وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حاشیه‌های چهارمین روز داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز مانند سه روز گذشته شاهد ثبت نام افرادی بود که گر چه اکثر آنها خود را رجل سیاسی می‌دانستند اما چهره‌های مطرحی نبودند .

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا مستقر در ستاد انتخابات کشور ، خبرنگاران در ساعات اولیه روز جمعه شاهد حضور جوان ‪ ۱۹‬ساله‌ای بودند که از بروجرد برای ثبت نام به تهران آمده بود .

وی هنگامی که در جمع خبرنگاران حضور یافت خود را یک خواننده رپ معرفی کرد و پس از اصرار خبرنگاران کاغذهایی را که حاوی اشعار مورد نظرش بود درمقابل دوربین‌ها خواند.

وی که شعرهایش را درسبک س.م یکی از خوانندگان مشهور می‌خواند، شعری در حمایت از خاتمی خواند .


** ثبت نام برای اصلاح الگوی مصرف ، عباس گیو که دارای مدرک دیپلم و در سن ‪ ۳۶‬سالگی برای ثبت نام دراین دوره از انتخابات از یزد به تهران آمده نیز یکی دیگرازاین ثبت نام کننندگان بود و خود را کارمند بانک و دانشجوی رشته کشاورزی معرفی کرد .

وی به خبرنگاران گفت که برای اجرای اصلاح الگوی مصرف ثبت نام کرده است و خود را رجل سیاسی نمی‌داند .

وی گفت که اگر رییس جمهور شود احمدی نژاد را به عنوان معاون اول خود انتخاب می‌کند و اگر هم نشد به نفع احمدی نژاد کنار خواهد رفت.


** سعید خیرخواه ‪ ۴۷‬ساله که دارای دیپلم اقتصاد و بازنشسته ایران خودرو است درگفتگوی با خبرنگاران خود را از رجال سیاسی خواند و هنگامی که با پرسشهای خبرنگاران مبنی بر اینکه چقدر تجربه اجرایی دارید روبرو شد با صراحت اعلام کرد که در همه بخش‌های ایران خودرو کار کرده است و تجریه کافی دارد.

وی در پاسخ به اینکه چه نظری درباره کیک زرد دارید تنها به این جمله اکتفا کرد و گفت : کیک زرد باید درایران تولید شود.

وی نیز گفت که حاضر است به نفع احمدی نژاد از انتخابات کناره‌گیری کند .


** دانشجوی انصرافی ، الیاس ساعد ‪ ۳۳‬ساله که از شهرستان سراب برای ثبت نام به تهران آمده است خود را فردی مستقل خواند و گفت که برای جلوگیری از غارت بیت المال و رشوه خواری درادارات دولتی می‌خواهد رئیس جمهور شود .

وی خود را مدیر چند شرکت‌های تولیدی دانست و هنگامی که با سئوال خبرنگاران در خصوص معنی رجل سیاسی روبرو شد گفت : حفظ حقوق مردم یعنی رجل سیاسی .

وی احتمال داد که در صورت تایید صلاحیت شدن ‪ ۹۰‬درصد رای بیاورد.

وی همچنین گفت : که در کابینه خود از افرادی که مردم آنها را قبول دارند استفاده خواهد کرد و میر حسین موسوی را به عنوان معاون اول خود برخواهد گزید.


** ژیلا احمدی که خود را دارای مدرک لیسانس در رشته حقوق و کارشناس امور خانواده معرفی می‌کرد نیز ثبت نام‌کننده دیگری بود که از تهران برای ثبت نام آمده بود .

وی در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه برنامه اصلی شما در صورت پیروزی چیست؟ گفت: قانون اساسی را به رای می‌گذارم که خبرنگاری خطاب به وی گفت: به رای گذاشتن قانون اساسی درحوزه اختیارات رئیس جمهور نیست که این ثبت نام کننده پاسخ داد: اگر چنین باشد و امکان این کار نباشد از عرصه کناره گیری خواهم کرد.

وی افزود : اگر به مانعی برخورد کنم و نتوانم به آن عمل کنم با صداقت به مردم اعلام خواهم کرد و مردم را سرکار نخواهم گذاشت .

وی رسیدگی به مسائل زنان از جمله موضوع طلاق را از اولویت‌های خود برشمرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد