وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اقتصاد ایران را با تشکیل دولت ائتلافی نجات می دهم

محسن رضایی به قصد نجات اقتصاد کشور آمده ام اقتصاد ایران نیاز به تغییرات اساسی دارد که این کار را با تشکیل دولت ائتلافی انجام می دهیم.

  محسن رضایی بعد از ثبت نام در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در بین خبرنگاران حاضر شد و قبل از اینکه به سوالات آنها پاسخ دهد، گفت: به قصد نجات اقتصاد کشور آمده ام اقتصاد ایران نیاز به تغییرات اساسی دارد که این کار را با تشکیل دولت ائتلافی انجام می دهیم.
 
وی ادامه داد: 40 سال است که اقتصاد ما دچار گرانی و تورم است و مردم ما از بابت گرانی و تورم احساس نگرانی می کنند. سی سال است که بیکاری در کشور ما وجود دارد و مشکلات بسیاری را بوجود آورده است.
 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این دو پدیده آزار دهنده که در دهه اخیر زیاد شده است باعث شده تا بهره وری پایین و رو به نزول ایران شود و به این دلیل نتوانیم رشد مطلوبی داشته باشیم.
 
رضایی در خصوص اقتصاد دولتی نیز اینگونه اظهار نظر کرد: ساختار اقتصاد دولتی و سنتی که در حال حاضر وجود دارد با حجم بزرگی از دولت و کسری بودجه مستمر همراه شده است و موجب شده تا هر نوع توسعه با مانع اقتصاد دولتی مواجه شود.
 
وی اقتصاد ایران را از ریل خارج شده خواند و افزود: اقتصاد ایران با مدیریت ضعیف در این سال ها اداره شد و موجب شد تا از مسیر صحیح خود خارج شود.
 
رضایی در مورد هدف خود در شرکت درا نتخابات تاکید کرد:  با کمک دوستان و مردم اقتصاد را نجات می دهیم و از این وضع نامناسب خارج می کنیم امروز هم مشارکت نخبگان مهم است و هم اجماع نخبگان زیرا ما باید به یک اجماع مشارکتی بین نخبگان دست پیدا کنیم.
 
فرمانده سابق سپاه پاسداران گفت: مصمم هستیم سیاست های اصل 44 را با تمام وجوه آن در کشور اجرا کنیم که این منوط به دولت ائتلافی کارآمد، متخصص و متعهد است.
 
وی گزینه های دولت خود را اینگونه تشریح کرد: ائتلافی یعنی اینکه از همه نخبگانی که توانایی حضور در عرصه مدیریتی را دارند استفاده کنیم کارآمد بدین معنی است که ما از تخصص تجربه و توانمندی مدیریتی که در کشور وجود دارد به نحو احسن بهره ببریم.
 
وی در ادامه تعهد را متعهد بودن به ارزش های اسلام و انقلاب، خط امام و رهبری و قانون اساسی دانست و گفت: ما دست کمک را به سوی تمامی عزیزان و دوستان دراز می کنیم.
 
رضایی در خصوص حضور جوانان و بانوان در عرصه مدیریتی کشور نیز اینگونه گفت: جوانان و بانوان کمترین نقش را در دو دهه اخیر داشته اند. بانوا ن و جوانان ما باید نقش بیشتری را ایفا کنند تا بتوانیم کارآمدی مورد نظر را بدست آوریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد