به کار گیرد و هیچ کس حق گرفتن وجه و یا پولی را به بنام بنده از مردم ندارد.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه احدی حق ندارد از بیت‌المال و امکانات عمومی برای تبلیغات استفاده کندو اگر کسی از بیت المال استفاده کرد از ما نیست و محکوم است و جریان انتخابات هیچ تأثیری بر روند کار دولت و خدمتگزاری دولت نخواهد داشت و همکاران در دولت حق ندارند ثانیه‌ای را در خدمت رسانی به مردم فروگذار کند و دولت با همان شتاب و سرعت به خدمت خودش به فضل الهی ادامه خواهد داد تا ثانیه‌ای که مردم می‌خواهند.
رئیس جمهور بیان کرد: از خداوند می‌خواهیم که بهترین سرنوشت و آینده را برای ملت ما و ایران و همه ملت‌ها رقم بزند و انشاالله در آینده نزدیک یک کنفرانس خبری کامل با وقت موسعی را خواهیم داشت و انشاالله همه آنهایی که علاقمند به پرسش هستند پاسخگو خواهم بود.
احمدی‌نژاد از همه خبرنگاران به واسطه روزهای پرکار فعالیت در ستاد انتخابات کشور تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که اراده ملت ایران منجر به رقم خوردن انتخاباتی مطلوب شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد